lauantai 14. heinäkuuta 2018

MAJAPAIKKA AVARALLA PAIKALLA

"Majapaikka"

Tänään,18.2.2018.

kun heräsin, näin kuvan/näyn, suuresta, harmaasta hirsi rakennuksesta, joka oli metsän reunassa, rinteessä.
Sain katsella sitä avaralta paikalta.

Se oli jotenkin hyvin kirkkomainen, mutta ristiä siinä en nähnyt. Olinhan jo jonkun aikaa rukoillut Jumalalta Rukousyhteys Hetkeemme, majapaikkaa/ ilmestysmajaa, jossa tuo toimintamme voisi laajentua, kun sitä oli meille profetoitu, kera herätyksen.

Pyysin Herralta, että Hän vahvistaisi näkyäni ja siinä rukoillessani, näin tuon rakennuksen, himmeänä kuvana uudelleen, mutta nyt sitä näytettii sinne tulevalta pihatieltä, joka tuli aivan sen sisään tulo ovelle ja näin samalla, siinä oven päällä olevalla katon harjalla pienen ristin.

Kiitin Jumalaani. Saan luottaa Häneen, että Hänellä on kyllä suunnitelmat meille, vaikka itse emme niitä aina näekkään.







"Suomen kartta ja Sormuksia"

Tänään, 23.2.2018.
Kun heräsin ja olin siinä rukoushetkessäni, sain kuvia/näkyjä. Näin Suomen kartan ja siitä näytettiin kohta tuota aluetta, joka olisi ehkä n. Jyväskylä - Tampere- Lahti keskiössä. Johonkin siihen keskelle, ilmestyi pieni kuva, jota harmittelin etten saanut siitä selvää. Oliko se kenties Kruunu vaiko kuva tulesta? Kuva oli niin pieni että harmittelin ja kyselin sitä Jumalalta, mitä siinä oli?
Mitä on tapahtumassa? Herätystä vaiko jotain muuta?
Sitten vähän ajan päästä näin kuvan, jossa oli kultainen sinettisormus, jossa oli sinettinä kultainen, kahdella jalalla seisova hevonen. Edelleen ihmettelin tuota karttaa ja kohta näytettiin toinen sinettisormusta, joka minulle oli annettu Herran toimesta, tuo kultainen sormus, jossa oli tuo salmiakkineliö sinettinä ja kivi keskellä.
Tyydyin tähän vastaukseen, mitä se tuokaan tullessaan. Tuo hevossormus, toi mieleeni Jeesuksen Kristuksen, joka tulee hakemaan omansa valkoisella hevosellaan ja siihen lisättynä tuo oma sormukseni, saan olla varma, että olen Hänen omansa.
Amen.


Profeetta Charlie Shampin Israelissa 25.12.2017 saama Suomea koskeva rohkaiseva profetia vuodelle 2018
“Hyvin aikaisin tänä aamuna minulle tuli Herran sana Suomen kansalle. Herra puhui minulle, että Suomen kansa on äkillisen Pyhän Hengen vuodatuksen partailla. Suomeen lasketaan (vapautetaan) sen historiassa ennenkokematon Pyhän Hengen herätys ja se tapahtuu yhtäkkiä! Näin hengessä kuinka Raamatun pyhä kirjoitus (Apt 2:2-4) roikkui kansakunnan yllä käden muotoisesta pilvestä: ”Yhtäkkiä kuului taivaalta humahdus, kuin olisi käynyt raju tuulenpuuska, ja se täytti koko sen talon, jossa he olivat. He näkivät tulenlieskoja, kuin kieliä, jotka jakautuivat ja laskeutuivat itse kunkin päälle. He tulivat täyteen Pyhää Henkeä ja alkoivat puhua eri kielillä sitä mitä Henki antoi heille puhuttavaksi.”

Jumala lähetää uuden kohahduksen taivaasta, valtavan herätyksen kaatosateen, joka saa maan vapisemaan. Kuulin, kuinka Herra julisti Suomen ylle: "Laitan uuden laulun uskovieni suuhun, ylistyslaulu nousee kansan sydämen syvimmästä osasta. Monet näkevät Minut kasvoista kasvoihin ja he panevat luottamuksensa tähän uuteen Suomeen osoitettuun, annettuun armoon. ”Minä avaan heidän huulensa ylistämään kiitoksella nimeäni, ja he palvovat minua kuin muinaisina päivinä."

Minä näin, kuinka presidentti Sauli Niinistö valittiin uudelleen toiselle kaudelle johtamaan Suomen kansaa, koska Jumala on hänet siihen profeetallisesti asettanut. Hänen toisella kaudellaan tulee tapahtumaan voimakas Herran kohtaaminen, jonka johdosta hänen sydämensä palaa ilmiliekeissä Herran asioiden puolesta. Tämä asettaa Suomen kansaan voimakkaan halun tulla Herran luo.

Kuulin Herran sanovan: "Lapsen syntymä on merkkinä uuden päivän aamunkoitosta Suomessa ja siitä, että laajennan ja kasvatan valtani kunniaa kansan keskuudessa. Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, Hänen hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen Isä, Rauhanruhtinas. Herraus on oleva suuri ja rauha loppumaton Daavidin valtaistuimella ja hänen valtakunnallansa; se perustetaan ja vahvistetaan tuomiolla ja vanhurskaudella nyt ja iankaikkisesti. Herran Sebaotin kiivaus on sen tekevä.”

"Suomi laulaa laajasti ylistystä Poikani voimasta; kyllä, sinä iloiten laulaen ylistät Hänen rakkaudesta, kun kansa nousee kohti minun aamunkoittoani. Sillä Kristus on sinun linnoituksesi ja turvapaikkasi. Suomen kansalla on ollut näin ennenkin, menneinä ahdistuksen vuosina. Kuuntele minua Suomi, asun korkealla ja pyhällä paikalla mutta olen myös katuvien ja nöyrämielisten kanssa nostaakseni heidät ja uudistaakseni heidän katuvat sydämensä. Kutsun sinua Suomen kansa, turvaamaan minuun, syvempään suhteeseen kanssani. Minä lähetän kirkkaudestani valon ja sanani totuuden vetämään sinut minun lähelleni. Minä johdatan sinut pyhälle vuorelle ja asuinpaikalleni, jonka minä olen varannut sinulle. Rukouksen alttari täyttyy liekeistä ja väkevästi ylistävistä ihmisistä. Sinä poistat vieraat jumalat ja epäjumalan kuvat, niin kuin poistat kaikki väärät alttarit, jotka on rakennettu Herran huoneen pyhälle vuorelle, sinä heität ne alas. Sinä valmistat rukouksen ja ylistyksen alttarin tuleville sukupolville, jotta he voivat nähdä. Ihmiset kokoontuvat päiviksi koroittamaan nimeäni, myös öinä ja päivinä he kokoontuvaat yhteen.

Herätys, Hengen vuodatus, järisyttää maata ja tapahtuu paljon pelastumisia ja ihmeitä. Valmistaudu taivaan sateelle, sillä tulee herätys, joka pyyhkii pois kaikki aiemmat kivut. Herran voima on esillä ja moni todistaa, että kirkkaus lankeaa maahan kuin sade."
(Pihon sivulta)



Tänään, aikaisemmin aamulla kun heräsin hetkeksi, näin silloinkin liikkuvan kuvan, mutta ajattelin, että oliko tuo mitään, mutta mikä olen sitä itselläni pidättelemään:
Tuossa kuvassa juoksenteli karhu metsässä, se näytti nuorelta karhulta ja kohta sen läheisyyteen tuli juoksentelemaan ja kuin leikkiä lyömään, 2 nuorta kettua ... sitten tuo kuva hävisi ja jatkoin untani.



Tänään, 14.7.2018.
Herättyäni näin pari kuvaa; Ensimmäistä kuvaa ihmettelin, kunnes toinen kuva avasi sitä, eli ensin näin kallio seinämän ja ihmettelin, mikä se on, näin sen niin läheltä. Sitten näin miehen, joka seisoi tuon kallion seinämällä olevalla kapealla kielekkeellä.
Kohta näin vielä kuvan, joka oli lohduttava kuva, noille edellisille kuville. Näin linnun ja kohta näytettiin koko sen pesää, jossa se suojeli poikastaan ...
Tuosta nousi minulle tämä Sanan paikka: 

 ”Jerusalem, Jerusalem! Sinä tapat profeetat ja kivität ne, jotka on lähetetty sinun luoksesi. Miten monesti olenkaan tahtonut koota lapsesi, niin kuin kanaemo kokoaa poikaset siipiensä suojaan! Mutta te ette tahtoneet tulla. Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille.”
virsi 397, eka säkeistö:

" Kun on turva Jumalassa,
turvassa on paremmassa,
kuin on tähti taivahalla,
lintu emon siiven alla."



PSALMIT 91
1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.