tiistai 5. maaliskuuta 2019

JEESUS " ISKEE KÄÄRMEEN PÄÄN MURSKAKSI".






Herra sanoi käärmeelle: ”Ja Minä panen vainon sinun ja vaimon välille, ja sinun siemenesi ja hänen Siemenensä välille; Hän - siis vaimon Siemen - polkee rikki sinulta pään, ja sinä pistät Häntä kantapäähän." (1. Moos. 3:15)

Shalom, te kaikki rakkat!
Tuon tänään vähän avausta tuohon eiliseen tekstiini, josta minulta on kyselty. Ja etenkin tuo, miksi minulle tuli mieleen juuri tuo Turku?
 Se on se seutu, josta kristinusko on luultavammin tullut Suomeen, siksikö vihollinen yrittää sitä itselleen ja siksikö se varmaankin tulee myös kovasti puhdistumaan Herran käsissä?
Suomi-neito on kääntynyt pois Herrasta, mutta Herra palauttaa hänet vielä.
Tuo Turku asia tuli ikävällä tavalla eteeni Sunnuntaina.
 Kaksi minulle hyvin läheistä ja rakasta ihmistä, olivat olleet keskustelussa netissä, Turku saatanalle tilaisuudesta. Toinen puolusti ja toinen julisti rukousta asiaa vastaan.
Tämä puolustaja laittoi minulle viestiä, että minun pitää olla viestin viejänä tuolle toiselle. Silloin vasta minä sain tietää asiasta, sillä en ole kyseisellä keskustelu foorumilla, enkä mene.
No, sain jotensakin asian hoidettua ja pyysivät toisiltaan anteeksi, pitäen omat linjauksensa. Itse tiesin oman kantani ja olin tietenkin samaa mieltä tämän uskovan kanssa.
Miehelleni tuli nuo samat viestit ja hänkin hermostui. Tämä uskova on yksi meidän Rukous ryhmästämme, ja mieheni julisti että sitten saa nuo kokouksetkin loppua meiltä. Minä huusin tuskissani, että tämäkö on palkka minulle siitä että toimin noiden sananviejänä, ulkopuolisena koko asiaan ja minä saan rangaistuksen?
Mieheni sanoi että sittenhän hänkin voisi olla tuollainen saatanan palvoja, koska on uskossaan erilainen kuin meidän rukous porukka.
Laitoin viestiä tuolle uskovalle läheiselleni ja kerroin tilanteen ja että rukousta nyt tarvitaan.
Mietin, miten saan tilanteen laukaistua? Sitten vain ilmoitin miehelleni, että olkoon, ilmoitan kaikille, että Rukousyhteys kokouksia ei enää pidetä.
Silloin mieheni hätääntyi ja kielsi etten saanut tehdä sitä, että saisimme pitää kokouksemme.
Sanoin hänelle, kyyneleet silmissä, että emme koskaan ole vähätelleet hänen uskoaan, vaan olemme päinvastoin iloinneet siitä pienestä uskonsiemenestä, jonka hänessä näemme ja haluaisimme että hänkin ottaisi osaa kokouksiimme.
Mieheni vastasi hiljaa, ääni vähän särähtäen: " Kiitos".
Sitten vielä muistutin miestäni vuosia sitten sanomastani : " Minä sanoin aikanani, että en koskaan halua joutua valinnanpaikalle, uskoni Jeesukseen ja liittomme kohdalla, sillä jos niin käy, käy meille huonosti, Jeesus on minulle YKKÖNEN, tuolla taivaallisissa ja siihen vedän vahvan viivan, jonka alapuolelle jää nämä kaikki mitä minulla täällä maailmassa on."
Hän katsoi minua sanoen: " En anna koskaan sinun joutua tuohon valinnan paikalle."
Keskustelu jäi siihen. Ymmärsin, että tuo keskustelu, jonka läheiseni aloittivat Turku saatanalle tilaisuudesta, siitä aiheutui välitön lumipallo efektimäinen saatanan hyökkäys, joka ulottui meille asti. Saatanalla on kiire. Sunnuntai aamuna sain nuo kuvat " kirjoituksista", joita oli paljon ja se näky tuntui hyvälle ja jo niitä jakaessani koin, että niinköhän kohta tulee hyökkäys. Näytettiinkö minulle lopputekstejä, mitkä saa saatanankin paniikkiin?
Eilen sitten yksinäni tätä kaikkea kävin läpi ja se sattui ja vuodatin sitä Herralle, Jeesukselle Kristukselle. Itkin itkemistäni, välillä lukien Raamattua, niin kuin aloituksessa kerroin ... Koen nyt vahvasti, että Jumala voi hyvinkin puhua nyt Suomelle, Jeremia 2:den sanoin. Suomen päättäjien täytyy herätä ymmärrykseen ja viisauteen, ennen kuin on myöhäistä ja asialla on kiire!
 Jeesus ”iskee käärmeen pään murskaksi”, voittaa kuoleman ja Saatanan, paikassa jonka nimi on Golgata – pääkallopaikka. Voittaessaan kuoleman hän antaa meille elämän.
Tässä tämä pääpiirteittäin ja koska tämä on hyvin heng.kohtainen asia, en kaikkea voinut kertoa, mutta toivon että tämä avaa tuota aloitustani.
Jostain syystä meidän kokouksetkin ovat olleet jossakin ihmeellisessä vaiheessa, on pysähtyneisyyden olotila.

Ps. Vaikka hyökkäys olikin kova, sain kokea omalla kohdallani jonkin asteisen voiton!
Kiitos Jeesus!

 Kuva

Tänään ennen heräämistäni näin unta, joka sinällään ei ollut kummoinen, mutta asia mikä siinä herätti mielenkiintoni, oli kengät jotka olivat jalassani.
Ne olivat tummat kengät, ei siis valkoiset, niin kuin kuvassa, mutta ne aivan tihkuivat öljyä.
Eräs nainen katsoi minua vihaisesti kun näki että kengistäni lattialle tuli öljyä ja minä yritin sitä putsata. Kun minulla ei ollut muuta millä putsaisin, aloin levittämään sitä kengän kärjelläni. Ensin näytti että se meni vain pahemmaksi ja öljy läikkä oli aivan mustana lattialla. Nainen oli nyt hyvin vihaisen näköinen. Jatkoin silti ja kohta lattia oli täysin puhdas.
Tuossa unessani, olin auttamassa ihmisiä erilaisissa tilanteissa.

"Lopuksi: vahvistukaa Herrassa, ottakaa voimaksenne hänen väkevyytensä. Pukekaa yllenne Jumalan taisteluvarustus, jotta voisitte pitää puolianne Paholaisen juonia vastaan. Emmehän me taistele ihmisiä vastaan vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan. Ottakaa siis yllenne Jumalan taisteluvarustus, niin että kykenette pahan päivän tullen tekemään vastarintaa ja selviytymään taistelusta pystyssä pysyen.

Seiskää lujina! Kiinnittäkää vyöksenne totuus, pukeutukaa vanhurskauden haarniskaan ja sitokaa jalkineiksenne alttius julistaa rauhan evankeliumia. Ottakaa kaikessa suojaksenne uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa pahan palavat nuolet. Ottakaa myös pelastuksen kypärä, ottakaa Hengen miekka, Jumalan sana.

Tehkää tämä kaikki rukoillen ja anoen. Rukoilkaa joka hetki Hengen antamin voimin. Pysykää valveilla ja rukoilkaa hellittämättä kaikkien pyhien puolesta."
Ef. 6:10-18

Tiedän, että Herra antoi tämän lohdutukseksi ja selitykseksi minulle, kaikesta tuosta, ylläolevasta tapahtuneesta ....  Kiitos Jeesus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.