lauantai 21. huhtikuuta 2018

"NÄKY SUOMEN RAJOISTA"




 
 
"Näky Suomen rajoista"

Eilen, 25.4.2016. kun aamulla ennen ylös nousua ja töihin lähtöä olin Herran läsnäolossa ja rukouksessa, tuli näky, joka oli kovin lohduttava; oli kirkas, läpinäkyvä lasinen kulho, jota kädet kannattelivat, ja samalla puhtaalla vedellä pesi tuota astiaa , ja puhdas se olikin, se oli niin läpinäkyvä, eikä siinä näkynyt likaa. Mehän olemme Herran käyttöastioita. Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle!

20. Mutta suuressa talossa ei ole ainoastaan kulta- ja hopea-astioita, vaan myös puu- ja saviastioita, ja toiset ovat jaloa, toiset halpaa käyttöä varten.
21. Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis.

... ja tässä tuo tärkeä sananpaikka kokonaisuudessaan:

Toinen kirje Timoteukselle 2
1. Vahvistu siis, poikani, siinä armossa, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
2. Ja minkä olet kuullut minulta ja minkä monet ovat todistaneet, usko se luotettaville miehille, jotka sitten ovat soveliaita muitakin opettamaan.
3. Kärsi vaivaa niinkuin ainakin jalo Kristuksen Jeesuksen sotamies.
4. Ei kukaan, joka sodassa palvelee, sekaannu elatuksen toimiin, sillä hän tahtoo olla mieliksi sille, joka on hänet palkannut.
5. Eihän sitäkään, joka kilpailee, seppelöidä, ellei hän kilpaile sääntöjen mukaisesti.
6. Peltomiehen, joka vaivaa näkee, tulee ennen muita päästä osalliseksi hedelmistä.
7. Tarkkaa, mitä sanon; Herra on antava sinulle ymmärrystä kaikkeen.
8. Muista Jeesusta Kristusta, joka on kuolleista herätetty ja on Daavidin siementä minun evankeliumini mukaan,
9. jonka julistamisessa minä kärsin vaivaa, kahleisiin asti, niinkuin pahantekijä; mutta Jumalan sana ei ole kahlehdittu.
10. Siitä syystä minä kärsin kaikki valittujen tähden, että hekin saavuttaisivat pelastuksen, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, ynnä iankaikkisen kirkkauden.
11. Varma on tämä sana; sillä: jos olemme kuolleet yhdessä hänen kanssaan, saamme myös hänen kanssaan elää;
12. jos kärsimme yhdessä, saamme hänen kanssaan myös hallita; jos kiellämme hänet, on hänkin kieltävä meidät;
13. jos me olemme uskottomat, pysyy kuitenkin hän uskollisena; sillä itseänsä kieltää hän ei saata.
14. Muistuta tästä, ja teroita heille Jumalan edessä, etteivät kiistelisi sanoista, mikä ei ole miksikään hyödyksi, vaan niiden turmioksi, jotka kuulevat.
15. Pyri osoittautumaan Jumalalle semmoiseksi, joka koetukset kestää, työntekijäksi, joka ei työtään häpeä, joka oikein jakelee totuuden sanaa.
16. Mutta pysy erilläsi epäpyhistä ja tyhjistä puheista, sillä niiden puhujat menevät yhä pitemmälle jumalattomuudessa,
17. ja heidän puheensa jäytää ympäristöään niinkuin syöpä. Niitä ovat Hymeneus ja Filetus,
18. jotka ovat totuudesta eksyneet, kun sanovat, että ylösnousemus jo on tapahtunut, ja he turmelevat useiden uskon.
19. Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee".
20. Mutta suuressa talossa ei ole ainoastaan kulta- ja hopea-astioita, vaan myös puu- ja saviastioita, ja toiset ovat jaloa, toiset halpaa käyttöä varten.
21. Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis.
22. Pakene nuoruuden himoja, harrasta vanhurskautta, uskoa, rakkautta, rauhaa niiden kanssa, jotka huutavat avuksensa Herraa puhtaasta sydämestä.
23. Mutta vältä tyhmiä ja taitamattomia väittelyjä, sillä tiedäthän, että ne synnyttävät riitoja.
24. Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään;
25. hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden
26. ja selviävät perkeleen pauloista, joka on heidät vanginnut tahtoansa tekemään.

PSALMIT 19
1. Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi.

2. Taivaat julistavat Jumalan kunniaa, taivaanvahvuus ilmoittaa hänen kättensä tekoja.
3. Päivä sanoo päivälle, ja yö ilmoittaa yölle.
4. Se ei ole puhetta, se ei ole kieltä, jonka ääni ei kuuluisi.
5. Niiden mittanuora ulottuu yli kaiken maan ja niiden sanat maanpiirin ääriin. Auringolle hän on tehnyt niihin majan.
6. Se on niinkuin ylkä, joka tulee kammiostaan, se riemuitsee kuin sankari rataansa juostessaan.
7. Se nousee taivasten ääristä ja kiertää niiden toisiin ääriin, eikä mikään voi lymytä sen helteeltä.
8. Herran laki on täydellinen; se virvoittaa sielun. Herran todistus on vahva, se tekee tyhmästä viisaan.
9. Herran asetukset ovat oikeat, ne ilahuttavat sydämen. Herran käskyt ovat selkeät, ne valaisevat silmät.
10. Herran pelko on puhdas, se pysyy iäti. Herran oikeudet ovat todet, kaikki tyynni vanhurskaat.
11. Ne ovat kalliimmat kultaa, puhtaan kullan paljoutta, makeammat hunajaa ja mehiläisen mettä.
12. Myös sinun palvelijasi ottaa niistä vaarin, niiden noudattamisesta on suuri palkka.
13. Erhetykset kuka ymmärtää? Anna anteeksi minun salaiset syntini.
14. Myös varjele palvelijasi julkeilta, älä anna heidän minua hallita. Niin minä pysyn nuhteetonna ja olen paljosta synnistä puhdas.
15. Kelvatkoot sinulle minun suuni sanat ja minun sydämeni ajatukset sinun edessäsi, Herra, minun kallioni ja lunastajani.



Minulle tuli tällainen hieman vanhempi näky tuolta, Muinaisia ennustuksia sivustolta vastaan ja vaikka sen tyyli on hieman omituinen, se kertoo näkyyni sopivaa asiaa:

" Rukoilin aamuyöstä siunausta ja universumin Luojan Hengen täyteyttä julistajalle seuraavaksi päiväksi, jolloin tuossa rukouksessa universumin Luoja näytti minulle näyn enkeleistä.

Näyssä minä näin koko Messiaaseen uskovien joukon istumassa penkeillään ja valtavan joukon enkeleitä heidän yläpuolellaan. Nämä enkelit kaatoivat viiniä laseihin, mutta uskovien joukossa oli vain aivan muutamia jolla oli hieno kultainen pikari kädessään ja enkelit kaatoivat vain näihin astioihin viiniä suurista leileistä, joita he kantoivat. Muut enkelit näyttivät vain odottavan leilien kanssa. Viiniä oli runsaasti, mutta astioita vain vähän.

”Mutta suuressa talossa ei ole ainoastaan kulta-ja hopea-astioita, vaan myös puu-ja saviastioita, ja toiset ovat jaloa, toiset halpaa käyttöä varten. Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis.” – 2. Timoteus 2:20-21

Kun sitten menin seuraavana päivänä tuohon kyseiseen seurakuntaan, niin universumin Luojan Henki nosti minulle tuon näyn uudelleen ja samalla myös Kirjoituksien kohdan: ”Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis.” (2.Tim. 2:21). Ymmärsin samalla, että monella uskovalla on salaisia syntejä, uskonnollisuutta ja katkeruutta elämässään, jotka tahraavat astian ja siksi viiniä ei kaadeta heidän astioihinsa. Viini kuvaa universumin Luojan Henkeä."



Sitten löysin vielä hyvin tärkeän ja aiheeseen sopivan näyn tuolta Armon Blogista:

"Näky Suomen rajoista 29.8.2014

Julkaistu 16 10 2014 - 08:55 by Leonid

Istun perjantai-iltana 29.8.14 kotini olohuoneessa, jossa on ikkunat kiinni.
Olen rukouksessa hiljaa ja pitäessäni käsiä ylhäällä alkaa yhtäkkiä molemmissa käsissäni tuntua ilman virtausta, kuin kevyttä tuulta. Ymmärsin, että enkeli tuli tuomaan sanomaa.

Sitten yhtäkkiä alkoi kuvia tulla silmieni eteen:
Näen Jeesuksen vallassa ja voimassaan. Valtava kirkkaus ympäröi Häntä.
Kirkkaus ei niinkään ollut vain valoa vaan sitä luonnehti valtava auktoriteetti, valtasuuruus ja valta.
Kun Hän avasi suun, hänen suustaan lähti valta ja tuli. Tulivirta lähti ulos Hänestä.
Hän sanoi sanan ja väkevät enkelit lähtivät heti seisomaan Suomen rajalle. Enkelit ovat niin kookkaita, ettei niitä ole kovin montaa Suomen rajalla.
Enkeleille oli annettu suuri auktoriteetti. Niillä on isot, yksiteräiset, leveälapaiset ja muodoltaan kaarevateräiset sapelit käsissään.

Jeesus sanoi sanan, koska Hänen omansa ovat huutaneet Hänen puoleensa.
Hänen käskystään nämä väkevät enkelit seisovat Suomen ja Venäjän rajalla eivätkä saatanan joukot voi edetä Suomen rajan toiselle puolen.
Venäjän puolella, aivan rajan tuntumassa on saatanan
joukkojen valtava armeija; tykkejä, panssarivaunuja, lennostoja, miehiä aseet olallaan joukko-osasto toisensa jälkeen.
Niitä on massiivisia määriä mustaten maan kuin heinäsirkkalauma mustaa taivaan. Enkeleihin verrattuna nuo joukko-osastot, panssarit ja muut sotakalustot ovat pieniä kuin muurahaiset, mutta niitä on todella paljon. Joukot seisovat rajan tuntumassa, mutta vain siihen asti mihin niiden oli sallittu edetä ja ne odottivat esteen poistumista rajalta.
Sillä hetkellä jos/kun enkelit siirtyvät sivuun, saatanan joukot pääsevät etenemään. Eivät yhtään aiemmin.

Kysyn, mikä on se tekijä, joka saa enkelit siirtymään sivuun Suomen rajalta?
Kysyin kolme kertaa.

Henki sanoo: kuuntele tarkkaan, katsele tarkkaan. Se minkä minä sinulle puhun, puhu ääneen, kerro kansalleni.

Sitten taivas alkoi laulaa: Pyhä, Pyhä, Pyhä, Pyhä, Pyhä … kaikki taivas huusi: Pyhä, Pyhä, Pyhä on Herra Jumala, Kaikkivaltias. Hän oli, Hän on ja Hän tuleva on. Sinä olet! Tämä toistui ja toistui.Henki sanoo: Tule!

Sitten taivaaseen laskeutui hiljaisuus. Hiljaisuus oli pitkä. Ikään kuin kaikki olisivat
pidättäneet hengitystään.

Pitkän hiljaisuuden jälkeen ilmestyy silmien eteen toinen kuva Etelä-Euroopan kartasta, jossa Kreikan eteläosaan on piirretty punainen ympyrä. Punainen ympyrä oli piirretty laajalle alueelle, ympyrän reunat ulottuivat lähes puoleen väliin Kreikkaa (alla rajattu kuva ympyröidystä alueesta):

Sen jälkeen näin, että Kreikan eteläpuolisesta merestä nousee meri isolla kaarella ylöspäin, niin kuin kangas nousee, kun sen alapuolelta nostetaan soikean pitkulaisella esineellä kangasta ylöspäin. Meren kaareutuessa ylöspäin sieltä tulee jotain, meri antaa jotain kohti Kreikan eteläkärkeä. Se ei ollut hyvää.

Minkä Henki sinulle puhuu, se puhu!
Sitten katseeni palaa takaisin katsomaan Suomen ja Venäjän välistä rajaa. Ne ovat pyhien rukoukset, jotka pitävät enkelit seisomassa Jumalan käskystä rajalla. Kuitenkin valtaosa pyhistä ei tajua mikä aika on. Näen pyhien nauravan, juhlivan keskenään, katsovan tv:tä ja surffaavan netissä. Osa on huolissaan, mutta eivät osaa toimia. Näen heidän aiemmin verellä pestyn, valkoisen vaatteen tahraantuneen. Hengellinen huolettomuus on vallannut pyhät. Evankeliumin kengät seisovat nurkassa, osalla käyttämättömänä, osalla vain hiukan käytettynä. Mammona on pettänyt pyhiä niin, että osa heistä on sokeutunut, osa näkee vain heikosti. He elävät kuin muutkin ihmiset.

Vain harva pyhistä kuulee, mitä Henki seurakunnalle sanoo. Vain harva huutaa Hänen
armoaan. Vain harva ymmärtää mikä aika on.

Sitten Henki sanoi: Katso , minä näytän mikä tuleva on. Minä lasken voimaani ja kirkkauttani yhä enemmän niihin astioihin, jotka ovat suostuneet minun puhdistettavakseni. Niille jotka ovat kestäneet koetukset. Vain puhtaisiin astioihin voin laskea kirkkauttani ja pyhyyttäni. Katso, Minä olen Pyhä ja läsnäoloani voivat kantaa vain ne, jotka ovat kestäneet tuleni puhdistuksen. Jokainen astia on minun tulellani puhdistettava ja pyhitettävä. Ei ole muuta tietä. Ne jotka kantavat minun läsnäoloani, tulevat nousemaan ja loistamaan yhä kirkkaammin.
Minä tulen lisäämään läsnäoloani, voiteluani ja voimaani heissä.
Samalla näet, kuinka ero pyhitetyn ja epäpyhän astian välillä tulee suurenemaan.
Älä ihmettele, että epäpyhä astia, lihan lapsi (Ismael) edelleenkin vainoaa puhdistettua lupauksen lasta (Isak). Älä pelkää heitä, sillä näin täytyy tapahtua, että paljastuu, mikä on pyhitettyä ja mikä epäpyhää.

”Jos sinä käännyt, niin minä sallin sinun kääntyä. Ja sinä saat seisoa minun edessäni. Ja jos sinä tuot esiin jaloa, et arvotonta, niin sinä saat olla minun suunani. He kääntyvät sinun tykösi, mutta sinä et käänny heidän tykönsä. Jaa minä teen sinut vahvaksi vaskimuuriksi tätä kansaa vastaan.” Jer. 15:19

Tämä näky kesti noin 1.5 h ajan.



Tuota näkyä tutkiessani, tämä kohta kohosi vahvasti mieleeni, sillä se alkaa olla tätäpäivää:

" Älä ihmettele, että epäpyhä astia, lihan lapsi (Ismael) edelleenkin vainoaa puhdistettua lupauksen lasta (Isak). Älä pelkää heitä, sillä näin täytyy tapahtua, että paljastuu, mikä on pyhitettyä ja mikä epäpyhää."

Tämä nostatti samalla sanaa Hesekielistä, jonka olen jo kauan kokenut tärkeänä ja Herra on sen nostanut näkyjensä kautta tärkeäksi sydämeeni, eli Hesekiel 24 on tuo paikka, Hesekiel tulee olemaan merkki meille, kun pakolainen seisoo sinun oven takanasi.... totisesti me olemme alkaneet elää tuota aikaa.


HESEKIEL 24
1. Tämä Herran sana tuli minulle yhdeksäntenä vuotena, kymmenennessä
kuussa, kuukauden kymmenentenä päivänä:
2. "Ihmislapsi, kirjoita muistiisi päivän nimi - juuri tämän päivän nimi: Baabelin kuningas rynnistää Jerusalemia vastaan juuri tänä päivänä.
3. Lausu uppiniskaiselle suvulle vertaus ja sano heille: Näin sanoo Herra, Herra: Pane pata liedelle, pane. Kaada myös siihen vettä.
4. Kokoile siihen lihakappaleet - kaikki hyvät kappaleet, reittä ja lapaa - ja täytä se valituilla luilla.
5. Ota valiolampaita, lado myös halkoja sen alle. Anna sen kiehumistaan kiehua, niin että siinä luutkin tulevat keitetyiksi.
6. Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Voi verivelkojen kaupunkia, pataa, joka on ruostunut ja josta ei lähde sen ruoste! Tyhjennä se kappale kappaleelta: sille ei ole langennut arpaosaa.
7. Sillä sen vuodattama veri on sen keskellä, paljaalle kalliolle se on sen koonnut, ei ole vuodattanut sitä maahan, tomun peitettäväksi.
8. Nostattaakseni kiivauden, tuottaakseni koston minä olen pannut sen veren paljaalle kalliolle, ettei se peittyisi.
9. Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Voi verivelkojen kaupunkia! Minäkin suurennan liettä.
10. Lisää halkoja, viritä tulta, keitä liha loppuun, kiehuta liemi kuiviin, polta luut karreksi.
11. Anna sen sitten olla tyhjänä hiiltensä päällä, niin että se kuumenee, sen vaski hehkuu ja sen saastat siitä sulavat, sen ruosteesta tulee loppu.
12. Siitä on ollut vaivaa väsymykseen asti, mutta ei ole lähtenyt siitä sen ruosteen paljous. Tuleen sen ruoste!
13. Sinun iljettävän saastaisuutesi takia - koska minä tahdoin puhdistaa sinut, mutta sinä et puhdistunut saastaisuudestasi - sinä et enää puhdistu, ennenkuin minä olen tyydyttänyt kiivauteni sinussa.
14. Minä, Herra, olen puhunut. Se tapahtuu, ja minä teen sen. Minä en hellitä, en säästä enkä kadu: teittesi ja tekojesi mukaan sinut tuomitaan, sanoo Herra, Herra."
15. Ja minulle tuli tämä Herran sana:
16. "Ihmislapsi, katso, minä otan sinulta äkkikuolemalla pois silmiesi ihastuksen, mutta älä valita, älä itke, älköönkä tulko sinulta kyyneltä.
17. Huokaile hiljaa, mutta älä pane toimeen kuolleenvalittajaisia. Sido juhlapäähine päähäsi, pane kengät jalkaasi, älä peitä partaasi äläkä syö suruleipää."
18. Ja minä puhuin kansalle aamulla, mutta illalla kuoli minun vaimoni; sitten aamulla minä tein, niinkuin minun oli käsketty tehdä.
19. Niin kansa sanoi minulle: "Etkö meille ilmoita, mitä se tietää meille, kun sinä noin teet?"
20. Minä sanoin heille: "Minulle tuli tämä Herran sana: Sano Israelin heimolle:
21. Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä häpäisen pyhäkköni, joka on teidän varustuksenne ja ylpeytenne, teidän silmienne ihastus ja sielujenne ikävä; ja teidän poikanne ja tyttärenne, jotka teidän on ollut jätettävä, kaatuvat miekkaan.
22. Sitten te teette, niinkuin minä olen tehnyt: ette peitä partaanne ettekä syö suruleipää,
23. juhlapäähineen pidätte päässänne ja kengät jalassanne, ette valita ettekä itke, mutta te riudutte syntivelkanne tähden ja huokailette toinen toisellenne.
24. Hesekiel on oleva teille ennusmerkki: aivan niin, kuin hän on tehnyt, niin tekin teette. Kun tämä tapahtuu, te tulette tietämään, että minä olen Herra, Herra.
25. Ja sinä, ihmislapsi! Sinä päivänä, jona minä otan heiltä heidän varustuksensa, ihanan ilonsa, silmiensä ihastuksen, sielujensa halajamisen, heidän poikansa ja tyttärensä,
26. sinä päivänä tulee pakolainen sinun luoksesi ilmoittamaan tätä korvaisi kuullen.
27. Sinä päivänä avautuu sinun suusi yhtaikaa kuin pakolaisen, ja sinä puhut etkä enää ole mykkänä. Sinä olet oleva heille ennusmerkki, ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra."

                                                      ********************************





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti