tiistai 15. toukokuuta 2018

JEESUS TULEE !!!




Tänään, 20.11.2016. On tasan 6 vuotta sitten kun menin Herran kutsumalle uskonkasteelle. Tänään siis olen 6 vuotias, uudelleen syntynyt, joka on saanut jättää tuolloin vanhan minänsä, upottamalla sen. Olen tästä ylen kiitollinen, että Herra kutsui minut tähän ja olin myös tuolle kutsulle kuuliainen, kaikesta pahan vastustuksesta huolimatta.
Tänään, myös minun pojan poikani, täyttää 8 vuotta ja minut kastettiin samana päivänä, kun tämä poika täytti 2 vuotta ja hän oli yksi vahvistus kasteelle menoon, ja myös tuo hänen työ nimensä, kun oli hänen odotus aikansa, oli Jalmari, joka osui, myös tähän hänen syntymä hetkeensä ja tuo tuo työ nimi osoittautui myös yhdeksi vahvistukseksi. Tänään on myös siis Jalmarin nimipäivä. Tänään saamme yhdessä viettää syntymäpäiväämme!

Olen tässä itkenyt rukous hetkessäni, tuossa läsnäolossa, kuinka hyvä Hän onkaan, kun Rakastaa meitä. Mitä me olisimme, ilman Hänen Rakkauttaan?
Sillä tuo aito Rakkaus, joka meissä on, on Rakkautta Jeesuksessa, jonka Hän on vuodattanut sydämiimme. Ilman sitä olisimme kylmiä, tyhjiä kuoria.
Tänään, herätessäni, näin kuvan, jossa olin jossakin kokouksessa ja istuin jossain kolmannella penkki rivillä.

Edessä oli nainen, jonka jalka oli kovin kipeä ja Hän joutui välillä nousemaan ylös, jalka särkynsä vuoksi ja pahoitteli sitä.
Huudahdin hänelle; että ei se mitään, hän voi olla siellä edessä meidän ylistäjämme. Sitten kuva loppui ja nousin ylös...

Katsoin ikkunasta, kuinka taivaalta satoi valkoista lunta ja mieleeni nousi Pigeonin näky, tuosta valkoisesta kyyhkystä, joka satoi meidän yllemme valkoista puuteria. Tunsin, että tuo voisi olla nyt sitä valkoista puuteria, joka antaa meille valkoiset vaatteet ylle.

Pyysin Herralta, että Hän juhlistaisi tätä päivää jotenkin, sillä olihan tuo kaste kutsu, vuosia sitten hyvin tärkeä, jonka Hän itse vahvisti minulle monin keinoin ja siitä voitte lukea muistin virkistämiseksi tuolta aloituksen sivulta.
Olkaa Siunatut Kaikki, Jeesuksessa Kristuksessa!


Tuon uskon kasteen jälkeen, kaikki alkoi muuttumaan totaalisesti, Eilen illalla kyynel silmissä muistelinkin Herralle, kuinka paljon Hän oli minua muuttanut. Se on todella ihmeellistä ja Raamattukin alkoi avautumaan aivan uudella tavalla.
Itselläni kävi hyvin , kun Lahdessa oli tuolloin Ilmestysmajan seurakunta ja he suostuivat kastamaan, ilman että minun olisi tarvinut liittyä heihin, eikä maksanut mitään. Lahdessa ei ole enää tuota seurakuntaa, mutta muualta vielä löytyy. Helluntai srk. olisi vaatinut liittymistä heihin. Ehkä on vielä tahoja, joissa se onnistuisi ilman ehtoja, kun uskaltaa kysellä ja jos tunnet jonkun "pappis miehen", voi hänkin kastaa sinut omalla ajallaan.
Tunnen erään uskovan pariskunnan ja vaimo kysyi eräänä kesä päivänä, kun olivat vain huvikseen ajelulla ja ajoivat lähelle jotain järveä, voisiko mies kastaa hänet tuossa järvessä, uskova mies kun oli. Mies suostui ja kaste tuli suoritettua. Kaipa se käy näinkin, kunhan tietää nuo oikeat kaste sanat.



Kuulin tiedon sanat 22 Marras 2016
Shalom, te rakkaat sisaret ja veljet!
Tänään, kun heräilin ja olin jo rukoillut, kuulin pitkästä aikaa tiedon sanat. Illalla kun kävin rukoukseen ennen unia, pyysin Herralta jotakin lohduttavaa jaettavaa, tähän aamuun teille kaikille ja etenkin minulla oli tämä, eräs sisar vahvasti sydämelläni ja sen Herralle kerroinkin.
Sitten aamulla siinä hiljaisessa läsnäolossani, kuuntelin ja katselin, saanko mitään, kun yhtäkkiä, kuulin matalan mies äänen sanovan, vähän kuin huono Suomi: "JEESUS TULEE."
Ääni sanoi tuon Jeesus nimen, kuin yhdellä e:llä, eli Jesus, tai ehkä se vain kuulosti siltä. Pyysin Herraa että Hän olisi toistanut sanansa, vahvistaen sitä, mitä kuulin, mutta ääni pysyi nyt hiljaa ja sanoin Herralle, että tällä mennään, luotan siihen mitä kuulin. 
Siunausta päiväänne, Jeesuksessa Kristuksessa, joka pian on tuleva!
Amen.


Johanneksen ilmestys 22
1. Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta.
2. Keskellä sen katua ja virran molemmilla puolilla oli elämän puu, joka kantoi kahdettoista hedelmät, antaen joka kuukausi hedelmänsä, ja puun lehdet ovat kansojen tervehtymiseksi.
3. Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä
4. ja näkevät hänen kasvonsa, ja hänen nimensä on heidän otsissansa.
5. Eikä yötä ole enää oleva, eivätkä he tarvitse lampun valoa eikä auringon valoa, sillä Herra Jumala on valaiseva heitä, ja he hallitsevat aina ja iankaikkisesti.
6. Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää.
7. Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!"
8. Ja minä, Johannes, olen se, joka tämän kuulin ja näin. Ja kun olin sen kuullut ja nähnyt, minä lankesin maahan kumartuakseni sen enkelin jalkojen eteen, joka tämän minulle näytti.
9. Ja hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi, profeettain, kanssapalvelija, ja niiden, jotka ottavat tämän kirjan sanoista vaarin; kumartaen rukoile Jumalaa".
10. Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä.
11. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
14. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
15. Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
16. Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
17. Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.
18. Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
19. ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
20. Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian". Amen, tule, Herra Jeesus!
21. Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.


Tänään, 22.11.2016. Kuulin äänen sanovan: JEESUS TULEE!

TO-TI-SES-TI!!! Nyt vasta huomasin jotain, kun kirjoitin tuota päivämäärää tuohon. Kun aloin odottaa tytärtäni, Jeesus näytti isälleni unen jossa näin ilmoitti: Jeesus tulee 22.11. Tyttäreni puolesta oli rukoiltu, että hän syntyisi terveenä ja niin tapahtui, hän syntyi juuri tuona päivänä, 31 vuotta sitten. Ja tänään on myös hänen syntymäpäivänsä, kun samana aamuna kuulen äänen: JEESUS TULEE!!!
Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle. Tuli vain tunne, että pitää ilmoittaa tämä, ja sitten muistin ja ymmärsin tämän .... Tule Jeesus, TULE!
Jeesus vastasi tuolloin tyttäreni puolesta tehtyihin rukouksiin: Jeesus tulee, eli Hän ilmoitti että rukoukset oli kuultu, kera päivämäärän. Isäni tuolloin ajatteli, että tuleeko silloin hänen lähtönsä aika ja kun tytär sitten alkoi syntyä muisti hän tuon sanoman ja ymmärsi että se tarkoittikin tätä rukous vastausta, joka kävi prikulleen toteen.
Tänäänkin, tämä voi olla rukous vastaus johonkin, henkilökohtaisesti, tai sitten tämän suurimman odotuksemme täyttymys, vihdoinkin!
- JEESUS TULEE!

Näky; Iso Tapuli
26.11.2016.
Huomenta teille kaikille ja Herran Rauhaa!
Mietin, laitanko tätä näkyäni tai kuvaa, mutta mikä minä olen sitä pidättelemään. Minulla joku ajatus siitä nousi, mutta pyysin siitä Herralta vahvistusta, joten odotellaan ...
Kuva oli hyvin pimeä, kuin yöllä ja kuvassa näkyvät asiat näkyivät kuin varjokuvina. Ensin alettiin näyttää jotakin hyvin suurta rakennelmaa, jota en heti hahmottanut, mutta sitten kuvaa vietiin hieman kauemmaksi, ja näin että se oli kuin jonkin temppelin tai kirkon , todella iso ja pyöreä Tapuli, se kohosi aivan kuin maasta asti, eikä muuta rakennelmaa siitä näytetty. Se kohosi mustana kuvan taustalle ja kohta sen eteen ilmestyi musta auto, sen väriä en nähnyt koska oli niin pimeää, mutta näin senkin kuin varjokuvana. Näin, että se oli poistumassa, koska autossa kuitenkin paloi etuvalot, juuri lähtö suuntaan ...

Että tämmäöistä tänään ...


Minulle tulee mieleen pimeyden nousu, liekö tuo rakennus sitten vaikka moskeija kirkon sijaan (?) ... ja pimeyden nousun aikoihin auto ottaa ne muutamat matkustajat kyytiin...
:... muodoltaan tuo oli kuin moskeija ja nousi sieltä maasta asti pyöreänä, saattoi hyvinkin olla myös moskeija. Tuota minä mietin, kumpi se oli. Tuon auton näen hengellisenä kulkuneuvona ja hyvää siinä oli tämä, että se näytti edellään tuota VALOA, tuossa pimeydessä. Ehkäpä meidät pian noudetaan. Kristus valossaan tulee noutamaan, meidät tämän pimeyden ja eksytyksen keskeltä.
Tämä myös nousi mieleeni, sopivana tähän näkyyn,
Tämä Esterin kirja on taas puhutteleva ja ajankohtainen. Ester vietiin Kuninkaan luokse 10 kuussa, ja 10 luukausi saattaa alkaa 30.11-->
Samoiten Hanukkaa vietetään mahdollisesti 25.11 8pv -->. Samaan aikaan voidaan ajatella, että 2 vartiovuoro päättyy ja kolmas alkaa noin vuodenajallisesti katsottuna eli yön pimein hetki. Toisaalta Hanukkaa vietetään voiton, valon ja ihmeiden juhlana, jossa pienikin valo voi loistaa suuresti.
"Sinä, Herra, olet minun turvani"
"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni."
Psalmi 91:9 ja 14

... en nähnyt mitään symboleja katolla, en ristiä enkä sirppiä, ehkä tämä vain jäi huomaamatta minulta, en tiedä ... :) .. tuosta pyöreästä tapulista, kyllä kohosi keskeltä , jokin kapeampi rakennelma, joihin yleensä tuo symboli kiinnitetään ...
Voisiko tarkoittaa tuo "kirkon"/tapulin synkkyys kirkon hengellistä tilaa, pimeä, synkkä ja valoton. Se ei ole se valoisa, vuorella oleva kaupunki, joka loistaa ulospäin.
Mietityttää tuo näyn synkkyys... siis hyvin mustaa ja jotenkin uhkaavaa... Rakennus kohoaa mustana/synkkänä taustaa vasten ja musta auto lähtee pois rakennuksesta... Lisäksi rakennuksen muoto ei viittaisi kristittyyn kirkkoon...
Islam lähtee leviämään ja on jo leviämässä...


"Sinä, Herra, olet minun turvani"
"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni."
Psalmi 91:9 ja 14

Tämä oli ensimmäinen ajatukseni tuosta näystä, kirkon rappio tilasta joka pimeydessä elää ja sen viimeisetkin valoa kantavat uskovat ovat poistumassa sieltä. Tämä on vain niin vaikea sanoa ääneen, kun itsekkin kuulun kirkkoon, vielä. Olisin varmaankin jo aikoja sitten eronnut siitä, mutta vain mieheni takia siinä olen pysynyt ja onhan meidät siellä vihitty. Mieheni kerran vahvasti toi mielipiteensä eroamisesta kirkosta, enkä ole uskaltanut sitä ottaa asiaksi. Mutta sydämessäni, minut on erotettu siitä, se on semmoinen "sydämen ympärileikkaus", irti kirkosta ja olen monasti Herralle sanonut, että toivon että tämä riittäisi. Minun hengellinen seurakuntani on "Morsius seurakunta", jolla ei ole ihmis käsin rakennettuja seiniä.
... tuo synkkä mustuus/ pimeys voi tarkoittaa myös tuota hetkeä, mitä elämme. Olemme jo yössä, on Hanukan aika, joka on yön pimein hetki, ehkä olemme jo hengellisestikkin tuossa ajassa.
Suomen valtion kirkko on kyllä rappio tilassa, mutta niin ovat myös monet muut kristilliset yhteisöt tässä maassa. Ei enää voi osoittaa sormella pelkästään Luterilaista kirkkoa. Voikin kysyä missä on enää uskovan hyvä olla tänä päivänä? Vapaita suuntia taas uhkaavat erilaiset "voima" opit ym...
Eksytystä on ja tulee olemaan...
Jotenkin minulle nousee mieleen seurakunta/ morsian, jota kirkastettu Sulhanen pian noutaa ... ajattelin tuota Tapulin pyöreää muotoa, josko tuo kuvaa seurakuntaa, jota tullaan yön pimeinpänä hetkenä noutamaa.

Sakarja 14:6-9 Sinä päivänä ei ole valoa: loistavat tähdet sammuvat. Se on oleva yhtämittaista päivää-Herralle on se tunnettu-ei vaihdu päivä ja yö; ja ehtoolla on oleva valoisata. Sinä päivänä elävät vedet virtaavat Jerusalemista: toiset puolet niistä Idänmerta kohti, toiset puolet Länsimerta kohti. Niin on tapahtuva kesät ja talvet. Herra on oleva koko maan kuningas. Sinä päivänä on Herra oleva yksi ja hänen nimensä yksi.
Herra Jeesus on se valo!


... näyssänikin oli tuon rakennuksen edessä tuo auto, joka oli lähtöä vaille. Oliko se siinä seurakunnan edessä, jotenkin näin koen. Ja auton keulalla tuossa pimeydessä, loisti kirkkaat valot, eli Kristus itse, etummaisena ja muistin näyn tuosta kuorma-autosta, joka oli täyteen pakattu patjoilla ja oli myös valmiina lähtöön (meidän leposijamme).

Voisivatko nämä näyt ja sanomat tarkoittaa, että pimeys on laskeutumassa tai että keskiyön hetki on käsillä. Näin voisin itse uskoa.

Herra tulee pian!

1. Tessalonikalaiskirje 5
1 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;
2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä.
Jeesus tulee kuin varas yöllä, ilmoittamatta ennalta.

3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.
Jos Israel huutaisi yhteen ääneen ”rauha, rauha” niin tietäisimme että nyt varas tulee
4 Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät niinkuin varas;
5 sillä kaikki te olette valkeuden lapsia ja päivän lapsia; me emme ole yön emmekä pimeyden lapsia.
Nukkuvat, todellakin nukkuvat, sinä ja minä valvomme, meitä ei yllätetä.
6 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.
7 Sillä ne, jotka nukkuvat, ne yöllä nukkuvat, ja jotka juovat itsensä juovuksiin, ne yöllä juovuksissa ovat.
8 Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo.
9 Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
Filadelfian seurakuntaa ei ole määrätty menemään vihaan, vaan se otetaan pois juuri ennen.

... pian on pimein hetki .....
Saavu Herra Jeesus Kristus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.