tiistai 29. toukokuuta 2018

JOKA KORKEIMMAN SUOJASSA ISTUU ...




14.2.2017. Tiistai ja Ystävänpäivä!


Tänään sain kaksi kuvaa, oliko näkyjä, mene ja tiedä, mutta tämmöiset ne olivat:
Näin ensin vuoteella mahallaan makaavan ihmisen, nukkuiko hän, vai oliko sairas, vaiko peräti kuollut? En tiedä.
Sitten näin omakotitalon, joka oli lautarakenteinen, vaalea talo. Näin kun siitä oli irronnut ja lennellyt pitkin pihaa lautoja. Mitä olikaa tapahtunut?
Oliko tuo vertauskuvallista, mikä oli tapahtunut jonkun hengen maailmassa, vaiko jotain ikävää, joka pian meitä kohtaa?
En tiedä, tuleva sen kertokoon.


16.2.2017. Näin yöllä unen jossa vedin itsestäni valtavan määrän heisi tai lapamatoa ja sain sen kaikki pois. Mietin mitä sille teen, kunnes keräsin sen laatikkoon, johon kerään kaiken poltettavan.
Olimme unessa ystävien kanssa mökillämme ja seurustelimme terassilla ja eräässä nurkassa oli pahvilaatikko, johon olin kerännyt monilta vuosilta kaikkea hengellistä sanomaa, mitä olin saanut kokea elämäni aikana.
Veljeni oli myös vaimonsa kanssa ja vaimo ehdottikin että voisimme lukea jotain hengellistä. Sanoin, etten muista ulkoa juuri mitään, sillä olin saanut niitä niin paljon. Veljeni vaimo käveli laatikkoa kohti, ilmoittaen:
  • Täältähän näitä löytyy vaikka kuinka paljon...”
Edesmennyt isänikin oli mukana ja sanoi hieman paheksuen, että oliko edes hyvä, että olin saanut noita niin paljon? Hymyillen vain ilmoitin, että enhän sille itse mitään voinut, sillä kaiken olin saanut …
Googletin tuota matoa ja vertauskuvallisesti se edustaa vaikeita asioita ihmisessä, jotka kuluttavat tämän energiaa. Hyvää oli se, että sain aivan itse, revittyä sen kaiken pois itsestäni.
Ja nyt olenkin tehnyt muutamia asioita, joita olen puhdistellut elämästäni.
Illalla kun kävin nukkumaan, muutama minuutti vailla 24, näin pimeässä huoneessani näyn. Se ilmestyi huoneen pimeään nurkkaan. Se oli kuin tv:ssä oleva valkoinen tekstivalo, mutta näyssäni se oli taivaansininen ja se muodosti ympyrän, jonka sisällä oli Kuninkaan Kruunu. Se oli kuin logo ja mieleeni nousikin kuningaskunnan logo.
Tiedän sen liittyvän tulevaan ... koetelkaa.
Kiitos ja kunnia Herrallemme ja Kuninkaallemme, Jeesukselle Kristukselle!
Amen!


26.2.2017. Tänään, sain juuri ennen ylösnousuani, kuvan, jossa oli tämmöinen keskustelu sivu Pelastussanomista ja minulle näytettiin tuota paikkaa, jossa on tuo minun avattareni: Sinettisormus ja sen ylle/yläpuolelle ilmestyi, pyöreähkö kuvio, joka oli piirtynyt, sinisestä väristä, aivan samaa väriä kuin noissa linkeissä". En saanut kuviosta selvää, kun kuva oli niin pieni ja kyselin siitä Herralta ja samassa muistin tuon logon, jonka näin täysin avoimin silmin, tuon joka oli piirtynyt sinisellä valolla, näyksi, jossa oli tuo kruunu .... (tämän ketjun aloituksen näky).
Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle!




Näky; ”Valkopukuiset Enkelit”
28.2.2017.


PSALMIT 91
1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."



Tänään, sain Näky kuvan; Jossa valkopukuiset enkelit kohosivat ylös, korkeuksiin ... He kohosivat kuvan vasemmasta alanurkasta, kohti oikeaa ylä nurkkaa, keskellä tehden aivan pienen mutkan.

11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.



Kuva


Raamattu antaa meille yksityiskohtaisen kuvan hyvien enkeleiden toimista: He ylistävät Jumalaa (Jes. 6:3; Luuk. 2:13) ja ovat hänen palvelijoitaan maailmassa ja Kirkossa (Ps. 104:4; 103:20, 21) ... Erityisesti hyvät enkelit palvelevat lapsia (Matt. 18:10), uskovia heidän kutsumustoimissaan (Ps. 91:11 - 12) ja kuolevia (Luuk. 16:22). Aivan tarkkaa selkoa emme Raamatusta saa kysymykseen, onko jokaista kristittyä annettu seuraamaan oma suojelusenkelinsä. Matt. 18:10 ja Ap. t. 12:15 eivät sitä sano. Hyvät enkelit seuraavat hartaasti kaikkea, mitä Kirkossa tapahtuu. He ovat ihastuksissaan lunastuksen salaisuudesta (Luuk. 2:13; 1. Piet. 1:12; Ef. 3:10), iloitsevat jokaisesta syntisestä, joka tekee parannuksen (Luuk. 15:10), toimivat lain antamisessa Siinailla (5. Moos. 33:2; Gal. 3:19), julistavat Kristuksen sikiämisen, syntymän, ylösnousemuksen ja takaisintulemuksen (Luuk. 1:26; 2:9-24:5 ss.; Ap. t. 1:10 ss.), palvelevat kirkastettua Vapahtajaa viimeisellä tuomiolla (Matt. 13:41 - 24:31), ovat läsnä julkisissa jumalanpalveluksissa (1. Kor. 11:10) jne. Raamattu osoittaa monin kohdin, että hyvät enkelit palvelevat myös perhe-elämää ja yhteiskunnallista järjestystä (1. Moos. 24:7; Matt. 18:10; Dan. 10:13).




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti