tiistai 20. helmikuuta 2018

NÄYT LISÄÄNTYVÄT ..... Ja lisää näkyä SORMUKSESTA!!!

NÄYT LISÄÄNTYVÄT ..... Ja lisää näkyä SORMUKSESTA!!!

14.2.2012. Ystävänpäivä. Illalla kohotin katseeni tuonne ylös ja pyysin että jos mahdollista, saisin aamulla näyn, jonka voisin jakaa ystävieni kanssa, Ystävänpäivä tervehdyksessä. Ja todellakin, sain 2 kuvaa tai näkyä: - Oli pimeää, jostain kaukaa näkyi avoin ovi, josta tulvi valoa. Iso hahmo, kädestä pitäen, ohjasi pienen ihmisen ovelle… seuraavassa kuvassa he istuivat merenrannalla, pieni ihminen istui Ison polvella. Mereltä loisti kaunis valo. Ihania näkyjä, joita nyt sain jakaa ystävilleni…
- “Kiitos Herra!
Iso hahmo oli tietenkin Jeesus itse, joka johtaa meidät ohjaten pimeydestä valoon. Siinä on sitä suurta ystävyyttä ja turvaa. Laitoin näistä Ystävänpäivä tervehdykset ystävilleni. Sain takaisin viestiä, että kuinka ihania näkyjä olin saanut ja kuinka onnekas olin. Niin, olivathan ne ihania ja olenhan onnekas, kun saan elää Jumalan armossa, mutta tämän saman onnen voi saavuttaa kuka haluaa, kun tahtoo ottaa Jeesuksen elämäänsä.

15.2. kun nousin ylös, mieheni kysyi automaattisesti minulta:
- “No, minkäs kuvan tänään sait?”
Ja sainhan minä. Siinä oli kuin Tiffany-ikkuna koristeita, ne olivat enkeleitä ja erilaisia pyhimyksien kuvia. Ehkä me kumarramme liian helposti juuri tällaisia kuvia ja unohdamme elävän Jumalan. Saatana tietää, että kaikki jotka unohtavat Raamatun tutkimisen ja rukouksen, tulevat hänen hyökkäyksiensä kautta voitetuiksi. Saatana houkuttelee ihmiset eri nautintoihin ja ylellisiin ruokiin, että nämä unohtavat ja laiskistuvat tutkimaan Raamattua ja rukoilemaan.

- “Heidän hedelmistään te tunnette heidät.” Matt.7:16.


Heikoinkin sielu joka elää Jeesuksessa ja pysyy siinä, on lujempi kuin pimeyden joukot ja saatana tietää sen. Ne sielut jotka eivät elä Jeesuksessa, he elävät nautinnoissaan, eivätkä halua luopua niistä ja tämän takia kieltävät Raamatun sanan ja sen totuuden. He eivät halua nähdä syntiään, luopuakseen siitä. Se on heille rakkaampi kuin Jumala. Hirvittävä vastakkain asettelu, jonka saatana on saanut aikaan ja tämä uskoton ihminen saa sen turmiokseen. Jumala ei pakota kenenkään tahtoa eikä järkeä, Häntä ei miellytä orjamainen kuuliaisuus, vaan sen täytyy olla rakkaudellista kuuliaisuutta.

16.2. Sain 6 kuvanäkyä: 1 kuva: Mies hyppäsi uimaan ponnahduslaudalta. 2 kuva: karhun pentu juoksi iloisesti roiskien purossa. 3 kuva: punaisia isoja marjoja. 4 kuva: marjat lähempää, ehkä mansikoita. Marjoissa vioittuneet kohdat kuin
jokin olisi haukannut ja sitten kuivunut päälle rupi. 5 kuva: nainen istui maassa, en nähnyt mitä hän teki. Hän oli kuin kerjäläisen istuma asennossa tai ehkä hän rukoili. 6 Kuva: tuli ylhäältä laiha, pitkä käsi joka sormillaan kynsi maahan kuin vaot. 3 ja 4 kuvat toivat mieleeni Raamatun sanat:

- hedelmistään te tunnette heidät. Matt.7:16

5 kuvan nainen; jos hän kerjäsi, saattaa varoittaa köyhyydestä tai meidän pitää nyt rukoilla.

- sen minkä teette yhdelle vähimmistä veljistäni…

6 kuvan käden tekemät vaot mullassa ehkä voisi tarkoittaa kylvämistä, henkisesti ja maallisesti… nämä oli vaikeita kuvia.

17.2. Sain aamulla 2 kuvaa. Ensimmäisessä luulin että siinä oli kerrostalo jossa oli parvekkeita, mutta seuraava kuva kertoikin että se olikin valtava lokerikko jossa lokerot olivat hieman auki ja niiden sisältä näkyi kuolleitten jalkoja, erilaisissa kengissä. Tämäkin oli taas vaikea kuva. Meidän pitää valmistautua että olemme valmiita kun Jeesus tulee ja sitä hetkeä emme tiedä.

18.2. Sain aamulla kuvan jossa ritari oli sonnustautunut rautahaarniskaan ja tällä oli juokseva asento. Taistelu on alkanut ja meidän täytyy pukea sota-asu yllemme. Jumala on nopeuttanut asioiden kulkua ja meille tapahtuu asioita nopeampaan tahtiin ( juoksu asento)

19.2 Sain aamulla kuvan jossa oli käsin tehty astia, valkoinen astia. Olisiko ollut savesta tehty? Mehän olemme Herran saviastioita joissa Hän saa asustaa. Saatana yrittää estää ihmisiä tutkimasta Raamattua, sillä se paljastaa tämän petokset. Me emme saa maailman suosion tähden väärentää Jumalan sanaa ettei kaunis astiamme säry.

24.2. Illalla kun jäin yksin kotiin. Mieheni mennessä metsästys seuran saunailtaan, sain valtavan Pyhän Hengen vuodatuksen. Aloin itkeä vuolaasti, niin kuin silloin, kun Herra antoi minulle
kutsun uskonkasteelle. Otin Raamatun ja minulle tuli tunne että minun pitää lukea Psalmi 139. Minä luin ja itkin. Luin ääneen valtavalla tunteella. Eläydyin siihen kauniiseen tekstiin, joka oli niin totta. Huusin itkuiset sanat ilmaan ja välillä ne katosivat lähes olemattomiksi. Herran läsnäolo oli valtava.

PSALMI 139
Herra on kaikkitietävä ja kaikkialla
läsnä oleva.

Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi.
Herra, sinä tutkit minua ja tunnet minut.
2. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minun ajatukseni kaukaa.
3. Käynpä tahi makaan, sinä sen havaitset, ja kaikki minun tieni on sinulle tutut.
4. Sillä, katso, ei ole sanaa minun kielelläni, jota sinä, Herra, et täysin tunne.
5. Sinä olet saartanut minut edestä ja takaa ja laskenut kätesi minun päälleni.
6. Senkaltainen tieto on minulle ylen ihmeellinen, ylen korkea käsittääkseni sen.
7. Minne minä voisin mennä, kussa ei sinun Henkesi olisi, minne paeta sinun kasvojesi edestä?
8. Jos minä taivaaseen nousisin, niin sinä olet siellä; jos minä tuonelaan vuoteeni tekisin, niin katso, sinä olet siellä.
9. Jos minä kohoaisin aamuruskon siivillä ja asettuisin asumaan meren ääriin,
10. sielläkin sinun kätesi minua taluttaisi, sinun oikea kätesi tarttuisi minuun.
11. Ja jos minä sanoisin:” Peittäköön minut pimeys, ja valkeus minun ympärilläni tulkoon yöksi”,
12. niin ei pimeyskään olisi sinulle pimeä: yö valaisisi niin kuin päivä, pimeys olisi niin kuin valkeus.
13. Sillä sinä olet luonut minun munaskuuni, sinä kudoit
minut kokoon äitini kohdussa.
14. Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.
15. Minun luuni eivät olleet sinulta salatut, kun minut salassa valmistettiin, kun minut taiten tehtiin maan syvyyksissä.
16. Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennen kuin ainoakaan niistä oli tullut.
17. Mutta kuinka kalliit ovat minulle sinun ajatuksesi, Jumala, kuinka suuri on niitten luku!
18. Jos minä tahtoisin ne lukea, olisi niitä enemmän kuin hiekanjyväsiä. - Minä herään ja olen vielä sinun tykönäsi.
19. Jumala, jospa sinä surmaisit jumalattomat! Ja te murhamiehet, väistykää minusta pois!
20. Sillä he puhuvat sinusta petollisesti ja lausuvat turhaan sinun nimesi - nuo sinun vihollisesi.
21. Herra, enkö minä vihaisi niitä, jotka sinua vihaavat, enkö inhoaisi niitä, jotka sinua vastustavat?
22. Kaikella vihalla minä heitä vihaan, he ovat minun omia vihollisiani.
23. Tutki minua, Jumala, ja tunne minun sydämeni, koettele minua ja tunne minun ajatukseni.
24. Ja katso: jos minun tieni on vaivaan vievä, niin johdata minut iankaikkiselle tielle.

Aamulla näin sitten pienen tauon jälkeen näkykuvan öljykannusta, josta valutettiin vahvaa, todella paksua, oranssin väristä öljyä.
- Kiitos Herra!

26.2. Aamulla sain näkykuvan ovesta joka aukaistiin edessäni ja se jäi auki. En nähnyt sisään, mutta sen näin että siellä oli valoisaa. Kiitin Herraa näistä kuvista, öljyä tarvitaan jatkuvasti ja on ihanaa kun jotain uutta aukeaa elämään. Odotan innolla koska se näky muuttuu eläväksi.

Niin kehoitan siis minä, joka olen vankina Herrassa, teitä vaeltamaan, niin kuin saamamme kutsumuksen arvo vaati, kaikessa nöyryydessä ja hiljaisuudessa ja pitkämielisyydessä kärsien toinen toisistamme rakkaudessa ja pyrkien säilyttämään hengen yhteyden rauhan yhdyssiteellä: yksi ruumis ja yksi henki, niin kuin olette kutsututkin yhteen ja samaan toivoon, jonka te kutsumuksessanne saitte; yksi Herra, yksi usko, yksikaste; yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa.
Ef.4:1-6

28.2. Näky: oli pieni liinalla katettu pöytä johon joku mies kantoi suuren, kirkkaan kattilan. Se oli kuin jostain isosta tilaisuudesta. Koin että tässä oli taas hengen ravintoa ihmisille.

29.2. Karkauspäivän aamunäky: näin kuinka hevoset juoksivat kärryt perässään niityllä ja kärryissä oli kesän satoa ja heinää. Ei ollut kuitenkaan ohjastajia vaan ne menivät valtoimenaan. Villi ruskea varsa ja sen perässä iso ruskea hevonen juoksivat valtoiminaan nekin, isolle kasvimaalle jossa sato oli kasvanut hyvin. Hevoset tulivat ja talloivat sen hyvän sadon. Ajattelin että tämä liittyy näkykuviin joissa oli punaiset kauniit marjat ja isommassa kuvassa ne olikin turmeltuneet niin kuin jokin olisi haukannut niistä ja vaalea rupi peitti rikkoutuneen kohdan. Sitä ennen näin kuvan jossa mies hyppäsi uimaan ja iloinen karhun poika juoksi purossa, roiskuttaen vettä. Nämä kuvasti että kesä oli hyvä, mutta tulee jotain mikä pilaa sadon? Mitä tapahtuukaan kun Suomessa aletaan tehdä veronkiristyksiä ja leikkauksia sinne ja tänne, samalla kun hallitus yrittää pelastaa muuta maailmaa? Pilaantuu kaikki se hyvä jonka olemme tähän mennessä saavuttaneet.
- Herra, anna meidän päättäjillemme viisautta ja ymmärrystä…” 
 
1.3.2012. Kuvanäky aamulla: maahan oli kuin kämmenellä kuopaistu pieni monttu, joka oli hiekassa ja montussa oli kolikko pystyssä sen reunoja vasten. Kolikon päällä oli leijonan kuva, meidän
Suomen leijonamme. Se säteili hieman sinistä valoa. toivottavasti se tietäisi hyvää…? Tänä samaisena päivänä suomi saa myös uuden Presidentin; Sauli Väinämö Niinistön.
 
2.3. kaksi kuvanäkyä aamulla: Parvekkeen alla mies nukkumassa. Hänen allaan oli seinältä kaareutuva sementti pohja jossa oli hieman hiekkaa… mies nousi ja lähti pois. toisessa kuvassa oli kaksi museo autoa ehkä 30-40 luvuilta, en osaa tarkkaan sanoa kun en ole asiantuntija. Iso farmari jonka etuosa oli pyöreähkö muodoiltaan, möykkymäinen… Toinen auto oli tyypillinen vanha, musta auto, jolla paremmat herrat ajelivat. En tiedä mitä kuvat tarkoittivat, mutta ne minulle näytettiin… Kerroin niistä veljelleni joka oli käymässä meillä, talviloman vietossa Perheniemestä. Hän koki autokuvat omikseen, autoista kun tykkää. Eihän hänellä ollut virallista omaa asuntoakaan, joten parvekkeenalus kuva sopi mielestäni symbolisesti myös hänelle. Suhde naiseenkin oli kariutunut juuri äskettäin, mutta Jumala oli antanut uusia kuvia ja suunnitelmia hänelle. Nainen oli saapunut veljeni elämään ehkä juuri siksi että veljeni lopulta hakeutui Perheniemeen opiskelemaan, en usko että tämä olisi muuten tapahtunut. Illalla kun kävin nukkumaan ja olin sängyllä Jumalan läsnäolossa, sain näkykuvan jossa oli hääkuva; mies mustassa puvussaan ja nainen valkoisessa hääpuvussa jossa oli lyhyt päähuntu. Kuva oli 70-luvun tyylinen. En tunnistanut siinä olevia ihmisiä. Onko tulossa pian häät vai onko tämä symboliikkaa Karitsan häistä.

3.3. Illalla sain näkykuvan; sormuksesta, ensin se vilahti nopeasti, mutta sitten se ilmestyi uudelleen isompana ja selvempänä. Se oli kaunis, kultainen ja taivaan sininen pyöreä kivi keskellä. Huomasin että se oli samanlainen kuin olin jo paljon aiemmin, viime vuoden lopulla, saanut näyn sormuksesta joka oli täysin kultainen, sen kanta oli kuin salmiakki neliö ja neliön sisällä oli ympyrä jossa oli reunat, siinä ei ollut kiveä. Nyt sormus oli muodoltaan samanlainen ja kultainen ja lisäksi oli tullut se kaunis sininen kivi. Kiitin Herraa ihanasta näystä. Aamulla kun heräsin, sain kuvan potkukelkasta jonka perään oli
sidottu sininen pulkka ja pulkka oli täysi sanomalehtiä. Se liukui yksin, ilman ihmistä lumipenkkaan. Seuraavaksi potkukelkka oli yksin kuvassa. Sitten tuli vielä kolmas kuva, todella himmeä, oli edelleen talvi. Kuvassa oli armeijan auto, sen lavalla makasi ihmisiä ja lumisade oli peittänyt nämä makaavat ihmiset, heitä ei oltu peitelty millään kuomulla tai pressulla. Minulle tuli tunne että tässä kerrottiin jostain ikävästä ajasta, joka saattaa olla tulossa. Ehkä postikin kulkee silloin vain kelkan avulla… Mutta illalla saamani sormus oli ihana, se menee yli näiden synkkien kuvien. Se symboloi Karitsan ja morsiamen häitä, sininen kivi; taivaallista valtaa.

20.2.2018.

Tänään, näin herätessäni kuvan, jossa oli Ruusun kukka, ilman vartta ja se oli väriltään MUSTA!
Tuo kukka ei ollut enää hyvässä kunnossa ja sen vierellä oli jokin läpinäkyvä rasia (en osaa sitä kuvata). Oliko tarkoitus että tuo kukka laitetaan tuohon rasiaan, vai oliko se jo otettu pois siitä? Mutta kukka oli musta Ruusu, ilman vartta ....

Jotenkin tuosta nousee haikea olo, siinä on syvää surua...




Jos musta ruusu kuvaa kuolevaa henkilöä, niin läpinäkyvä rasia tarkoittaisi arkkua, mutta sen "läpinäkyvyys" tarkoittaisi sitä ettei tuo kyseinen kuoleva henkilö jää/joudu "pimeyteen".


Totta, mitä jos tuo olisikin Sanomaa meille kaikille, tosin voi olla henkilökohtaistakin, mutta,  löysin selitystä, jossa sanottiin että voi myös takoittaa uudelleen syntymää tai jotain uutta!
Voisiko tämä jo vihdoin tarkoittaa Kristuksen saapumista meidän luokse. Me emme kuitenkaan kuolemaan kuolisi, emmekä joutuisi pimeyteen, vaan muuttuisimme ja saisimme nuo valkoiset vaatteet!!!!
1.Kor.15.

Siunaten teitä tähän päivään, Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä! Suurenkin surun keskellä, Jeesus on kanssamme!

                                                       🌹🌹🌹


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.