keskiviikko 9. toukokuuta 2018

"JOTKA HÄNEEN USKOVAT ..."

 

Näky; Kaikki janoavaiset 16 Loka 2016,

Shalom, te kaikki rakkaat siskot ja veljet!
Tänään, vähän ennen ylös nousuani, kun olin jo rukoillut ja olin hiljaa Herran läsnäolossa, näin kuvan pienestä lapsesta, joka juuri ylettyi keittön reunan korkeudelle, otti siitä pöydän reunalta emali mukin ja joi siitä. Tämä oli vielä lapsi, mutta ei juonut enää rintamaitoa. En tiedä oliko tuo maitoa vai vettä, mutta tämä sanan paikka minulle kohosi mieleeni ja se on minun yksi Sanan paikkojani: 


JESAJA 55
1. Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei
ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.
2. Miksi annatte rahan siitä, mikä ei ole leipää, ja työnne ansion siitä, mikä ei ravitse? Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvää, ja teidän sielunne virvoittuu lihavuuden ääressä.
3. Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.
4. Katso, hänet minä asetin kansoille todistajaksi, kansojen ruhtinaaksi ja käskijäksi.
5. Katso, sinä olet kutsuva pakanoita, joita sinä et tunne, ja pakanat, jotka eivät sinua tunne, rientävät sinun tykösi Herran, sinun Jumalasi, tähden, Israelin Pyhän tähden, sillä hän kirkastaa sinut.
6. Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.
7. Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
8. Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
9. Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.
10. Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
11. niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
12. Sillä iloiten te lähdette, ja rauhassa teitä saatetaan; vuoret ja kukkulat puhkeavat riemuun teidän edessänne, ja kaikki kedon puut paukuttavat käsiänsä.
13. Orjantappurain sijaan on kasvava kypressejä, nokkosten sijaan on kasvava myrttipuita; ja se tulee Herran kunniaksi, iankaikkiseksi merkiksi, joka ei häviä.


Kuva


Meidän kaikki syntimme on jo kannettu ja anteeksiannettu. Olemme Jeesuksen omia. Kaikki, mitä hän on itselleen kuolemallaan ansainnut on meidän. Siksi Hän huutaa: "Tule ja juo!" Ja mehän tulemme!


Johannes 7

37 Mutta juhlan viimeisenä, suurena päivänä Jeesus seisoi ja huusi ja sanoi: "Jos joku janoaa, niin tulkoon minun tyköni ja juokoon.
38 Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat."
39 Mutta sen hän sanoi Hengestä, joka niiden piti saaman, jotka uskoivat häneen; sillä Henki ei ollut vielä tullut, koska Jeesus ei vielä ollut kirkastettu.


""Jumala lupaa antaa sinulle ilmaiseksi "lujat Daavidin armot!" Se tarkoitaa KAIKKIA Raamatussa olevia lupauksia. 2 Kor. 1:20. Hän lupaa antaa meille "aarteet pimeän peitosta, kalleudet kätköistänsä". Jes. 45:3. Ne ovat mm. Hengen hedelmiä (Gal. 5:22) ja moninaisia armolahjoja (Room. 12:4-8. 1 Kor. 12-14. 1 Piet. 4:10,11) sekä tehtäviä Jumalan seurakunnassa. Efes. 4:11.

Mutta onko tuo kaikki tosiaan ilmaista kuten Jumalan Sana lupaa? - Kyllä!
Pelastus ja kaikki Jumalan siunaukset on ilmaista MEILLE. Siunauksista on kuiotenkin maksettu erittäin kallis hinta! Hinta maksettiin Golgatalla!
- Olemme lunastetut
"Kristuksen kalliilla verellä, niin kuin virheettömän ja tahrattoman karitsan,.." 1 Piet. 1:19.
Kiitos Jeesus!!! 


 "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista.." Ilm. 5:9.

OTATKO SINÄ VASTAAN KALLIISTI MAKSETUT SIUNAUKSET? ""


Ottakaa vastaan . . .

HERRAN SIUNAUS

Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.
Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja olkoon
teille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa
teidän puoleenne ja antakoon teille rauhan.

Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.

Aamen.

 Neljä näkykuvaa koeteltavaksi 20 Loka 2016,
Kun juuri heräilin, sain neljä kuvaa, aivan kuin sarjaksi tarkoitettuna:
1. Näin tutin, jonka valkoiseen keskiöön oli kirjoitettu, kuin arabiankielisiä sanoja mustalla, mutta en nähnyt niitä kunnolla ja vaikka olisinkin, en olisi niitä ymmärtänyt.

Kuva

2. Sitten nuo sanat oli kirjoitettu paperille, joka oli askarellut kahdesta paperista. Päällimmäisestä paperista oli revitty tuollainen pyöreä aukko, aivan kuin tuon tutin keskiön muotoinen ympyrä ja tuon aukon kautta näkyi nuo samanoloiset sanat, alapuolella olevalta paperilta.

3. Sitten näytettiin maapalloa avaruudesta käsin ja näin aivan kuin jonkun maan, ranta vedestä, olisi noussut vaalea ihoinen ja vaalea hiuksinen, noin taapero ikäinen lapsi. Se näytti siltä että lapsi nousi vedestä.

4. Sitten joku nainen tuli selittämään yhtä sanaa tuosta tekstistä, sanoen:
-" Tuossa ei lue hiha ..".
Vastasin naiselle:
- " Tiedän, siinä lukee, hihja..."
En tiedä mitä tuo sana tarkoittaa, takoittaako mitään? Ehkä teille nousee tästä enemmän ajatuksia. Koetellaan yhdessä. Toin tämän heti rukoukseni jälkeen tänne, etten unohda noita kaikkia kuvia ja tuota sanaa: HIHJA?


Jostain syystä ja onhan tuossa tuota symboliikkaa, niin minulle nousee tuosta

 Ilm 13:

Johanneksen ilmestys 13
1. Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.
2. Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.
3. Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.
4. Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"
5. Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.
6. Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.
7. Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.
8. Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.
9. Jos kenellä on korva, hän kuulkoon.
10. Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.
11. Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme.
12. Ja se käyttää kaikkea ensimmäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava parani.
13. Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.
14. Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.
15. Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
16. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
17. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.



Sitten ajattelin tuota maapallon näkymää karttana ja näin tuon maa alueen ja sen rantaviivan mereen, joka oli vasemmalla puolella, katsoessani sitä ja tuo merenranta oikealla puolella, ja tuo lapsi kohosi kuin syntyen siitä kohdasta, meren rannasta. Koen, että se voisi tarkoittaa New Yorkia.
Tarkistin näiden Presidentti ehdokkaiden oikeat syntypaikat, ja Donald Trump on syntynytkin New Yorkissa.
Olen tässä yrittänyt googlettaa tuota sanaa hihja, ja se aina osuu johonkin ninja tietouteen ja voisi kuvastaa myös lyömäasetta ja kun sitä vertaa tuohon sanan paikkaan Ilm13. voisi sitä ollakkin.

Näky; keltainen koivun lehti 21 Loka 2016,
Shalomia teille kaikille!
Tuula tuolla kertoili taistelustaan flunssaa vastaan, sama täällä, kurkku kipeänä ja välillä tuntuu että olisi kuumettakin ja 60vuotis juhliakin pitäisi tässä puolisolle rakennella.

Tänään sain oudon näyn, jonka jo meinasin hyljätä. Sanoin Herralle, että anna ymmärrys tähän ja vahvista tuo näyksi, muuten en voi pitää sitä minään.
Näin aivan kuin mustan tv ruudun ja sen keskelle ilmestyi syksynlehti, keltainen (KELTAINEN=JUMALAN KUNNIA) koivun lehti. Aivan kuin joskus olisin jostain kuullut että koivu voisi symboloida morsianta?
Sitten tuo koivunlehti käärityi pituus suunnassaan ja siitä tuli kuin raketti, pudottautuen ensin vauhdilla kuvan alareunaan ja sieltä nopea ylös nousu, reunoja myöden, kuin kello, mutta vastasuuntaan ... oliko tuo tempaus?

Sitten näin tämän, erään sisareni viestin ja koin sen vahvistukseksi näkemälleni ja se auttoi tämän tuomaan tänne.

Tässä vielä tuo saama viesti:

minulle vain annettiin ajatuksiin, sanat, että kohta hän ottaa poissa saaran. ja käsitin sitten että joku uskova nainen. ei kuitenkaan välttämättä saara niminen vaan uskova kuitenkin. voisi tarkoittaa että hän ottaa elian vaunuilla poissa.joten mielenkiinnolla ainakin omaa ympäristöäni nyt seuraan, kuka häviää.vai olenko se minä. eihän sitä voi kukaan tietää. :roll
vielä menen tarkemmin tuohon saaraan. eli tuo uskova nainen voi olla että hän lukee saarasta(tuosta abrahamin vaimosta)jotakin tekstiä taikka kirjaa ja kun hän on sen lukenut, niin hänet otetaan poissa.
HAAGAR JA SAARA : http://www.kolumbus.fi/rov.o.peltola/ut/utgal15.htm


ENSIMMÄINEN MOOSEKSEN KIRJA, GENESIS 18
1. Ja Herra ilmestyi hänelle Mamren tammistossa, jossa hän istui
telttamajansa ovella päivän ollessa palavimmillaan.
2. Kun hän nosti silmänsä ja katseli, niin katso, kolme miestä seisoi hänen edessänsä; nähdessään heidät hän riensi heitä vastaan majan ovelta ja kumartui maahan
3. ja sanoi: "Herrani, jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, älä mene palvelijasi ohitse.
4. Sallikaa tuoda vähän vettä pestäksenne jalkanne ja levätkää puun siimeksessä.
5. Minä tuon palasen leipää virkistääksenne itseänne, ennenkuin jatkatte matkaanne, sillä kaiketi sitä varten olette poikenneet palvelijanne luo." He sanoivat: "Tee, niinkuin olet puhunut".
6. Ja Aabraham kiiruhti majaan Saaran tykö ja sanoi: "Hae joutuin kolme vakallista lestyjä jauhoja, sotke ja leivo kaltiaisia".
7. Sitten Aabraham riensi karjaan, otti nuoren ja kauniin vasikan ja antoi palvelijalle, joka ryhtyi nopeasti sitä valmistamaan.
8. Ja hän otti voita ja maitoa sekä vasikan, jonka hän oli valmistuttanut, ja pani ne heidän eteensä; itse hän seisoi heidän luonansa puun alla sillä aikaa, kuin he söivät.
9. Ja he kysyivät häneltä: "Missä vaimosi Saara on?" Hän vastasi: "Tuolla majassa".
10. Ja hän sanoi: "Minä palaan luoksesi tulevana vuonna tähän aikaan, ja katso, vaimollasi Saaralla on silloin oleva poika". Mutta Saara kuunteli majan ovella hänen takanansa.
11. Mutta Aabraham ja Saara olivat iäkkäät, eikä Saaran enää ollut, niinkuin naisten tavallisesti on.
12. Sentähden Saara naurahti itseksensä ja ajatteli: "Heräisikö minussa, näin kuihduttuani, vielä halu? Ja myös minun herrani on vanha."
13. Mutta Herra sanoi Aabrahamille: "Miksi Saara nauroi ajatellen: 'Synnyttäisinkö minä todella, minä, joka olen näin vanha?'
14. Onko mikään Herralle mahdotonta? Tähän aikaan minä palaan luoksesi tulevana vuonna, ja Saaralla on silloin poika."
15. Ja Saara kielsi sanoen: "En minä nauranut"; sillä hän pelkäsi. Mutta hän sanoi: "Ei ole niin; sinä nauroit".
16. Silloin miehet nousivat siitä ja kääntyivät Sodomaan päin, ja Aabraham kulki heidän kanssaan saattaaksensa heitä.
17. Ja Herra sanoi: "Salaisinko minä Aabrahamilta, mitä olen tekevä?
18. Onhan Aabrahamista tuleva suuri ja väkevä kansa, ja kaikki kansakunnat maan päällä tulevat hänessä siunatuiksi.
19. Sillä minä olen valinnut hänet, että hän käskisi lapsiansa ja perhettänsä, joka jää hänen jälkeensä, noudattamaan Herran tietä ja tekemään sitä, mikä vanhurskaus ja oikeus on, jotta Herra antaisi Aabrahamille tapahtua, mitä hän on hänelle luvannut."
20. Niin Herra sanoi: "Valitushuuto Sodoman ja Gomorran tähden on suuri, ja heidän syntinsä ovat ylen raskaat.
21. Sentähden minä menen alas katsomaan, ovatko he todella tehneet kaiken sen, josta huuto on minun eteeni tullut, vai eivätkö; minä tahdon sen tietää."
22. Ja miehet kääntyivät sieltä ja kulkivat Sodomaan päin, mutta Aabraham jäi vielä seisomaan Herran eteen.
23. Ja Aabraham lähestyi häntä ja sanoi: "Aiotko siis hukuttaa vanhurskaan yhdessä jumalattoman kanssa?
24. Entä jos kaupungissa on viisikymmentä vanhurskasta; aiotko hukuttaa heidät etkä säästä paikkaa siellä olevain viidenkymmenen vanhurskaan tähden?
25. Pois se, että sinä näin tekisit: surmaisit vanhurskaan yhdessä jumalattoman kanssa, niin että vanhurskaan kävisi samoin kuin jumalattoman! Pois se sinusta! Eikö kaiken maan tuomari tekisi oikeutta?"
26. Ja Herra sanoi: "Jos löydän Sodoman kaupungista viisikymmentä vanhurskasta, niin minä heidän tähtensä säästän koko paikan".
27. Aabraham vastasi ja sanoi: "Katso, olen rohjennut puhua Herralleni, vaikka olen tomu ja tuhka.
28. Entä jos viidestäkymmenestä vanhurskaasta puuttuu viisi; hävitätkö viiden tähden koko kaupungin?" Hän sanoi: "En hävitä, jos löydän sieltä neljäkymmentä viisi".
29. Ja hän puhui vielä hänelle sanoen: "Entä jos siellä on neljäkymmentä?" Hän vastasi: "Niiden neljänkymmenen tähden jätän sen tekemättä".
30. Aabraham sanoi: "Älköön Herrani vihastuko, että vielä puhun. Entä jos siellä on kolmekymmentä?" Hän vastasi: "En tee sitä, jos löydän sieltä kolmekymmentä".
31. Mutta hän sanoi: "Katso, minä olen rohjennut puhua Herralleni. Entä jos siellä on kaksikymmentä?" Hän vastasi: "Niiden kahdenkymmenen tähden jätän hävittämättä".
32. Ja hän sanoi: "Älköön Herrani vihastuko, että puhun vielä tämän ainoan kerran. Entä jos siellä on kymmenen?" Hän vastasi: "Niiden kymmenen tähden jätän hävittämättä".
33. Ja Herra lähti pois, senjälkeen kuin hän oli lakannut puhumasta Aabrahamin kanssa, ja Aabraham palasi kotiinsa.


Tuosta nousi se, että Saara oli jo vanha, kuin tuo keltainen koivun lehti.
Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle, sinä annoit ymmärryksen ja vahvistuksen, sisareni Tuulan kautta! Ylistetty olet Sinä! MARANATA!!!



Kuva

Minua on tässä viime aikoina kartoitettu terveyteni puolesta, josko pääsisin jollekkin työkyvyttömyyseläkkeen tapaiselle. Lääkäri jonka luokse pääsin, oli minulle kovin kehuttu ja pettymykseni oli suuri, kun käyntini vastaanotolla oli kovinkin negatiivinen.
Sitten jätin tämän kaiken Herran tahtoon, sanoen:
- " Tapahtukoon tässä eläkeasiassani sinun tahtosi Herra, Jeesus Kristus! Sillä sinä tiedät paremmin kuin minä, mikä on oikeasti hyväksi minulle ja sinä tiedät sen paremmin kuin yksikään lääkäri ja kelan lääkärit, unohtukoot meidän lihalliset tahtomme ja Tapahtukoot sinun tahtosi tässä asiassa. Jos sinun tahtosi on sama kuin minun, jää minulle aikaa kokopäiväisesti sinulle, rakas Jeesus, Jumalani".
Näin minä olen jo muutamia päiviä asian puolesta rukoillut ja eilen minulla oli tuolle kyseiselle lääkärille soittoaika ja se jännitti minua, mikä ei ole minun tapaistani. Rukoilin taas Isä Meidän, ennen tuota soittoa, aivan kuin silloin kun pääsin vapaaksi ukkosen pelostani ja nytkin mieleni rauhoittui, ei minulla ole mitään hätää, kun olen antanut tämän asian Jeesuksen hoitoon ja luovuttanut sen hänen tahtoonsa.
Lääkäri sitten soitti ja asia eteni kohtuullisen hyvin ja sovimme että lähdemme kokeilemaan tuota eläke mahdollisuutta, että lääkäri laittaa lausuntonsa kelaan ja minun tulee laittaa sinne oma hakemukseni. Kiitin Herraa puhelun loputtua, sillä koen vahvasti, että asia on vahvasti hänen johdatuksessaan ja hoidossaan!
Amen.

Eilen, 26.10.2016, ollessani töissä, noiden vammaisten parissa, keskustelin erään kanssa heistä ja hän alkoi puhumaan peloistaan ja etenkin kuolemaa kohtaan.
Tiesin jo entuudestaan että hän uskoo Jeesukseen ja Jumalaan, joten minun oli helppoa alkaa puhumaan ja lohduttamaan häntä, ettei tarvitse enää pelätä kuolemaa, se tulee kun on tullakseen, mutta kuinka ihanaa se onkaan meille uskoville kun tiedämme että tuolla hetkellä, kun olemme kuoleman portilla, saammekin astua uuteen elämään, jossa Jeesus meitä odottaa. Näin häntä lohdutin, ja hän hymyili iloisesti.
Sitten hän kertoi kuinka hän rukoilee läheistensä puolesta ja monasti hän itkee rukoillessaan. Hän kertoi että on pari kertaa nähnyt enkelin, joka on hänen suojelusenkelinsä, Enkeli oli esitellyt itsensä ja oli Martta nimeltään. Enkeli on sanonut hänelle:
-"Älä pelkää, sinulla ei ole mitään pelättävää, sinun asiasi tulee menemään hyvin niin kuin läheistesi. Äläkä pelkää sotaa, sillä sinun aikanasi sitä ei tule.Käy ehtoollisella ja rukoile."
Sanoin hänelle, että kuinka lohduttavaa hänen kertomansa oli minullekkin ja iloa antavaa ja kuinka hän on vahva rukoilija, hän tekee sen pyytettömästi ja aidolla sydämellä, joka kertoo siitä, että hänellä on Jeesuksen rakkaus. Hän ei teeskentele Rukouksissaan ja tuosta aitoudesta kertoo hänen rukous kyyneleet.

Tämä nainen tuolta töistä, kertoi vielä, että kun hänelle oli sanottu, "Älä Pelkää", oli hän samalla saanut näyn, jossa oli kuin jonkin ison talon sisällä kaikki hänen rakkaat läheisensä ja hän itse ja hänelle näytettiin kuinka hän sai elää ilossa ja ilman pelkoa heidän kanssaan.
Tämä keskustelu tuntui tärkeältä myös siksi, että tiesin että hänellä oli ollut ajan jaksoja, jolloin oli kuullut sisäisiä ääniä, jotka olivat pelottavia ja on nyt myös hoidossa niistä. Kerroin hänelle, että nuo näyt ja unet, jossa on hänen suojelus enkelinsä Martta, ovat hyvän henkisiä, eikä niissä ole pelättävää, sillä niissä on sitä Jeesuksen rakkautta. Kerroin että itsellänikään ei ole enää kuolemaa kohtaa pelkoa, sillä silloin pääsemme sinne oikeaan kotiin ja tuota hetkeä minä aivan odotan. Hän halasi minua moneen kertaan, iloisena ...

... hauskaa on ollut myös näinä viimepäivinä, kun minua on terveydellisesti kartoitettu, työkyvyttömyys eläkettäni varten, että olen saanut, tai keskusteluissani olemme ajautuneet tilanteisiin, joissa olen päässyt todistamaan Jeesuksesta. Kun kävin Psykiatrisella hoitajalla kartoitamassa, onko minulla masennusta, eikä sitä todellakaan löytynyt, keskustelimme pitkään näistä uskon asioista ja samoin kävi, kun sosiaaliohjaani itse ehdotti, että hän voi avustaa tarvttaessa hakemuksen täytössä, otin tarjouksen vastaan. Sitä täytellessä, puheet tulivat taas uskooni ja sain kertoa hänellekkin näistä Jeesuksen ihmeistä elämässäni, tai hän aivan itse pyysi, että olisiko minulla kertoa niistä esimerkki tapauksia ja olihan minulla.
Taisi aikaa mennä enempi niiden kertomiseen, kuin itse suoritettavaan asiaan. Hän sanoi että mielenkiinnolla kuuntelee näitä ja oli ihmeissään kertomuksistani. Samoin tuo psykiatrinen hoitaja, joka oli todella ihana ihminen ja keskustelumme oli vallan ihanaa, sanoi, että haluaa nähdä minut vielä joulukuulla, jos tahdon, ei muuten, mutta haluaa ehdottomasti kuulla, mitä minulle silloin kuuluu?
Kun tätä eläke asiaa aloimme hoitaa, sanoin Herralle, että tapahtukoon tässäkin asiassa Hänen tahtonsa. Ei tiedä yksikään lääkäri, enkä minä itse, mikä on tässä asiassa hyvä minulle, mutta HÄN tietää, ja paremmin kuin yksikään Kelan lääkäri. Ja jos eläke tulee, saan tehdä Jumalalalle työtä täysipäiväisesti, olkoon Hän minun työnantajani, se on minun haaveeni, jollei Hän kaikkea tätä ennen tule hakemaan meitä pois, ja se on suurin toiveeni ja odotukseni. Mutta nyt,näitä todistus hetkiä on siunaantunut, aivan odottamattomilta tahoilta ...

Se on sillä tavalla että Jumalan sanan leviäminen on saatanalle kuin liukas saippuapala. Se lentää aina silloin tämän sormien välistä jonnekin, kun se luulee saaneensa sen kiinni. Me olemme kaikki voideltuja tuon Jumalan sanan levittäjiä, tavalla tai toisella. Se vaan tulee meillekin yllätyksenä kun taas saamme olla todistamassa tai juuri oikealla hetkellä, oikealle henkilölle sanomme jotain joka "osuu ja uppoaa" sillä sekunilla.
Se on suuri siunaus jo itsessään saada tehdä tällaista työtä, vaikkei itse edes aktiivisesti yritä sitä. Jumalan tahdon alla me vaan ajaudumme niihin tilanteisiin. Olen tiedostanut myös itsessäni tuon vuosia sitten, kun minulle nämä sairauteni iski ja työttömyyttä on ollut sen takia paljon, eikä enää ole kelvannut, enkä olisi jaksanutkaan "oikeille työmarkkinoille". Moni on sanonut, että niin on ollut tarkoituskin Jumalata ja on ollut hänen suunnitelmaansa elämässäni, että olen ollut työttömänä monta vuotta kotona. Jos näin ei olisi tapahtunut, en varmaan koskaan olisi alkanut esim. kirjoittelemaan täällä netissä. Nyt minulla on tämä kuntouttava työvaihe, joka on historiansa nyt osoittanut, ettei minusta ole enää työmaailmaan. Päiviä ja tunteja on nyt tämän parin vuoden aikana jouduttu pudottamaan ja nyt teen enää sitä minimiä, 1 pv, viikko 4h.
Ja kunhan tuosta selviän, saan vakipaikan 24h viikko, Herraltani, Jumalalta!
Tai tehdään pieni korjaus, johan minä olen Herrani, 24h!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.