lauantai 15. syyskuuta 2018

LOMALLA; KIRKKAUTEEN TIE KÄY


Lomalla Elokuussa ja keskusteluja terveisistäni:

Kirkkauteen tie käy

01 Elo 2018.

Shalom!

Maanantaina 30.7. Näin herätessäni kuvan joka sopii tähän lauluun. Iltapäivällä kuulin tämän laulun kuin vastauksena tuohon näkyyn.
Koin että siinäpä onkin aika hengelliset sanat.
Näin lehvästön jonka läpi paistoi aurinko kauniisti ja niiden puiden alla kulki ylämäkeen vanha hiekkatie joka päättyi mäen nyppylälle. Mietin lähtikö tie siintä alas vaiko oliko tuo tien pää ... taivaisiin.. kuva oli hyvin kaunis ja seesteinen.

Terveiset Ristijärveltä
Siunaten teitä

Sinetti

::::::::::::::::::::::
Minä 02 Elo 2018. :
Lisä selvityksenä vielä:
Löysin vain tuon katrin laulamana tuon. Kun kuulin tuon laulun oli se jonkun miehen laulama ja koin sen näkyyn sopivaksi. Itse myös mietin oliko oikein tuoda se Katrin esityksenä? Mutta tarkoitin vain tuota kappaletta näkyyn nähden. Olisko ollut Kari Tapio tai joku joka sen lauloi. Olin jo kippaamassa tuon näyn mielestäni kun tuo laulu kertoi sen vielä kuin vahvistaen. Ajattelin, että tiemme käy kirkkauteen.
https://youtu.be/y3xj3aJRvyw



:::::::::::::::::


Kommentti » 02 Elo 2018.
Kiitos viestistäsi. Minulle tuomasi näky ja etenkin juuri tuo ensimmäinen, Katri Helenan, video "puhui", mutta siitä ei enempää......

Kiitos.

Minä Olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet Minun.

Minä: 03 Elo 2018.



Viime yönä, heräsin hetkeksi ja näin kuvan, jossa risti makasi hiekka rannalla, aivan veden rajalla ja vesi melkein huuhtoi sen vasenta kylkeä. Sitten taas nukuin.
Aamulla tuota mietin ja nousi tämä ajatus: Herra haluaa kastaa nuo vasemmalla puolella olevat.
Vesi ei aivan osunut joten tarkoittaa että ei Hän sitä väkipakolla tee, vaan sen täytyy tapahtua omasta tahdosta.
Amen.



:::::::::::::::::::::::



Minä: 08 Elo 2018.
Shalom!
Terveiset täältä Kainuun maisemista.
Sanotaan että mänty on kainuulaisten puu.
Liekö tämän aamun kuvani herättyäni liittynyt siihen, mutta näin kuvan jossa oli kaunis oksaton mänty.
Tuossa männyssä oli sellainen ristikko ikkuna ja se avautui siinä silmieni edessä ...

Ehkä jollain on pian tarvetta avautua, sillä tuo ikkuna avoimena voisi kertoa avoimuudesta.

Siunaten

Sinetti



::::::::::::::::::::::::::::::
Minä: 08 Elo 2018.
https://youtu.be/uuC7WCUlTeE
Nälkämaan laulu


Kuulkaa korpeimme kuiskintaa,
jylhien järvien loiskintaa!
Meidänpä mainetta mainivat nuot
koskien ärjyt ja surkeat suot!
Meidänpä vapautta vaarat on nää!
Meidän on laulua lahtien pää!
Meille myös kevätkin keijunsa toi,
rastas ja metso täälläkin soi.


Taival lie hankala - olkoon vaan!
Luonto lie kitsas - siis kilpaillaan!
Kolkassa synkeän syntymämaan
pirttimme piilköhöt paikoillaan!
Vainojen virmat, oi vaietkaa!
Rapparit, ryöstäjät, kaijotkaa!
Miekkaa ei tarvis - tarmoa vaan
puolesta hengen ja heimon ja maan.


Nosta jo rintaasi maausko uus,
taannuta taika ja vanhoillisuus!
Maamies, muista, miss' onnesi on,
riihesi rikkaus riippumaton!
Kainuhun kansa, ah arpasi lyö!
Missä on ryhtisi, kunniatyö?
Meidän on uudesta luotava maa,
raukat vaan menköhöt merten taa!
 
:::::::::::::::::::::::::::::::


Kommentti» 08 Elo 2018.
Mänty kuvaa Uskoa.

Kuusi kuvaa kuolemaa.

" Oksaton mänty", eli ei ole mitään "ylimääräistä", kaikki turha on karsittu/karsiutunut tästä ihmisestä pois.

Minä Olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet Minun.

... ja hän on avoin uskossaan.
Kiitos sinulle.
Amen.



::::::::::::::::::::::::::

Minä: 11 Elo 2018.

Ja kiitos Siunauksista, niitä aina tarvitaan.
Olette rakkaat ja sydämessäni,
Shalomia täältä Kainuun korvesta.
Tänään näin herättyäni kuvan linnun jaloista, joka oli tiukasti kiinni puunlatvassa, tai jonkin muun kepin nokassa. En nähnyt mikä lintu tuo oli vain nuo jalat jotka oli yhdessä sumpussa, pitäen kiinni noilla kynsillään.
Tätä täällä olen tänä aamun miettinyt. Herättääkö ajatuksia. Kotka nousee lentoon kallion kielekkeiltä. Haukan olen nähnyt tuollaisen kepin nokassa kun sitä käytetään metsästykseen.

Siunaavin terveisin
Sinetti



::::::::::::::::::::::::::



Shalom!
Eilen, 14.8. kun heräsin, näin kuvan maantiestä. Se oli asfalttitie, eli julkinen tie ja tuon tien keskellä, keskiviivalla, oli kolmiokyltti, Tietyö ...

Että tämmöiset terveiset täältä Ristijärven maisemista.
Siunaten

Sinetti



::::::::::::::::::::::::


Minä:
Shalom ja terveiset täältä Kainuun korvesta.
Tänään, 19.8. herätessäni näin kuvan kapeasta hiekka tiestä jonka vasemmalla reunalla oli kaatuneita ja poikki menneitä mänty puita ...

Siunaten
Sinetti



:::::::::::::::::::::::::::::::

Kommentti
Kiitos Sinetti vahvistavasta näystäsi. Siunattua lomaa sinne Kainuun korpeen .

PSALMIT 91

1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."


::::::::::::::::::::::::::

Kommentti
1.Tim.1:19

" säilyttäen uskon ja hyvän omantunnon, jonka eräät ovat hyljänneet ja uskossaan haaksirikkoon joutuneet ".

Kaatuneet männyt olivat niitä, jotka ovat uskostaan langenneet.

Minä Olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet Minun.

:::::::::::::::::::::::::::::::::


Komentti
" säilyttäen uskon ja hyvän omantunnon, jonka eräät ovat hyljänneet ja uskossaan haaksirikkoon joutuneet ".Kaatuneet männyt olivat niitä, jotka ovat uskostaan langenneet.


Minä ajattelin vähän samoin. Sinetin näyssä oli myös kapea (hiekka)tie. "Tie on kaita ja harvat sen löytävät"

Matt 7:
13. Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
14. mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
(liittyy vähän tuohon Sinetin asfalttitie näkyynkin)

Ne, jotka eivät löydä ahdasta porttia ja kaitaa tietä, kuolevat (kaatuneet/katkenneet männyt)


::::::::::::::::::::::::::

LOMALLA ELOKUUSSA:
Ihana uni viesti ja keskustelu siitä, 16.8.:
Lomalla sain mökille ihanan viestin, jossa todella rakas uskova ystäväni näki ja kertoi unen minusta.
Askartelen miltei joka kesä männyn juuresta sellaisia peikkoja mökin pihaan. Öhkiäisiksi niitä kutsun. Olin ottanut kuvia ja lähetin ystävälleni kuvia niistä. Näin keskustelimme unesta:

Ystäväni: Mä näin unta noista sun öhkiäisistä ja heräsin vasta kun Sari soitti,että ootko saannu joltain vapaapäivän?
Minä: No johan, ...mitä touhusit niitten kanssa?
Ystäväni: Mä laittelin niitä riviin vastaanottamaan Sauli Niinistöä.Varmaan se tapahtu siellä mökillä.
Minä: Toi oli hyvä ..
Ystäväni: Niinistö olis halunnut ostaa ne eduskuntataloon mut et myynnyt.
Minä: Hyvä !!!!
Ystäväni: Sitte se osti sulta niitä ristejä 30 euroa kappale.
Minä: Jes!!! Aina vain paranee!!!
Minä: Toivotaan että tarkoittaa jotain hyvää
Minä: Mulle nousee mieleen tosta 30 eurosta ne Juudaksen 30 hopea rahaa.
Ystäväni: Sauli lupasi myös avustusta köyhille ja työttömille ja sä sanoit,että kattokaa nyt risti alko heti vaikuttamaan.
Minä: Amen!!!!
Minä: Ihana uni !
Minä: Pitäsköhän mun lähettää Saulille risti ....

Ystäväni: Pitäisi, pitäisi ....!!! 

Niinistö jostain syystä nyt puhuttaa elämässäni... eilen huomasin, että minulla ja Saulilla on samana päivänä Syntymäpäiväkin ...jokin tarkoitus silläkin?



Olisikohan tuolla todella merkitystä? Oli siinä hyviä elementtejä ..?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.