torstai 20. syyskuuta 2018

"JA NÄKYI SUURI MERKKI TAIVAASSA ..."


 
 "Jeesus vastasi hänelle: 'Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti,      ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa.

7.9.2018. 

Shalom!

Näitä raskaus unia on kuulunut viime päivinä paljon ja minäkin niitä olen nähnyt monta. Tänään aamuyöstä näin taas raskaus unen, jossa olin hyvin viimeisilläni. Kuljeksin jossain, olisiko ollut jotain koulun käytäviä. Eräs tumma hiuksinen nainen tarttui minua puseron hihaan ja vei väkisin minua johonkin huoneeseen, selittäen, että siellä jaetaan kutsuja johonkin tapahtumaan. Sanoin hänelle, etten voi ottaa sitä vastaan ja olin itse lähdössä jollekkin matkalle ....
Sitten näin itseni makuulla ja minun allani oli kosteus suoja ja näin että se oli täysin märkä: LAPSIVESI oli tullut!!!
Yritin siitä puhua eräälle hoitajalle, mutta hän ei siitä liioin välittänyt, vaan hyssytteli ja käski minun olemaan hiljempaa, ettei muut kuulisi.
Nousin ylös ja lähdin kävelemään synnytyshuonetta kohti. Vierelläni kulki tukien joitakin minulle läheisiä ... sitten uni loppui.

Kun kunnolla heräsin ja rukoilin ja olin ylös nousemassa, näin aivan siinä yläpuolellani kuvan valkopukuisista, jotka marssivat yhtenä isona rintamana. Nousin ylös ja kiitin kaikesta Herraani, Jeesusta Kristusta, joka on minulle elävämpää kuin mikään muu maailmassa.

Teitä kaikkia siunaten
sinetti




Ja näkyi suuri merkki taivaassa: vaimo, vaatetettu auringolla, ja kuu hänen jalkojensa alla, ja hänen päässään seppeleenä 12 tähteä. Hän oli raskaana ja huusi synnytyskivuissaan, ja hänen oli vaikea synnyttää. Ja näkyi toinen merkki taivaassa, ja katso: suuri, tulipunainen lohikäärme, jolla oli 7 päätä ja 10 sarvea, ja sen päissä 7 kruunua; ja sen pyrstö pyyhkäisi pois kolmannen osan taivaan tähtiä ja heitti ne maan päälle. Ja lohikäärme seisoi synnyttämäisillään olevan vaimon edessä nielläkseen hänen lapsensa, kun hän sen synnyttäisi.” – Ilmestyskirja 12:1-4


Näky hirvestä

8.9.2018.
Tänään kun heräsin, näin kuvan, joka oli pieni, mutta aika terävä. Näin kuvan "hirvestä", se oli oikein sarvipää. Se touhusi jotain innoissaan ja lopulta jostain syystä kaatui maahan selälleen, se oli oikea kuperkeikka ...
En laittanut tätä profetia osioon, sillä en tiedä onko tuolla merkitystä, mutta ajattelin siitä ilmoittaa tässä, sillä olenhan aikaisemminkin nähnyt unen, jossa pidin tiukasti kiinni juuri tuollaisesta sarvipää hirvestä ... Mieheni kuuluu hirviporukkaan, joten josko kertoo jotain hänestä?
Olenhan rukoillut jo kauan hänelle uskoa, niin eikö olisi jo aika?
Ehkä hän on tuossa asiassa vähän uppiniskainen ja tuo hirvi kuvastaa siinä häntä hyvin. 


Mitenkäs sattuikaan. Tämän päivän ilta-Sanoman Sarja kuva; Kamala luonto :







11.9.2018.
Tänään, näin herättyäni, nopean kuvan, josta en kerinnyt saada selvää, mutta siitä kuvasta irtaantui valkoinen kyyhkynen, joka kuvastaa Pyhää Hengeä! Se lenteli siinä ylläni.
Kiitos Jeesus Kristus!

Lue lisää:
http://www.kotisatama.net/fi/raamattuja ... 2005-05-17

Kyyhkysen sanoma

"Kun Jeesus oli kastettu, hän nousi heti vedestä. Samassa taivaat aukenivat, ja Jeesus näki Jumalan Hengen laskeutuvan kyyhkysen tavoin ja asettuvan hänen päälleen. Ja taivaista kuului ääni: 'Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mieltynyt.'
- - -
Vedestä noustessaan Jeesus näki, kuinka taivaat aukenivat ja Henki laskeutui häneen kyyhkysen tavoin. Ja taivaista kuului ääni: 'Sinä olet minun rakas Poikani, sinuun minä olen mieltynyt.'
- - -
Paljon kansaa oli kastettu. Kun myös Jeesus oli kastettu, niin taivas aukeni hänen rukoillessaan ja Pyhä Henki laskeutui hänen ylleen näkyvässä muodossa, kyyhkysen kaltaisena. Ja taivaasta kuului ääni: 'Sinä olet minun rakas Poikani, sinuun minä olen mieltynyt.'
- - -
Johannes todisti: 'Minä olen nähnyt, kuinka Henki laskeutui taivaasta kyyhkysen tavoin ja jäi hänen päälleen. Minäkään en häntä tuntenut. Mutta hän, joka lähetti minut kastamaan vedellä, sanoi minulle: 'Se, jonka päälle näet Hengen laskeutuvan ja jäävän, kastaa Pyhällä Hengellä.' Minä olen sen nähnyt ja todistan, että tämä mies on Jumalan Poika.'"
Matt. 3:16-17, Mark. 1:10-11, Luuk. 3:21-22, Joh. 1:32-34 [kr92] [kr38]
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.


Kyyhkynen
Rauhan ja sovinnon symbolina tunnettu kyyhkynen kuvastaa yksinkertaisuutta, lempeyttä, tyyneyttä, luotettavuutta ja kiintymystä. Kaikkien siivekkäiden olentojen tapaan kyyhkynen on myös inspiraation ja henkisyyden vertauskuva, eritoten valkoinen kyyhkynen edustaa hengen puhtautta ja rakkautta. Kyyhkynen unissa kuiskaa siis hiljaa päästämään irti mahdollisista vihan ja katkeruuden tunteista, muuntamaan nuo tuntemukset hengen suloisuudeksi.



13 Syys 2018.
Tänään kun heräsin ja olin Herran kanssa rukouksessa ja keskustelussa ja kuunnellen Häntä, näin kuvan meidän postilaatikolta, jossa oli harmaa farmari auto, mitä lie tarkoitti, vaiko yhtään mitään? Jää nähtäväksi ...
Mietin, josko tämä on viesti minulle, että kohta tulee hengellisessä "postissa" jokin viesti/ kutsu ja tuo auto oli odottamassa, sitä lähtöä, johon tuo kutsu kehoittaa ...



Auto oli hieman tämän näköinen ....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.