torstai 10. toukokuuta 2018

... ON AIKA ....

Näky; Pilvi Kaupungin yllä

29.10.2016.
Pikkuhiljaa heräillessäni tänä aamuna, näin kuvan, jossa oli esihistoriallinen kaupunki. Sen rakennuksia kuvan molemmilla reunoilla ja leveä katu niiden keskellä. Noissa rakennuksissa oli pylväitä niiden edessä, kuin temppeleissä.
Sitten näin kuinka tuon kaupungin ylle kasaantui valtava pilvilautta, eriväreineen.
Kyselin Herralta, oliko tämä näky, sillä en saanut otetta siitä. Pyysin että Hän vahvistaisi minulle sitä jotenkin ja sitten sainkin nopean kuvan valtavasta vuoresta, jonka edessä oli myös pilvi ja näin kuinka tuon pilven ja vuoren välissä välähti valtava valo. En tiennyt, mikä tuon valon aiheutti, salamako? Vai jotain muuta?
En ymmärtänyt vieläkään tuota tapahtumaa, mutta Herra antoi siihen tuon vahvistus kuvan.
Ehkä me yhdessä yritämme avata tuota, tai se avautuu ajallaan aivan itsestään. Koetellaan sitä.
Herran Rauhaa ja siunausta teille kaikille!


Tässä hakuehtoja Raamatusta: http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila ... &kirja

 Sana, jonka Jesaja Aamoksen poika näki Juudasta ja Jerusalemista: Aikojen lopussa on Herran temppelin vuori seisova vahvana, ylimmäisenä vuorista, kukkuloista korkeimpana, ja kaikki pakanakansat virtaavat sinne. Monet kansat lähtevät liikkeelle sanoen: 'Tulkaa, nouskaamme Herran vuorelle, Jaakobin Jumalan temppeliin, että hän opettaisi meille teitänsä ja me vaeltaisimme hänen polkujansa. Sillä Siionista lähtee laki, Jerusalemista Herran sana.' Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi (aurankärjiksi) ja keihäänsä vesureiksi (viinivesoimiksi); kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan eivätkä he enää opettele sotimaan. Jaakobin heimo, tulkaa, vaeltakaamme HERRAN valkeudessa.' Jes.2:1-5


Jesaja.
4:5 Ja Herra luo Siionin vuorelle koko asuinsijansa ylle ja sen juhlakokousten ylle pilven päivän ajaksi ja savun ynnä tulenliekin hohteen yöksi, sillä kaiken kirkkauden yllä on oleva peite


JEESUS ON ELOSSA!!!

Kuva


Näky; Täyteen lastattu kuorma-auto

31.10.2016.
Shalom te kaikki rakkaat!
Tänään sain kuvan paikoillaan olevasta kuorma-autosta, joka oli täyteen lastattu. Nuo lavalla olevat näyttivät ensin suurilta, littanoilta, valkoisilta säkeiltä, mutta sitten aloin miettimään oliko ne säkkejä, niissä ei näkynyt mitään tekstiä vaan ne olivat valkoisia. Auto oli aivan ääriään myöten niistä lastattu.
Juuri ennen ylös nousuani, kyselin vielä asiaa Herralta, ja sain eteeni valkoisen, yksittäisen patjan ja ymmärsin sen Herralta tulleeksi vahvistuksesksi.
Samalla muistin tuon Psalmi 23, jonka loppu on osuva tuohon patjaan, joka symboloi meidän leposijaamme.
Kuorma oli siis lastattu valkoisilla patjoilla, eli leposijojen siirto tapahtunee pian, näin tuon itse tulkitsin. Kun nousin sitten siitä sijaltani ylös ja katsoin samalla kelloa, näytti se aikaa: 07:07. Kiitin Herraani, Hän on tuleva pian!


 PSALMIT 23
1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.


"Tämä on minun leposijani iankaikkisesti; tässä minä asun, sillä tänne on minun haluni ollut”. PS.132:14.
Herra on valinnut Siionin asunnoksensa, mutta myös joka ainoan siellä syntyneen.
Joh.14:23 ”Me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.” Myös Sanasta käy ilmi, että kaiken, mitä Herra tekee, pysyy iäti. Joh.8:35 ”Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti.” Herra on valinnut Sinut, Sinä Herran oma, leposijaksensa iankaikkisesti. Koska Hän on tehnyt ja tekee näin, on Sinulla Jumalalta täydet valtuudet ja mahdollisuus tehdä samoin: valita Suuri Jumala leposijaksesi iankaikkisesti.



JESAJA 35
1. Erämaa ja hietikko iloitsee, aromaa riemuitsee ja kukoistaa kuin
lilja.
2. Se kauniisti kukoistaa ja iloitsee ilolla ja riemulla. Sille annetaan Libanonin kunnia, Karmelin ja Saaronin ihanuus. He saavat nähdä Herran kunnian, meidän Jumalamme ihanuuden.
3. Vahvistakaa hervonneet kädet, voimistakaa horjuvat polvet.
4. Sanokaa hätääntyneille sydämille: "Olkaa lujat, älkää peljätkö. Katso, teidän Jumalanne! Kosto tulee, Jumalan rangaistus. Hän tulee ja pelastaa teidät."
5. Silloin avautuvat sokeain silmät ja kuurojen korvat aukenevat.
6. Silloin rampa hyppii niinkuin peura ja mykän kieli riemuun ratkeaa; sillä vedet puhkeavat erämaahan ja aromaahan purot.
7. Hehkuva hiekka tulee lammikoiksi ja kuiva maa vesilähteiksi. Aavikkosutten asunnossa, missä ne makasivat, kasvaa ruoho ynnä ruoko ja kaisla.
8. Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan.
9. Ei ole siellä leijonaa, ei nouse sinne raateleva peto; ei sellaista siellä tavata: lunastetut sitä kulkevat.
10. Niin Herran vapahdetut palajavat ja tulevat Siioniin riemuiten, päänsä päällä iankaikkinen ilo. Riemu ja ilo saavuttavat heidät, mutta murhe ja huokaus pakenevat.


Uninäky; loppukirjoitus 02 Marras 2016

Shalom!
Tänään, aikaisin aamulla, kun vielä olin unessa, näin jotain outoa uneni lopulla. Uni oli mitä tavallisin ja itseasiassa siitä en juuri muista mitään, mutta unen lopulla, yhtäkkiä, unikuvan oikeaan reunaan ilmestyi kuin näky, unessa. Reunaan tuli ympäri viivoitettu teksti, se teksti oli siis laitettu kuin karmien sisään, ja tekstissä oli kerrottu jostain hyvin paljon. En saanut tekstistä selvää, mutta otsikosta sain ja siinä luki: Sinettisormus.
En tiedä tarkoittaneeko yhtään mitään, mutta siinä puhuttiin kuin minun nimimerkistä, tarkoittaneeko jotain minulle tapahtuvaa.
Olin innoissani tuossa unessa kun tuo teksti siihen ilmestyi ja muutkin unessa olijat huomioivat sen. Sanoin unessa, että minua ehkä halutaan muistuttaa jostain ... en tiedä, mutta varsinaisesti koin, ettei se kuulunut uneen, vaan oli näky unen lopussa. Sitten heräsin...

Olen tuota mietiskellyt pitkin päivää, työni lomassa.
Tässäkin näyssä tuntuu olevan sama sävel. Me poistumme ja kirjoituksemme jää jäljellejääneille. Ne tulevat olemaan heille erittäin tärkeitä, koska ketään muuta he eivät voi uskoa.
Ajatellaas vaikkapa Raamattua, joka on 100% erehtymätön auktoriteetti. Ongelma vaan on siinä että tuota Raamattua kun on tulkittu niin paljon että siitä on kertynyt sen kymmenen ja sata ekstystä ja sen sanalla eksyttävää pappia ja saarnamiestä. Heidä on aikaisemmin ollut mahdollista valita näistä saaranaajista "se itselleen sopivin" (korvasyyhy)... Mutta nyt heille ei jää kuin se jota he pitivä angstisena, vanhanaikaisena ja kaikella tavalla armottomana tuomitsevana uskonsuuntauksena. Tässä ei enää mitata näillä arvoilla, vaan sillä, kuka valehteli ja kuka puhui totta, sillä toiset lähti ja toiset jäi.

Tuntui oudolta katsella tekstiä itsestään, tai tekstiä joka kertoo minusta, Sinettisormuksena, ei siis tästä maallisesta, arkisesta minästä, vaan Herran valitsemasta Sinettisormuksesta, josta tuo Haggain tekstikin on minulle siitä on vahvistanut.
 


Haggai:2:23.

24. Tämä on se opetuslapsi, joka todistaa näistä ja on nämä kirjoittanut; ja me tiedämme, että hänen todistuksensa on tosi.
25. On paljon muutakin, mitä Jeesus teki; ja jos se kohta kohdalta kirjoitettaisiin. luulen, etteivät koko maailmaan mahtuisi ne kirjat, jotka pitäisi kirjoittaa.
Joh.21.


Kävin juuri hakemassa kottikärryillä polttopuita sisään ja minun piti hetkeksi pysähtyä tuolla pimeällä pihapolulla, koska kuulin aivan kuin pasuunan soivan. Saattoi ääni muustakin tulla, mutta itselleni nousi mieleeni heti pasuuna. Yritin kuunnella, josko olisi kuullut lisääkin, mutta se jäi yhteen töräykseen...
... ON AIKA ....

Kuva


Herran Rauhaa! Herran Rauhaa!
Illalla kun olin nukkumaan käytyäni rukouksessa ja sen päätyttyä asetuin lepämään Herran läsnäoloon vasemmalle kyljelleni, tunsin kuinka joku kosketti minua oikealle puolelle selkääni ja sitten kuului vain ylöspäin kahaus ja kuin pieni tuulen vire. Olin tuolloin vielä täysin hereillä. Olisiko ollut enkelini tai Herra itse?
Aamulla sitten heräsin siihen sikeästä unestani, kun tunsin kuinka jalkopäässäni patjaa joku täräytti 2x. Mitä lie se oli? Herättelikö Herrani minua vaiko jotain muuta? Sanoin kuitenkin Jeesuksen puoleen, ettei minulla ole muuta Herraa kuin Jeesus Kristus, jos nyt henkivalloista minua yritettiin peloitella. No, se peloittelu pahoin epäonnistui, vaikka hereille saikin. Mietin, että mitähän kello oli kun tuo herätys tapahtui, en huomannut katsoa, mutta sitä miettiessäni samalla katsoin ja se oli 7:44.
Rukoilin ja nousin ylös tähän päivään, katsomaan ja kokemaan, mitä se tuokaan tullessaan?




TÄNÄÄN,10.5.2018. on Helatorstai, jota vietämme Jeesuksen Taivaaseen astumisen/ Ylösnousemisen juhlana.
Tänään, herätessäni Hän antoi minulle ihanan näyn tai pari kuvaa. Näin sormuksia, mutta yksisormus oli erityisen kaunis. Sen kanta oli kauniin pitkulaisen soikea/ovaalin muotoinen ja siihen oli upotettu kauniita, pieniä, valkoisia helmiä ja koin siitä aiheutuvan iloa ja riemua, koin sen olevan morsiamelle tarkoitettu.
Ja näin vielä kuvan, jossa joku hyppäsi kuin "lehtikasaan" joka oli maassa. Mutta kun katsoin tarkemmin, ne eivät mielestäni olleet lehtiä vaan Liljan kukan terälehtiä.
Ja ne lennähtivät iloisesti ilmaan, kun tämä "joku" hyppäsi tuon terälehti kasan päälle.
Totta ! Hän tulee kuin varas yöllä, varas on kuin "joku". Ja me Hänen omansa iloitsemme Hänen tulostaan, kun Hän saapuu luoksemme ja iloiten lennähdämme ilmaan, kuin nuo liljan terälehdet, Hänet nähdessämme!

Amen! Tule Jeesus Kristus! 


 KORKEA VEISU 2
1. "Minä olen Saaronin kukkanen, olen laaksojen lilja."

2. "Niinkuin lilja orjantappurain keskellä, niin on minun armaani neitosten keskellä."
3. "Niinkuin omenapuu metsäpuitten keskellä, niin on minun rakkaani nuorukaisten keskellä; minä halajan istua sen varjossa, ja sen hedelmä on minun suussani makea.
4. Hän on vienyt minut viinimajaan; rakkaus on hänen lippunsa minun ylläni.
5. Vahvistakaa minua rypälekakuilla, virvoittakaa minua omenilla, sillä minä olen rakkaudesta sairas."
6. Hänen vasen kätensä on minun pääni alla, ja hänen oikea kätensä halaa minua.
7. Minä vannotan teitä, te Jerusalemin tyttäret, gasellien tai kedon peurojen kautta: älkää herätelkö, älkää häiritkö rakkautta, ennenkuin se itse haluaa.
8. Kuule! Rakkaani tulee! Katso, tuolla hän tulee hyppien vuorilla, kiitäen kukkuloilla.
9. Rakkaani on gasellin kaltainen tai nuoren peuran. Katso, tuolla hän seisoo seinämme takana, katsellen ikkunasta sisään, kurkistellen ristikoista.
10. Rakkaani lausuu ja sanoo minulle: "Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.
11. Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, ovat menneet menojaan.
12. Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme.
13. Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuavat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.
14. Kyyhkyseni, joka piilet kallionkoloissa, vuorenpengermillä anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
15. Ottakaamme ketut kiinni, pienet ketut, jotka viinitarhoja turmelevat, sillä viinitarhamme ovat kukassa.
16. Rakkaani on minun, ja minä hänen - hänen, joka paimentaa liljojen keskellä.
17. Kunnes päivä viilenee ja varjot pakenevat, kiertele, rakkaani, kuin gaselli, kuin nuori peura tuoksuisilla vuorilla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.