sunnuntai 18. maaliskuuta 2018

OLET JEESUKSEN OMA

  OLET JEESUKSEN OMA

18.2.2014. aamu näyssä oli jokin kartta ja sitten kuvaa aivan kuin siirrettiin, ylhäältä katsottavaan kaupunki kuvaan, jonka keskellä oli jykevä ja kivestä rakennettu temppeli … 
Pyysin vahvistusta sanasta tuon temppeli sanan avulla ja eteeni tuli nämä:

Psalmi 20:3:
Hän lähettäköön sinulle avun pyhäköstä ja tukekoon sinua Siionista.

Ja vielä:

Psalmi 18:7:
Ahdituksessani minä rukoilin Herraa ja huusin avuksi Jumalaani; hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, ja minun huutoni hänen edessään kohosi hänen korviinsa.

Saman päivän iltana, menimme ystäväni kanssa Kausalan Seurakunta keskukseen, kokoukseen ja siellä oli Evankelista Pirkko Vesavaara. Siellä oli mahtava tunnelma ja siskonikin, hänen ystävänsä kanssa tulemaan sinne. Olen paljon rukoillut heidän puolestaan. 
Tänään he eivät viel antaneet itseään Jeesukselle, mutta tie on lupaavaa, he kuitenkin uskovat Jeesukseen, mutta siskonikin myönsi että on niin vaikeaa irroittaa otettaan maailmasta.
 Pirkko puhui heillekkin hyviä asioia ja saimme kaikki kuulla ihania asioita Herralta, Pirkon kautta ja Henki oli todella vahvasti yllä, näin ainakin itse koin. Pirkko sanoi minulle rukouspalvelussa:
- ”Sinä olet Jeesuksen oma ja hän pitää sinusta huolen, teet hyvin työsi ja sinä todistat, Sinä tulet todistamaan.”
Huusin ilosta ääneen Halleluujaa. Pirkko sanoi lopussa tämän hyvin vahvasti. Nähtäväksi jää, mitä tulee tarkoittamaan, sillä kyllä minä mielestäni nytkin, ainakin pienesti todistan, mutta ymmärsin että tämä Pirkon julistama todistukseni tulisi olemaan jotain suurempaa.
19.2. tänään sain oudon näyn ja pyysinkin siihen vahvistusta, kun niin outo oli. Näin ihmisen kantavan kädessään läpinäkyvää pussia, jossa oli sisällä käsivarsi … Ja todella, tuohon löytyi ja avautui sanasta täydellinen vastaus.

Jesaja 33:2:
Herra, armahda meitä, sinua me odotamme. Ole näitten käsivarsi joka aamu, ole meidän apumme hädän aikana.

Todella, tuossa puhuttiin vain yhdestä käsivarresta, ja tämä kulkee meidän mukanamme, minne menemmekin, ja tuo läpinäkyvä pussi ilmoitti mielestäni tuota näkymätöntä henkimaailmaa tai taivaan valtakuntaa, joka Jeesuksen myötä kulkee myös mukanamme. 
Tuosta eilisestä temppelistä vielä yksi sananpaikka tähän, sillä näyn temppeli ja kaupunki sen ympärillä oli neliskulmainen:

Ilm. 21:16:
Ja kaupunki oli neliskulmainen, ja sen pituus oli yhtä suuri kuin sen leveys. Ja hän mittasi sillä ruovolla kaupungin. Se oli kaksitoista tuhatta vakomittaa. Sen pituus ja leveys ja korkeus olivat yhtä suuret.

20.2. näkyni tänään saattaa olla henkilökohtaisella tasolla, siinä nainen käveli suoraan kohti minua, näyn katsojaa, määrätietoisesti, hymyillen, kuin tapaamiseen. Hänellä oli olkapäile, vaaleahkot, hieman punertavat hiukset ja nainen oli keski ikäinen. Hänellä oli yllään polvipituinen takki joka oli pleiseri mallinen ja siinä oli jotain kuvioita, ehkä kukkakuosia. Takki oli auki ja se kuvasi mielestäni tämän naisen avoimmuutta … 
Minulle kohosi mieleeni tuo näkyni ”kiireisestä naisesta”; joka muuttui todeksi ja saimme todistaa Herran ihmeellisyyttä yhdessä. Onko minulla kohtaaminen tämän naisen kanssa ja hänellä on ilmeiseti hyvää sanomaa, niin hymyilevä hän oli … jää nähtäväksi?

Psalmi 26: 11-12:
Mutta minä vaellan nuhteettomasti; vapahda minut ja ole minulle armollinen. Minun jalkani seisoo tasaisella maalla; seurakunnan kokouksissa minä kiitän Herraa.

Aamen.

21.2. tänään, juuri kun heräsin, välähdyksen omaisesti näytettiin tekstiä, valkoisella pohjalla ja mustalla tekstillä; Genesis 17.
Eli 1. Moos. 17. ja se alkaa näin:

Kun Abram oli yhdeksänkymmenen yhdeksän vuoden vanha, ilmestyi Herra hänelle: ”Minä olen Jumala, Kaikkivaltias: vaella minun edessäni ja ole nuhteeton.
2. Ja minä teen liittoni meidän välillemme, minun ja sinun, ja lisään sinut ylen runsaasti.”

Abramin oli vaellettava nuhteettomana. Tämä kuuluu tänäänkin jokaiselle uskovalle ja ympärileikkaukseen tuli liittyä, sitä seuraten, opetus ja kasvatus Herran tien noudattamiseen. Miten tämän opetuksen ja kasvatuksen laita on tänään? 
Tämän toteutumiseksi tarvittiin lisäksi sydämen ympärileikkaus, Jumalan Hengen vaikuttama. Kristillinen kaste on ” Kristuksen ympärileikkaus”, ympärileikkauksen tilalle tullut uuden liiton merkki.
Jumala solmi liiton Abramin kanssa. Liitto yksin oli Jumalan lupauksen varassa. Jumala lupaa, että Abramista syntyy suuri kansa.
22.2. aamu näyssä oli hoitajan/palvelijan vanhan aikaiseen pukuun pukeutunut nainen. Valkoinen liinalakki päässä ja valkoinen kokoessu työmekon päällä, hän istuskeli. Sitten tuli vaalean harmaaseen pukuun puketunut mies ja otti naista kädestä ja johdatti tätä johonkin, hieman edellä kulkien. Miehellä oli toisessa kädessä pitkä paimenen sauva.
Pienen tauon jälkeen näin vielä toisen kuvan, jossa pitkähiuksinen nainen tanssi pitkässä paitamekossaan ja kukkaseppele päässään heinikon keskellä iloisesti …
Tunsin näissä olevan sanomaa itselleni. Olen Herran palvelija ja Herra tuli kädestä pitäen johdattamaan minua johonkin. Tuo miehen puku kertoi että oli kyseessä herra, herran puku yllään, mutta tämä onkin isompi Herra ja siitä kertoo tuo paimen sauva.


Psalmi 27: 9-11.
Älä kätke minulta kasvojasi, älä työnnä vihassa pois palvelijaasi. Sinä olet minun apuni, älä minua jätä, älä minua hylkää, pelastukseni Jumala.
Vaikka minun isäni ja äitini minut hyljätköön, niin Herra minut korjaa.
Neuvo, Herra, minulle tiesi ja johdata minua tasaista polkua minun vihamiesteni tähden.

24.2. kaksi näkyä: ensimmäisessä ihmiset kulki valtavassa laumassa sukset jaloissaan ja toisessa kuvassa näin puron, jonka yli oli silta. Hevonen tuli siltaa kohti, muttei mennyt sillalle, vaan puron rantaan ja työnsi päänsä veteen, ei juodakseen vaan upoksiin …
 Ensimmäinen kuva kertoi minulle uskon kilvoittelusta ja toisessa kuvassa mieleeni nousi Ilmestyskirjan sanat: ”He etsivät kuolemaa, muttei löytäneet...”

Ilm. 9:6:
Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä löydä; he haluavat kuolla, mutta kuolema pakenee heitä.

26.2. näyssä kasapäin erämaassa ajoi kilpa-autoja, niitä oli paljon, aivan kuin tuo näky hiihtäjistä, tässäkin tuli kilvoittelu selvästi esille.
27.2. näyssä maantiellä kulki valtavan pitkässä jonossa, oikealta vasemmalle, erivärisiä pakettiautoja … alkaako uskovien joukko liikehdintää?

Luuk. 13:24:
Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta.

1. Tim.4:10:
Sillä siksi me vaivaa näemme ja kilvoittelemme.

6:12:
Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus,


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti