tiistai 16. tammikuuta 2018

RIIVAAJAT



RIIVAAJAT

Tämän tapahtuman uskon liittyvän aiemmin kirjoittamaani kolmeen mustaan palloon, jotka näin unessani tai mitä se olikaan. Sain väistettyä noita palloja, mutta yksi niistä lensi mieheeni, joka nukkui vieressäni, sen jälkeen mieheni valitti kummallista huonoa oloa … muutama päivä sen jälkeen tapahtui sitten tämä:
Kesäkuu, 2007.
Mieheni oli nukahtanut illalla tv:tä katsellessa nojatuoliin. Hän heräsi yöllä voimakkaaseen tunteeseen, se oli kuulemma ollut kuin sähköisku joka oli kulkenut hänen lävitseen.
Mieheni sanoi että sen jälkeen tuli todella rentouttava olo jollaista ei ollut ennen kokenut.
Minäkin olin käynyt jo vuoteelle nukkumaan ja näin samaan aikaan unta, että minua uhkasi kolme helvetillistä hirviötä.
Pelkäsin onko voimani riittävä, mutta pelosta huolimatta nostin käteni vaaka tasoon, Kristus asentoon ja menin päin hirviöitä, hokien:
-“ Jeesuksen Kristuksen nimeen, mene pois, sillä minä tiedän kuka sinä olet!”
Hirviöt katosivat. Olivatko ne nuo 3 mustaa palloa?
Ajattelin olisiko tapahtumat voineet liittyä toisiinsa?
Tapahtuiko ne samalla kellon ajalla sinä yönä? Minun uneni ja mieheni “sähköiskun” tunne.
Minä ajoin demonit pois unessa jotka olivat miestänikin vaivanneet useita päiviä ja nyt vapautui paholaisen paineesta.
Niinkö siinä kävi?
Emmehän me itse omassa voimassamme mitään pois aja, vaan Jeesuksen Kristuksen nimen ja veren voimalla. Olin aloittanut tietämättäni Jumalan suunniteleman "pelkokoulun" ja aloin oppimaan jo alitajunnassa, unessa, tunnistamaan ja häätämään pahan pois.
Minä ainakin pystyisin uskomaan siihen, sillä minun uskoani on koeteltu ja annettu myös ihania ihmeitä joita muiden on vaikea ymmärtää.

EMME TODISTA ITSEÄMME

Olen usein miettinyt ihmisten epäuskoa. Onko Jeesus ollut oikeasti olemassa?
Minä tiedän että on siinä ei minulle ole mitään epäselvää, mutta muut ihmiset, miksi on niin vaikea uskoa?
Mikä on se oikea ajankohta koska Jeesus syntyi ja eli?
Oikeasti - ei niillä ole mielestäni väliä , ne ovat epäolennaisuuksia, siinä mielessä, että tärkeämpää on vain se sana, se totuus, jota Jeesus julisti.
Olin niin useasti miettinyt tätä, kun Raamatussa on kohta joka on sen minulle todistanut.
Johanneksen Evankeliumi, luku 12 jae 49:
-” Sillä en minä itsestäni ole puhunut, vaan Isä, joka on minut lähettänyt, on itse antanut minulle käskyn, mitä minun pitää sanoman ja puhuman.”
Luvussa 8 jae 28:
-” Niin Jeesus sanoi heille: Kun olette ylentäneet Ihmisen Pojan, silloin te ymmärrätte, että minä olen se, joka minä olen ja etten minä itsestäni tee mitään, vaan puhun tätä sen mukaan, kuin Isäni on minulle opettanut.”
Jae 32 on hyvä jatke:
-” Ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi.”
Eli Jeesus ei todistanut itseään, vaan totuutta, Jumalan sanaa!
Ei hän kertonut elämästään, perheestään, eikä sellaisesta joka olisi viljellyt kuuluisuutta, vaan SANAA!
Vaikka meiltä sortuisivat kaikki temppelit ja kirkot, mitä meillä olisi jäljellä? Meillä olisi SANA, se on se tärkein, muuta työvälinettä me emme tarvitse julistaessamme Jumalan sanaa!

RUKOUS

Isä, annan sinulle tuskani, pelkoni ja huoleni.
Lasken ne Jeesuksen ristin juureen.
Pane ne alttarillesi.
Minä annan ne sinulle.
Isä, huolet ja taakat, jotka ovat sydämelläni, ne eivät kuulu minulle.
Annan myös ne sinulle.
Isä, haluan läheisyyttä, haluan rakkauden täyttävän sydämeni.
Käänny puoleeni ja opeta minua.
Minä haluan seurata sinua.
Jeesuksen nimessä, haluan antautua sinulle.
Jeesuksen nimessä,
Aamen.

Tänään, jo hereillä ollessani vuoteellani, näin kuvan, jossa oli tuollainen älykännyköissä oleva merkkipallo, monta viestiä on tullut. Pallo ilmoitti 2 viestiä. Kun nousin ylös, tarkastin puhelimeni viesti tilanteen, mutta ei siellä ollut yhtään. Liekkö tarkoittanut mitään, jollei sitten minulle ole tulossa jostakin nuo 2 viestiä ja kun olin nukkumassa olin kuulevinanikin noiden viestien kilaukset, mutta eihän siellä mitään ollut ... joten ... jää nähtäväksi.

Siunausta päiväänne!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.