Sinettisormuksen tarina




2011.

Eräänä iltana kun kävin nukkumaan, näin taas näyn, vielä hereillä ollessani, silmät kiinni. Eteeni ilmestyi kultainen sormus, jonka kanta oli kuin salmiakkineliö ja sen keskellä oli
ympyrä. Se oli yksinkertaisen kaunis, hyvin arvokkaan näköinen ja kokonaan täyttä kultaa. Unohdin näyn muutamaksi päiväksi, kun sitten eräänä iltana muistin sen kun kävin nukkumaan. Mietin sen symboliikkaa, mitä se voisi tarkoittaa? Jostain syystä keskellä oleva ympyrä toi mieleeni iankaikkisuuden. Seuraavana päivänä aloin netistä tutkia kuvasymboliikkaa. Eräällä sivulla oli kirkon symboleita, joista yksi oli ympyrä = muistuttaa että taivaan ilo on iankaikkinen ja kaikkea maailmasta saatavaa kallisarvoisempi. Olin nähnyt kultaisen kruunun, nyt näin sormuksen:

- Mitä Herra sinulla on varalleni suunniteltuna?”

Ilmeisesti sormus oli ihanan sulhasen sormus seurakunnille. Sulhasen sormus morsiamelle/ morsiamille eli seurakunnalle. Minä olen siis saanut ottaa Herralta vastaan sormuksen. Kun valitsemme itsellemme puolisoa, haluamme ensin tutustua häneen ja hänen elämänarvoihinsa. Näin myös uskon kohdalla. Teemme sen täydestä sydämestämme. Käyttäydymme sen arvon mukaisesti, ettemme häpäise Jumalaa. Olemme esimerkkeinä muille. Emme saa käyttää muita kynnysmattoinamme. Hillitsemme itsemme ja himomme, silloin olemme saavuttaneet paljon. Meitä vaivaa usein itsehillinnän puute, mutta sitä voi hyvinkin harjoittaa, kun vain jaksaa kestää, muuttuu onnellisemmaksi. Kunnioitamme toisiamme ja osoitamme toisillemme rakkautta, emme pidä toisiamme itsestään selvyytenä. Tämä toimii niin maallisessa kuin taivaallisessakin liitossa ja myös ystävyys suhteissa. Kiittämällä ja kannustamalla saa enemmän aikaan. Meille oikeasti rakastaminen on vaikeaa, sitoutua ihmiseen tai uskoon, on monelle vaikeaa. Kannamme turhaan harteillamme taakkaa, kun voisimme enemmän luottaa Jumalaan. Kyllä meitä ohjataan tuolta ylhäältä. Voimme olla armollisia itsellemme ja toisillemme, ei tarvitse koko ajan suoriutua. Meillä on huono omatunto kun meidän pitää olla
koko ajan suoriutumistilassa, emmekä tämän myötä anna aikaa tarpeeksi läheisillemme. Matteus 25 onkin hyvä tutkia tässä kohtaa. Siinä on todella elämän tärkeimmät asiat. Yritämme
liikaa kontrolloida elämäämme, mutta kun se pettää, tulee kaaos, emmekä voi sille mitään. Olemme täysin jonkun näkymättömän ohjauksessa; olisiko tämä itse Jumala? Ilman omaa kontrolliamme, olemme ohjauksessa joka tapauksessa. Morsiamen/palvelijan hyvyyden ratkaisee kohteliaisuus, palvelualttius. Maallisessa liitossa perheen pää pitää olla mies, myös näissä uskon asioissa. Mutta jos vain vaimo uskoo, ja mies hyväksyy sen, on se myös siunaukseksi miehelle. Asia on huonompi jos mies ei hyväksy vaimonsa uskoa. Mies menettää Jumalan siunauksen. Jos vaimo haluaa tämän vuoksi eron, eli Jeesuksen Kristuksen uskon vuoksi, ei tässä tapauksessa aiheudu vaimolle taivaallisesti katsottuna syntiä.

Matt.19:29.

- Ja jokainen joka on luopunut talosta tai veljistä tai sisarista tai isästä tai äidistä tai lapsista tai pelloista minun nimeni tähden, on saava monin verroin takaisin ja perivä iankaikkisen elämän.”

Tämä kohta raamatussa kertoo tästä yksiselitteisesti. Silloin emme tee syntiä kun teemme sen Jeesuksen Kristuksen nimen tähden. Mutta varjele sitä kun tämä tapahtuu toisin päin eli se jättää joka ei usko, tämä tekee ison synnin, Herran edessä. Herra on minun kaikkeni, kaikki muu tässä maailmassa tuntuu, niin kuin saarnaaja sanoi, turhuuksien turhuutta.


3.3.2012. Illalla sain näkykuvan; sormuksesta, ensin se vilahti nopeasti, mutta sitten se ilmestyi uudelleen isompana ja selvempänä. Se oli kaunis, kultainen ja taivaan sininen pyöreä kivi keskellä. Huomasin että se oli samanlainen kuin olin jo paljon aiemmin, viime vuoden lopulla, saanut näyn sormuksesta joka oli täysin kultainen, sen kanta oli kuin salmiakki neliö ja neliön sisällä oli ympyrä jossa oli reunat, siinä ei ollut kiveä. Nyt sormus oli muodoltaan samanlainen ja kultainen ja lisäksi oli tullut se kaunis sininen kivi. Kiitin Herraa ihanasta näystä.

Noiden kahden sormus näyn jälkee, sain eräässä keskustelussa, Suomi24 Profetioissa, nimimerkki Yksinarmosta, viestin. Hän kertoi että oli nähnyt minusta unen. Emme olleet siis koskaan tavanneet, mutta ystävystyneet näiden keskustelujen kautta. Meillä oli valtava yhteys Herrassa.
Mutta hän tiesi unessa olevan silti minuksi. En ollut kertonut näistä sormus näyistä hänelle enkä muillekkaan.
Hän kertoi että näki unessa kuinka Jeesus oli tullut luokseni ja antanut minulle kultaisen sormuksen, jonka keskellä oli kaunis, taivaansininen kivi, tai yhtä sininen kuin lemmikki.
Hän ei siis voinut tuota tietää ja siinä hän minulle kuvasi samanlaista sormusta joka minulle oli jo kahdesti vahvistettu näkykuvana.
Ei siinä voinut muuta kuin suu pyöreänä lukea tuota viestiä, että WAU! Herra keskusteli kauttamme! Vahvisti meille näkyjämme, toistemme kautta.



10.1.2014. aamunäky jossa ensin näin kirkkaan, kultaisen ristin, sitten näin ihmisen paljaan rinnuksen ja siihen ihoon oli upotettu pieni medaljongi, kuva jossa oli joku nainen. Sitten näin kultaisen sydänkorun ja sen jälkeen iho oli muotoiltu keskeltä rintaa ristin muotoon. Näin vielä erillisen kuvan joka oli todella himmeä, mutta siinä oli todella iso kivikoru tai kruunu. Jouluna sain näyn sinettisormuksesta, jossa oli sinettinä kuninkaan kruunu ja sain myös näyn tuosta kauniista lahjapaketista joka oli viimeisen päälle kauniisti paketoitu ja sen nimilapussa oli sateenvarjon kuva ja tuota lappua kannatteli käsi …

Nyt nuo näyt ovat alkaneet avautua. Sinettisormus avautui ensin Raamatun sanasta kahdesta kohtaa.

Ester 8:8.

Ja nyt kirjoittakaa kuninkaan nimessä sellainen juutalaisia koskeva määräys, kuin hyväksi näette, ja sinetöikää se kuninkaan sinettisormuksella; sillä kirjelmä, joka on kirjattu kuninkaan nimessä ja sinetöity kuninkaan sinettisormuksella, on peruuttamaton.”

Tiesin että minulle oli annettu 2x Ester profetia ja tuo sananpaikka toi mieleeni Jumalan sanan, joka on totuus, ainoa totuus ja se on sinetöity kuninkaan sormuksella ja on näin peruuttamaton. Toinen tärkeä sanan paikka löytyi, Jesaja 62:3 ja itseasiassa, jakeet 1 ja 2 avasi myös tätä sanomaa:

1. Siionin tähden minä en voi vaieta ja Jerusalemin tähden en lepoa saa, ennenkuin sen vanhurskaus nousee kuin aamunkoi ja sen autuus kuin palava tulisoihtu.

2. Ja kansat näkevät sinun vanhurskautesi, kaikki kuninkaat sinun kunniasi; ja sinulle annetaan uusi nimi, jonka Herran suu säätää.

3. Sinä tulet kauniiksi kruunuksi Herran kädessä ja kuninkaalliseksi päähineeksi Jumalan kädessä.



Olimme lähdössä mökille, kun ennen lähtöä sain viestin uskovalta veljeltä; Kiitosvirreltä. Tämä viesti vahvisti myös ihmeellisellä tavalla tuota Sinettisormusta. Hän antoi tuon Haggai 2:23 kohdan ja ilmoitti että Herra tulee vahvistamaan tuon Sinettisormuksen tuon sanan kautta ja kehoitti minua olemaan sille avoinna.

21.7.15. aamunäky; näin ensin lehdettömän viinipuun oksan ja kohta näin kun oksaan ilmestyi uusia viininlehtiä, ja näin käden joka hellästi siveli tuota oksaa...

Samana iltana kuuntelin raamattu kannesta kanteen ja se avasi minulle rukoilemani asian, asian johon toivoin saavani lisää avausta ja se avautui Haggain kirjasta. Tuo vastaus oli kovin siunaavaa ja antoi uskomattoman rauhan ja samalla koin valtavaa nöyryyttä Herraa kohtaan, näi se avautui:

Se joka on Herran valitsema on Herran sinettisormus. Hän voi tehdä työtä joka voi tuntua vähäpätöiseltä, esim. suurten saarnaajien rinnalla, mutta tuo työ voi olla suurempaa kun näiden huippu julistajien, sillä Herra on asettanut hänet siihen ja tietää sen tärkeyden. Sinettisormus vahvistaa asiakirjoja ja sopimuksia. Herran sinettisormus/palvelija muuttuu sormuksensa näköiseksi.

Haggai 2:23.

Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot; minä otan sinut, palvelijani Serubaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut olen valinnut, sanooHerra Sebaot.”

Tuo sininen kivi sormuksessa myös avautui. Se tarkoittaa Totuutta ja tuo Totuus tulee Jumalan Sanasta ja on oleva ainut Oikea Totuus!



Sinettisormus oli vahvistettu!

Kiitos Jeesus Kristus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti