tiistai 17. heinäkuuta 2018

" EIVÄT TERVEET TARVITSE PARANTAJAA, VAAN SAIRAAT"


 

"Saviruukkuja ja Lahjapaketteja"

1.3.2018.
Tänään,1.3.2018, aamulla herätessäni näin neljä kuvaa:
- Ensin näin kuvan jossa oli vanhoja, samanlaisia, savisia ruukkuja ja niissä kaikissa oli molemmin puolin kiemuraiset korvat, joista sai kaataa, tuli mieleeni viini ruukut.
Ne kaikki olivat kasallaan ja osa oli rikkoutunut.
Me ihmiset olemme noita saviastioita, osa hyvin rikkinäisiä.

Jer 18:1 Sana, joka tuli Jeremialle Herralta ja kuului:
2 "Nouse ja mene alas savenvalajan huoneeseen; siellä minä annan sinun kuulla sanani".
3 Niin minä menin alas savenvalajan huoneeseen, ja katso, hän teki työtä pyöränsä ääressä.
4 Ja jos astia, jota hän valmisti, meni pilalle, niinkuin savi voi mennä savenvalajan käsissä, niin hän teki siitä taas toisen astian, miten vain savenvalaja näki parhaaksi tehdä.
5 Silloin tuli minulle tämä Herran sana:
6 "Enkö minä voi tehdä teille, te Israelin heimo, niinkuin tekee tuo savenvalaja, sanoo Herra. Katso, niinkuin savi on savenvalajan kädessä, niin te olette minun kädessäni, te Israelin heimo.

 
- Toisena minulle näytettiin kuvaa, jossa oli kasapäin lahjapaketteja.
Ehkäpä Herra haluaa jakaa joillekkin armolahjojaan.

Room 12:
6 ja meillä on erilaisia armolahjoja sen armon mukaan, mikä meille on annettu; jos jollakin on profetoimisen lahja, käyttäköön sitä sen mukaan, kuin hänellä uskoa on;
7 Jos virka (diakonia=palvelutehtävä), pitäköön virastaan vaarin; jos joku opettaa, olkoon uskollinen opettamisessaan;
8 jos kehoittaa, niin kehoittamisessaan; joka antaa, antakoon vakaasta sydämestä; joka on johtaja (alkutekstissä on sana johtaa), johtakoon toimellisesti; joka laupeutta harjoittaa, tehköön sen iloiten. 

 
- Kolmantena näin kuvan tuosta sähköpostissa olevasta profiili ympyrästäni, jossa on kirjain "T". Mitä lie Herralla on mielessään?
- ja viimeinen, neljäs kuva oli valtava ruoka pöytä jossa oli runsaat antimet. Näin käsiä jotka ottivat syötävää tarjottimilta ja eräs käsi nosti kakkukupua jonka alla oli pieniksi revittyjä vaaleita leipäpaloja, kuin vamiita suupaloja. Käsi otti sieltä pienen palasen, pienellä annos haarukalla ....
Näin Herra on meille pöydän valmistanut ja siitä nousee tämä Psalmi:
PSALMIT 23
1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti. Kuvahaun tulos haulle kuvia kukka ketjut



Kuva
http://jonathots.files.wordpress.com/2015/04/pots.jpg





Uskova siskoni laittoi minulle viestiä:


Kirjoitit tänään :
Tänään,1.3.2018, aamulla herätessäni näin neljä kuvaa:
- Ensin näin kuvan jossa oli vanhoja, samanlaisia, savisia ruukkuja ja niissä kaikissa oli molemmin puolin kiemuraiset korvat, joista sai kaataa, tuli mieleeni viini ruukut.
Ne kaikki olivat kasallaan ja osa oli rikkoutunut.
Me ihmiset olemme noita saviastioita, osa hyvin rikkinäisiä.
...


"Hassua", Ennen kun olin tätä ketjua nähnyt, ajattelin tänään, miten paljon rikkinäisiä ja särkyneitä, kovia kokeneita, maailman silmissä toisarvoisia kansalaisia kuuluukaan Kristuksen Ruumiiseen.

Mark 10:25 "Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
Matt 9:12... "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat."



17.7.2018. Tänään, aamuyöllä hetkeksi herätessäni ja noustessani hetkeksi istumaan, olin siinä hetken silmät kuitenkin kiinni. Näin kuvan valtavan kokoisesta ja pitkästä, keltaisesta kartanosta ..
Ajattelin heti, että se oli taivaan esikartano ja se oli taivaallista kokoa.
Sitten kävin takaisin maata ja jatkoin untani.

 Ilm. 11:2
Mutta temppelin ulkopuolella oleva esikartano erota pois, äläkä sitä mittaa, sillä se on annettu pakanakansoille; ja he tallaavat pyhää kaupunkia neljäkymmentäkaksi kuukautta.

Rinnakkaisviitteet

Dan. 7:25 Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä. Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain, ja ne annetaan hänen käteensä ajaksi ja kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi.

Dan. 12:7 Ja minä kuuntelin pellavapukuista miestä, joka oli virran vetten yläpuolella, ja hän nosti oikean ja vasemman kätensä taivasta kohti ja vannoi hänen kauttansa, joka elää iankaikkisesti: "Siihen on vielä aika, kaksi aikaa ja puoli aikaa. Ja kun pyhän kansan yhden osan hajotus on loppunut, silloin nämä kaikki täyttyvät."
Luuk. 21:24 ja he kaatuvat miekan terään, heidät viedään vangeiksi kaikkien kansojen sekaan, ja Jerusalem on oleva pakanain tallattavana, kunnes pakanain ajat täyttyvät.
Ilm. 12:6 Ja vaimo pakeni erämaahan, jossa hänellä oli Jumalan valmistama paikka, että häntä elätettäisiin siellä tuhat kaksisataa kuusikymmentä päivää.
Ilm. 12:14 Mutta vaimolle annettiin sen suuren kotkan kaksi siipeä hänen lentääksensä erämaahan sille paikalleen, jossa häntä elätetään aika ja kaksi aikaa ja puoli aikaa poissa käärmeen näkyvistä.
Ilm. 13:5 Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.

Biblia (1776)

Ilm. 11:2 Mutta syökse sisälmäinen kuori ulos templistä, ja älä sitä mittaa; sillä se on pakanoille annettu, ja he tallaavat pyhää kaupunkia kaksiviidettäkymmentä kuukautta.

Ruotsi (1917)

Ilm. 11:2 Men lämna å sido templets yttre förgård och mät den icke; ty den är prisgiven åt hedningarna, och de skola under fyrtiotvå månader förtrampa den heliga staden.

Englanti (KJV 1789)

Ilm. 11:2 But the court which is without the temple leave out, and measure it not; for it is given unto the Gentiles: and the holy city shall they tread under foot forty and two months. 


Psalmi 100: Tulkaa riemuiten Herran temppeliin : https://www.youtube.com/watch?v=TXTXeLyPTgo

PSALMIT 100

1. Kiitosuhri-virsi. Kohottakaa riemuhuuto Herralle, kaikki maa.

2. Palvelkaa Herraa ilolla, tulkaa hänen kasvojensa eteen riemulla.
3. Tietäkää, että Herra on Jumala. Hän on meidät tehnyt, ja hänen me olemme, hänen kansansa ja hänen laitumensa lampaat.
4. Käykää hänen portteihinsa kiittäen, hänen esikartanoihinsa ylistystä veisaten. Ylistäkää häntä, kiittäkää hänen nimeänsä.
5. Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.