perjantai 22. maaliskuuta 2019

" JA AVUKSESI HUUDA MINUA ..."

Kuva


Rauhaa teille toivotan ...
Täältä sairas vuoteelta tämän jaan. Olen ollut koko viikon kovassa kuumeessa. Nyt ehkä hieman alkaa helpottaa, mutta kovin vielä on heikko olo ja hiki kohoaa pintaan.
Miehenikin sairastui, ja olemme olleet täällä molemmat levossa. Herra on myös ollut kovin hiljaa, vaikka olen rukouksessa ollut, kuumeesta huolimatta.
Mutta tänään, kun lopetin rukoustani, en ollut siinä mitään kuvia enkä muutakaan nähnyt enkä kuullut. Yhtäkkiä edessäni oli kuva, jossa jokin eläin emo hoiti poikastaan, jolla oli toinen etutassu melkein kokonaan irti poikki. Mutta emo oli vierellä kovin huolehtiva ja rakastava. Tuo eläin näytti sellaiselta pikku kengurulta ..

Sitten kuva hävisi, enkä enää muutakaan nähnyt. Tiesin, että Herra näin puhui tämän kautta. Hän huolehtii ja rakastaa meitäkin, vaikka olisimme sairas vuoteella kyvyttöminä, Hänen töihinsä. Koin että tuo poikasen tassu, oli kuin kuvausta tästä, että olen ollut voimaton tänne kirjoittamaan.
Mutta Herra meitä vahvistaa. Hänessä meillä ei ole mitään hätää, vaan saamme täysin Häneen luottaa.
Amen.

15. Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."
Psalmi 50.

Siunaten teitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti