perjantai 7. syyskuuta 2018

SYNTI = VIIMEISIÄ VAROITUKSIA


Synti = "Viimeisiä varoituksia"

23.6.2018.
Löysin Suomi24, Synti osoista vahvaa Sanomaa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/1528102 ... istani—ol



AlisonBound


Olen kuolemanvakavissani.
10.10.2017

Sain tämän sanan kahden päivän aikana. Toisena päivänä olin keittiössä yrittäen kangeta erilleen kahta jäätynyttä leivänpalaa käyttäen pientä terävää veistä. Napsautin terän pään pois ja kadotin sen leivän sisälle. Paahdoin leivän ja söin varovasti löytäen veitsenterän viimeisestä suupalasta.

Torstai 5.10.2017

Aamulla Herra ohjasi minut lukemaan 1Kor10:tä. Tämä on hyvin vakavoittavaa luettavaa.
5. Mutta useimpiin heistä Jumala ei mielistynyt, koskapa he hukkuivat erämaassa.
6. Tämä tapahtui varoittavaksi esimerkiksi meille, että me emme pahaa himoitsisi, niinkuin he himoitsivat.
7. Älkää myöskään ruvetko epäjumalanpalvelijoiksi kuten muutamat heistä, niinkuin kirjoitettu on: "Kansa istui syömään ja juomaan, ja he nousivat iloa pitämään".
8. Älkäämmekä harjoittako haureutta, niinkuin muutamat heistä haureutta harjoittivat, ja heitä kaatui yhtenä päivänä kaksikymmentä kolme tuhatta.
9. Älkäämme myöskään kiusatko Herraa, niinkuin muutamat heistä kiusasivat ja saivat käärmeiltä surmansa.
10. Älkääkä napisko, niinkuin muutamat heistä napisivat ja saivat surmansa tuhoojalta.
11. Tämä, mikä tapahtui heille, on esikuvallista ja on kirjoitettu varoitukseksi meille, joille maailmanaikojen loppukausi on tullut.
Rohkaisen kaikkia lukemaan koko 10:nnen kappaleen, sillä tämä edeltää seuraavaa sanaa Herralta:

"Olkaa tietoisia, että en kamppaile ihmisen kanssa loputtomasti. Aika on tullut niille, jotka sanovat, että He kuuluvat Minulle, toimia niin kuin he kuuluisivat Minulle. Asiat niiden kanssa, jotka menivät autiomaahan Mooseksen kanssa, käsiteltiin autiomaassa. Tämä on koetuksen ja puhdistautumisen aikaa. Mutta ne, jotka eivät omista itseään Minulle tänä aikana, eivät selviä maaliviivalle.

Sanani kuulostavat kovilta, mutta tähän se kaikki johtaa. Olen kamppaillut tottelematon kansan kanssa enkä aio kamppailla loputtomiin. Tulee poisleikkaamisen aika. Olen kirjoittanut tästä ajasta, jotta voisitte tietää.

Olen kertonut teille, että olen palaamassa pian hakemaan kansaani, joka tulee olemaan morsiameni, valmistautunut, koeteltu, puhdistettu. Kaikki ne, jotka todella tuntevat Minut, tietävät myös tämän. Nämä valmistelut ovat välttämättömiä ja Minä tiedän ja näen ne, jotka ovat tekemässä niitä. Minä näen sydämen. Ja se, mitä on sydämessä, tulee pinnalle esiin. On hedelmää.

Kerro kansalleni, en kamppaile heidän kanssaan loputtomiin. Pois leikkaamisen aika on lähellä, se on lähempänä kuin he ajattelevat. Jotkut ajattelevat, heillä on vielä aikaa flirttailla maailman kanssa. Tiedän näet sydänten ajatukset ja tarkoitukset."

Maanantai 9.10.2017

"Sanani on elävä ja se on terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka. Miettikää tätä. Jos ihminen viiltää itseään veitsellä, jota hän ei ole teroittanut terävimmilleen, hän on ainoastaan haavoittanut lihaa. Mutta Minun Sanani - ja Minä olen Sana - on terävämpi kuin tämä ja se leikkaa sielun ja hengen erilleen. Se tekee työtä teidän ikuisissa tuhoutumattomissa osissanne. Ja Minä saan selville, mitä on ihmisen sydämessä.

Minä olen elämän leipä. Kukaan ei tule Isän luokse muutoin kuin Minun kauttani. Kun löysit veitsenterän leipään upotettuna, löysit sen aivan viimeisestä suupalasta. Joillekin teistä kestää aivan viimeiseen maallisen elämänne henkäykseen, ennen kun löydätte Minut, ennen kuin todella löydätte Minut ja tunnette sen miekan terävyyden, kahtiajaon. Sillä te ette tule omistautumaan Minulle.

Silti flirttailette yhä maailman kanssa. Mutta tulee hetki, jolloin tulette tietämään, että se on teidän viimeinen tilaisuutenne. Pitäkää huolta, kun tämä hetki saapuu, ja tiedätte sen (tulen varmistamaan, että tiedätte sen), valmistautukaa siitä, että omistaudutte Minulle. Luovuttakaa itsenne tuona hetkenä ja kuolkaa maailmalle. Saakaa siitä tarpeeksenne. Tehkää parannus. Ja tulette olemaan Minun kanssani ikuisuudessa.

Jos ette tee näin, ja puhun niille, jotka olette olleet kristittyjä monia vuosia mutta olette jatkaneet maailman kanssa flirttailua, jos ette tee näin, tulette kärsimään kaikkein kauheimman kärsimyksen. Sillä Minä Herra, jonka tulette hylkäämään tuona hetkenä, tulen eroamaan teistä, ja tulen antamaan teidät teidän kohtalollenne. Pedon merkki tulee olemaan teissä, sillä teillä ei tule olemaan voimaa vastustaa sitä. Ja tulette menemään ikuisuuteen ilman Minua, ilman sitä Yhtä, joka kuoli, jotta teillä voisi olla elämä. Tulette menemään ikuiseen kuolemaan, joka on ero Minusta.

Muistakaa, että ette ole koskaan kokeneet maailmaa, jossa ei ole Minua. Jopa kaikessa pimeydessä ja synnissä, joka rehottaa, Minä olen ollut täällä pitäen poissa pahuuden voimat, estäen kuoleman, estäen teidän kukistumisenne. Sillä Saatana voi ainoastaan ottaa ne, joista olen antanut hänelle luvan ottaa. Ne, jotka ovat lopullisesti torjuneet Minut.

AlisonBound

11.5.2018 19:26
Nämä asiat, joita puhun teille, eivät ole helppoa kuultavaa. En puhu niistä teille järkyttääkseni teitä, pelotellakseni, että voisitte kihelmöidä herkullisessa pelossa hetken ajan ja sitten laittaa sen syrjään ja mennä takaisin vanhoihin tapoihinne. Ei. Puhun teille yhden viimeisistä varoituksistani. Olen kuolemanvakavissani. Rakastan teitä mutta Minä olen Jumala enkä tule peruuttamaan Sanaani. Siksi Minä tulen toteuttamaan Sanani.

Ilm20:15 on kirjoitettu, ”Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.”
Viitteet Raamattuun:

Silloin Herra sanoi: "Minun Henkeni ei ole vallitseva ihmisessä iankaikkisesti, koska hän on liha. Niin olkoon hänen aikansa sata kaksikymmentä vuotta." (1Moos6:3)

Huomaa: tämän kohdan asiayhteys on maan päällä tapahtuvassa pahuudessa juuri ennen vedenpaisumusta.

1Joh1-5

Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija (Hebr4:12)

“I speak to you in a final warning. I am deadly serious.” Alison Bound https://z3news.com/w/final-warning-deadly-serious/

LAPSIVESI TULI JO!!!

7.9.2018.



Shalom!
Näitä raskaus unia on kuulunut viime päivinä paljon ja minäkin niitä olen nähnyt monta. Tänään aamuyöstä näin taas raskaus unen, jossa olin hyvin viimeisilläni. Kuljeksin jossain, olisiko ollut jotain koulun käytäviä. Eräs tumma hiuksinen nainen tarttui minua puseron hihaan ja vei väkisin minua johonkin huoneeseen, selittäen, että siellä jaetaan kutsuja johonkin tapahtumaan. Sanoin hänelle, etten voi ottaa sitä vastaan ja olin itse lähdössä jollekkin matkalle ....
Sitten näin itseni makuulla ja minun allani oli kosteus suoja ja näin että se oli täysin märkä: LAPSIVESI oli tullut!!!
Yritin siitä puhua eräälle hoitajalle, mutta hän ei siitä liioin välittänyt, vaan hyssytteli ja käski minun olemaan hiljempaa, ettei muut kuulisi.
Nousin ylös ja lähdin kävelemään synnytyshuonetta kohti. Vierelläni kulki tukien joitakin minulle läheisiä ... sitten uni loppui.

Kun kunnolla heräsin ja rukoilin ja olin ylös nousemassa, näin aivan siinä yläpuolellani kuvan valkopukuisista, jotka marssivat yhtenä isona rintamana. Nousin ylös ja kiitin kaikesta Herraani, Jeesusta Kristusta, joka on minulle elävämpää kuin mikään muu maailmassa.

Teitä kaikkia siunaten
sinetti



”Ja näkyi suuri merkki taivaassa: vaimo, vaatetettu auringolla, ja kuu hänen jalkojensa alla, ja hänen päässään seppeleenä 12 tähteä. Hän oli raskaana ja huusi synnytyskivuissaan, ja hänen oli vaikea synnyttää. Ja näkyi toinen merkki taivaassa, ja katso: suuri, tulipunainen lohikäärme, jolla oli 7 päätä ja 10 sarvea, ja sen päissä 7 kruunua; ja sen pyrstö pyyhkäisi pois kolmannen osan taivaan tähtiä ja heitti ne maan päälle. Ja lohikäärme seisoi synnyttämäisillään olevan vaimon edessä nielläkseen hänen lapsensa, kun hän sen synnyttäisi.” – Ilmestyskirja 12:1-4

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti