sunnuntai 1. heinäkuuta 2018

HÄN ANTAA ENKELEILLE KÄSKYN VARJELLA SINUA ...



 
 
30.11.2017.
Shalomia kaiken tämän keskelle!
Herra olkoon kanssamme!

Tänään, heräillessäni näin 2 kuvaa, joita voitte koetella.
Ensin näin sellaisen suojelusenkeli taulun ja kohta tuosta taulusta näytettiin vain noita lapsia. Mutta kun yleensä niitä on siinä 2 lasta, nyt niitä oli kuvattu siihen enemmän.
Koen, että Herra on antanut enkelinsä suojaamaan meitä, Psalmi 91.

Toisessa näyssä, näin valtavat juhlat, kuin linnanjuhlat. Nuo Isot ovet avatuivat ja sisään saapui juhla kansa, isäntä pari ensimmäisenä, mutta outoa oli se että linna oli täynnä vettä ja he saapuivat saliin veneillä.

Tarkoittaneeko mitään, …...

PSALMIT 91
1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.

13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."



Matt. 18:10 sanoo, "Katsokaa, ettette halveksi yhtäkään näistä vähäisistä. Sillä minä sanon teille: heidän enkelinsä saavat taivaissa joka hetki katsella minun taivaallisen Isäni kasvoja." Tässä asiayhteydessä "vähäiset" voi viitata Jumalaan uskoviin (jae 6) tai lapsiin (jakeet 3-5). Tämä on tärkein suojelusenkeleihin viittaava raamatunkohta. On selvää, että hyvät enkelit suojelevat(Daniel 6:20-23; 2. Kun. 6:13-17), paljastavat tapahtumia (Ap. t. 7:52-53; Luke 1:11-20), ohjaavat (Matt. 1:20-21; Ap. t. 8:26), täyttävät tarpeita (1, Moos. 21:17-20; 1. Kun. 19:5-7) ja auttavat uskovia monin tavoin (Hepr. 1:14).




Erään uskovan veljeni vahvaa tulkintaa tästä linnanjuhla näystä ja yhdyin tuohon valtavaan tulkinttaan:


"Toisessa näyssä, näin valtavat juhlat, kuin linnanjuhlat. Nuo Isot ovet avatuivat ja sisään saapui juhla kansa, isäntä pari ensimmäisenä, mutta outoa oli se että linna oli täynnä vettä ja he saapuivat saliin veneillä."

Joh.3:5 "Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan."

Ilm.22:14 " Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin ! "

1:Piet.3:20 "... Jumalan pitkämielisyys odotti Nooan päivinä, silloin kun valmistettiin arkkia, jossa vain muutamat, se on kahdeksan sielua, pelastuivat veden kautta."

Room.6:3-5 " Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme Hänen kuolemaansa kastetut ? / Niin olemme siis yhdessä Hänen kanssaan haudatut Kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman. / Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa "

Tuo hautausesikuva paljastuu myös yhdessä VT:n aikaisessa tapahtumassa, jossa Jumalan lähettämä profeetta on kuollut ja hänet on haudattu.

1.Kun.13:31 " Ja kun hän oli haudannut hänet, sanoi hän pojilleen näin: "Kun minä kuolen, niin haudatkaa minut siihen hautaan, johon Jumalan mies on haudattu, ja pankaa minun luuni hänen luittensa viereen. "

Ja, mitä tapahtuu kun ihminen haudataan "vanhurskaan hautaan", eli "KRISTUKSEN HAUTAAN".....

2.Kun.13:21 " ja kerran, kun he haudatessaan erästä miestä näkivät partiojoukon, heittivät he miehen Elisan hautaan ja menivät matkoihinsa. Kun mies kosketti Elisan luita, virkosi hän ja nousi jaloilleen. "

---> Tuossa ensimmäisessä tapahtumassa, jossa profeetta oli tullut surmatuksi, niin se oli TAPAHTUNUT JUMALAN TAHDOSTA, ja LEIJONAN kautta, joka siis kuvasi Itse Jumalaa tuomion toteuttajana.

Ja, profeetta Jesaja kertoo tästä Jumalan tahdosta näin ; Jes.53:4-5 "....Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana, mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä,..." 53:10 " Mutta Herra näki hyväksi runnella häntä..."

Jumalan lähettämä profeetta tuli leijonan( =Jumalan) surmaamaksi. Samalla Leijona myös vartioitsi, mikä kuvaa Leijonan ollen yhtä aikaa myös paimen"--->Joh.10:11 " Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä." Yhtä aikaa "Karitsa-Uhri, Leijona-Tuomari sekä Paimen-Puolustaja".

Ja, kuka tämä "Jumalan lähettämä profeetta" todella oli, saa lisävalaistusta kuinka profeetan ruumista kohdeltiin ;

1.Kun.13:28 " Ja hän lähti ja löysi hänen ruumiinsa, joka oli pitkänään tiellä, ja aasin ja leijonan seisomasta ruumiin ääressä; leijona ei ollut syönyt ruumista eikä myöskään ruhjonut aasia. " ---> Leijona ainoastaan surmasi profeetan.

----> 2.Moos.12:43,46 " Ja Herra sanoi Moosekselle ja Aaronille: "Tämä on säädös pääsiäislampaasta: Kukaan muukalainen älköön siitä syökö .../
Samassa talossa se syötäköön; älköön mitään siitä lihasta vietäkö talosta ulos, älkääkä siitä luuta rikkoko.

Veden kautta, Kasteessa, meidät haudataan Kristuksen hautaan, ja se hauta on Vanhurskaan hauta, meidän Pääsiäiskaritsamme hauta, jossa me myös Ylösnousemme saman Hengen nostamina, joka nosti Herran Jeesuksen.

Tuo Henki on "ne Seitsemän Tulisoihtua" Herran edessä.

Jeesus sanoi; Joh.10:18 " Ei kukaan Sitä Minulta ota, vaan Minä annan Sen Itsestäni. Minulla on valta antaa Se, ja Minulla on valta ottaa Se jälleen; sen käskyn Minä olen saanut Isältäni ".

Ilm.3:1 ".... 'Näin sanoo Hän, Jolla on Ne Jumalan Seitsemän Henkeä ja ne seitsemän tähteä "

Ilm.5:6 " Ja minä näin, että valtaistuimen ja niiden Neljän Olennon ja vanhinten keskellä seisoi Karitsa, ikäänkuin teurastettu; Sillä oli seitsemän sarvea ja seitsemän silmää, Jotka ovat ne Seitsemän Jumalan Henkeä, lähetetyt kaikkeen maailmaan."

17171717171717171717171717171717171717171717171717171717171717171717171717171717171717171717171717171717171717171717171717171717

JUMALA antoi Sinetille, ja meille muille, Viestin. Ja, tämä viesti on Kasteesta, ja Kasteen sisällöstä. 





"Toisessa näyssä, näin valtavat juhlat, kuin linnanjuhlat. Nuo Isot ovet avatuivat ja sisään saapui juhla kansa, isäntä pari ensimmäisenä, mutta outoa oli se että linna oli täynnä vettä ja he saapuivat saliin veneillä."

------> Niin kuin Nooa rakensi Arkin, joka kuvasi sekä Seurakuntaa että Kristusta, ja samalla myäs tuota "Vanhurskaan hautaa", veden kautta.

Tästä Vanhurskaaksi tekevästä "haudasta", eli Kasteesta, Raamattu puhuu mm. Matt.28:19:20, Mark.16:16, Joh.3:5 , Apt.2:38-39, Ilm.22:14

Efes.4:5-6 " Yksi Herra, Yksi Usko, Yksi Kaste, Yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa."

Niin Efosolaiskirje kuin nuo VT:n kohdatkin todistivat Yhden Jumalan monesta eri "roolista"; Hän on sekä Lähettäjä että Lähetetty. Hän on sekä Tuomari että Tuomittu. Hän teki Itsensä synniksi ristillä että Hän myös tulisi meidän Vanhurskaudeksemme Kasteessa.

Koko ajan Yksi ja Sama Jumala toimii.

Nooan Arkissa olivat niin lapset kuin aikuisetkin, kaikki.Kukaan ihminen ei pelastunut Arkin ulkopuolella, ei kukaan.
Minä Olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet Minun.


Jer.11:19 " Ja minä olin kuin kesy KARITSA, joka viedään teurastettavaksi, enkä tiennyt heidän pitäneen neuvoa minua vastaan: "Tuhotkaamme PUU hedelminensä, hävittäkäämme hänet elävien maasta, niin ettei hänen nimeänsä enää muisteta".

Ilm.22:1-2 " Ja hän näytti minulle Elämän Veden Virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta. Keskellä sen katua ja virran molemmilla puolilla oli Elämän PUU, joka kantoi kahdettoista hedelmät, antaen joka kuukausi hedelmänsä, ja puun lehdet ovat kansojen tervehtymiseksi."


                                                           💓💓💓

Totisesti Häät on tulossa ja KASTEEN kautta tulevat on kutsuttu sinne. Amen! Monelle kiista kysymys, mutta itselleni luonnollinen asia, sillä Hän kutsui minut kasteelle, itkuherätyksen kautta ja unen kautta, unen Hän kertoi vuoden ennen tuota kutsua ja kun se tuli, otin sen kiitollisena ja kuuliaisena vastaan.
Kaikki jotka pyrkivät tuohon Hää saliin, on tultava sinne kasteen kautta. Siksi tuo vesi oli heitä vastassa.
 
Amen.
 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.