tiistai 13. helmikuuta 2018

LISÄÄ PROFETIOITA

 LISÄÄ PROFETIOITA

19.11. Ilmestysmajalla käydessämme, sain niin lohduttavat ja virvoittavat profetiat:

- Näen sinut suuren vuorenhuipulla, tähyilet ympäriinsä, mutta se ei ole sellaista turhaa pälyilyä, vaan olet hyvin tarkkana, mitä ympärillä tapahtuu, tarkkana sanan suhteen…”Sanoin että tunsin tämän omakseni, sillä olen aina sanonut että pitää olla avoin Jumalalle ja Jumalan pienille ja suurille ihmeille. Silmät ja korvat avoinna maailmassa, että näkee kaikki Herran ihmeet, osaa tulkita ne Herran ihmeiksi. Joskus ne ovat vain pieniä asioita, mutta voivat kuitenkin olla hyvin tärkeitä kasvussamme, niistä muodostuu suuria ihmeitä… Sitten profetiat
jatkuivat:
- Näen vauvan kehdon, kehdossa on pieni vauva. Punavalkoisessa talossa, vauva on rintarepussa Isänsä rinnuksilla. Näen että sinä olet tuo vauva ja Isä on Jumala. On lunta ja Isä lähtee kanssasi hiihtämään, sinä Hänen rinnallaan, rintarepussa… Sinulla on hyvä yhteys Jumalaan… Tämä näkemäni kuva tulee 50 vuoden takaa…

Seuraava profetoija:

- Minä näen samaa, hyvän Herran yhteyden, jatkuva yhteys… Näen että asut jossain metsän keskellä, ympärillä paljon lähteitä. Näen kuinka Jumala virvoittaa sinua lähteillään jatkuvasti. Virvoittava vesi virtaa ylitsesi niin runsaana että sitä on muuallakin kuin päälläsi… Näen myös kuin reiän maassa ja siinä on paljon timantteja. Jumala antaa yllesi paljon timantteja, en tiedä mitä ne tarkoittavat, mutta niitä on paljon…”

Ihanat profetiat. Halasimme ja tunsin taas itseni virkeäksi, tunsin niiden lähteiden virkistävän minua… olen taas vauhdissa.

- Kiitos Herra!
Kun kerroin veljelleni profetioistani ja sanoin että profetia Jumalasta ja minusta vauvana oli n. 50 vuoden takaa, silloin vasta ymmärsin, siinä kertoessani:
- Hei… minähän olen 51-vuotias! Miksen sitä heti huomannut?”
Tämä vahvisti profetiani. Nainen joka antoi minulle tämän profetian, ei tiennyt ikääni eikä tuntenut minua muutenkaan.


Matt.25:13
- Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä.”

Joh.16:15
- Katso, minä tulen kuin varas, autuas se joka valvoo ja pitää vaatteistansa vaarin, ettei hän kulkisi alastomana eikä hänen häpeätänsä nähtäisi.”


20. 11. Kävimme pojanpoikamme 3vuotis syntymäpäivillä, minullekin tämä päivä oli hyvin tärkeä. Tasan vuosi sitten kävin uskonkasteella ja upotin vanhan minän.
- Olen 1-vuotta vanha…
Kun tulimme kotia, veljeni oli laittanut minulle sähköpostia:

- Kirjoitin facebookissa näin: Matt.6: 33 - Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin kaikki tämä teille annetaan. 34. - Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa.”* Vaimoni isä kommentoi kirjoituksiini:
-” Mutta eihän tämä sitä tarkoita, että voi jäädä laakereilleen lepäämään ja odottaa, että joku toinen tarjoaa ihmisen jokapäiväiset perustarpeet, asunnon ja ravinnon, ynnä kaikki muut elämiseen liittyvät asiat…” Tuo todistaa sen että he syyttävät minua laiskaksi ja etten oikeasti ollut sairas… Oikein isku taas saatanan vangitsemilta ihmisiltä… HUH!”

Vastasin veljelleni:

- … älä välitä maailmaa puhuvien pilkkaa, he eivät ymmärrä. Muistatko mitä eilen puhuttiin raamatun Martasta, joka oli aina touhuamassa.”
Veljeni kyllä ymmärsi, mutta tietysti se tuntui pahalta. Kun tiesi että oli ihmisiä jotka eivät uskoneet hänen sairauteensa, hänelle se oli kuitenkin totista todellisuutta. Menin saunaan ja ajattelin siellä:
- Älä lyö lyötyä…!
Sitten muistin Jeesuksen sanat:
- … mitä teette toisillenne, sen te teette minulle…”
Minut täytti Pyhä Henki ja kun tulin saunasta pois, menin kiireesti Raamatulle. Minun täytyi löytää nuo Jeesuksen sanat. Ajattelin Matteusta ja sieltä ne löytyivätkin ja muutakin tilanteeseen sopivaa. Koin että olin saanut profetian sanasta, sain raamatun kohdat:

Ev.Matt. 16:25-28
-’’- 10:32-42
-’’- 19:29-30 ja tärkein,
-’’- 25:35-46

Miten ihminen ymmärtää tämän, kertoo hänen uskonsa syvyydestä. Se joka ei tätä ymmärrä, lukee vain kirjainta, tälle ihmiselle sana ei ole elävää.” *ESTER*

Laitoin veljelleni tämän sähköpostiin, Esterin allekirjoituksella. Veljeni laittoi seuraavana päivänä viestiä, että oli itsekin tämän kohdan saanut raamatusta ja minun viesti vahvisti sen, etenkin Matt. 25. Vaimon isä oli pyytänyt anteeksi. Herra todellakin antoi nämä kuritukseksi ja ne upposi…
- Kiitos Herra!
Ja näin sanoi nämä Matteuksen evankeliumin sanat:


LUKU 10:
32. Sen tähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.
33. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin
kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.
34. Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
35. Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttärensä äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
36. ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa.
37. Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias: ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias.
38. Ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias.
39. joka löytää elämänsä, kadottaa sen ja joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.
40. Joka ottaa tykönsä teidät, se ottaa tykönsä minut: ja joka ottaa minut tykönsä, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt.
41. Joka profeetan ottaa tykönsä profeetan nimen tähden, saa profeetan palkan: ja joka vanhurskaan ottaa tykönsä vanhurskaan nimen tähden, saa vanhurskaan palkan.
42. Ja kuka hyvänsä antaa yhdelle näistä pienistä maljallisen kylmää vettä, hänen juodaksensa, opetuslapsen nimen tähden, totisesti minä sanon teille: hän ei jää palkkaansa vaille.

LUKU 16:
25. Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omakseen joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.
26. Sillä saa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon? Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?
27. Sillä ihmisen Poika, on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.
28. Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennen kuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan.

LUKU 19:
29. Ja jokainen, joka on luopunut taloista tai veljistä tai sisarista tai isästä tai äidistä tai lapsista tai pelloista minun nimeni tähden, on saava monin verroin takaisin ja perivä iankaikkisen elämän.
30. Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi, ja monet viimeiset ensimmäisiksi.

LUKU 25:
35. sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä: minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36. minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.
37. Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: “ Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38. Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39. Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?
40. Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.”
41. Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolella oleville: Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen
enkeleillensä.
42. Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä: minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda.
43. Minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne: minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa!
44. Silloin hekin vastaavat sanoen: Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?
45. Silloin hän vastaa heille ja sanoo:’ Totisesti minä sanon teille: kaiken minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle!
46. Ja nämä menivät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.



Voi miten onnellinen olin näitä sanoja tutkiessani, kuinka täsmä sanoja ne olivatkaan veljeni tilanteeseen. Herra antoi nuhtelunsa ja oli ilo nähdä että veljeni apelta löytyi uskoa niin paljon että ymmärsi pyytää anteeksi. Jos nämä sanat olisi kumonnut, olisi tehnyt sen pahasti itseään ja Herraa vastaan. Niin väkevän viestin Herra antoi. Kun kirjoitin tätä, talomme ympärille tuli valtava sumu.
- Hän tulee pilvessä, ettemme sokaistuisi hänen kirkkaudestaan…
Tunsin että Hän oli läsnä.
22.11. veljeni laittoi minulle sähköpostia:


MoiJ
Tässä näkykirjeeni, jonka lähetin Johannalle.
*ShalomJ
Aamuinen näkyni ollessani hereillä vuoteessa. Punainen palokunnan pelastusauto näkyy puiden lomasta ja siniset vilkut välkkyvät.
Kohta näytettiin kuin iso ikkuna tai ovi joka oli puhtaan valkoinen ja verho lepatteli sen ollessa raollaan… näin että ihminen tai ihmisiä liikkui siellä. Seuraavaksi näin puhtaan valkoiset pariovet raollaan, joissa sisäpuolella kauniin valkoiset pitsiverhot vedettynä sivuille… joku veti kaksin käsin hitaasti ja arvokkaasti molemmat pariovet kiinni ja ajattelin etten pääse sisään.** Kohta olen kuitenkin sisällä ja näin pitkän tarjoilupöydän joka oli ehkä kahvi ja ruokailupöytä… itse asiassa niitä oli varmasti enemmän, vaikken nähnyt, koska näin tarjoilijan kulkevan, täynnä pullia ja astioita oleva tarjotin kädessään. Viimeinen osio oli sellainen jossa hovimestariksi tunnistamani mies piteli vasemmassa kädessään melkein lattiaan ulottuvaa listaa ja kynällään merkitsi paikalla olijoita listasta. Näky loppui.
Katsoin kelloa ja se oli 08.00 ja arvelin näyn alkaneen 20 tai 10 vaille kahdeksan. Riensin äkkiä tv:n ääreen katsoakseni onko tempaus tapahtunut… ei vielä ja siksi kirjoitan sinulle tämän arvioitavaksi.**
Uskon veljesi**

Kirjoitin veljelleni vastaukseksi, että ymmärsin, että kyseessä oli Raamatun Karitsan ja morsiamen häistä. Pelastusautoa en täysin ymmärtänyt, muut ehkä se oli meidän Herramme antama pelastus meille. Pyysin että ilmoittaisi jos Johanna vastaisi. Kerroin että myös Polvijärven pastori, Veijo Piipponen oli eräässä ohjelmassaan kertonut samanlaisesta unestaan ja tulkitsi tämän Karitsan ja morsiamen häiksi.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.