perjantai 4. lokakuuta 2019

MINÄ OLEN TEIDÄN KANSSANNE!

Kuva

Shalom!

Pari päivää on ollut hiljais eloa.
On ollut vatsan tyhjennystä ja tähystystä.
Niitä on jo tehty minulle paljon ja niistä on muodostunut minulle pelko, mutta nyt lähestyin tätä tilannetta rukouksen kautta.
Eilen kun oli tuo tähystys aamu, rukoilin, että Herra herättäisi minut sen verran ajoissa, että ehtisin olla rukouksessa ja läsnä olossa Hänen kanssaan, muussa tapauksessa joutuisin rukoilemaan siinä toimien keskellä.
Niin kävi, että olin täydessä unessa, unta en muista, mutta sen muistan, kun siihen loppuun tuli kuin tulilintu. Se oli pyöreä muodoltaan, kuin kyyhkynen.
Siinä se lepatti hetken edessäni ja heti sitten heräsin ja sain kiittää Herraa, että Hän piti huolta rukous hetkestämme ja tuli herättämään minut.
Kiitos Jeesus Kristus! Kiitos Pyhä Henki!

Nyt on käyty kaikki tutkimukset ja toimet siltäosin läpi ja nyt on vain heikko olo, rukoilin Herraa, että tyhjennys menisi hyvin ja Hän antaisi yliluonnollista voimaa selvitä niin tyhjennyksestä kuin tähystyksestä, etten oksentaisi ja niin tapahtui etten oksentanut ja tähystyskin meni kohtalaisen hyvin, Herran kanssa selviän tästä kaikesta, Hän on minun ja meidän kanssamme.
Siihen saan luottaa.

 "Vieläkö teidän joukossanne on joku, joka on nähnyt, miten kaunis entinen temppeli oli? Eikö se, mikä nyt on silmienne edessä, ole entisen rinnalla kuin ei mitään? Näin sanoo Herra:

- Nyt, Serubbabel, ole luja! Älä lannistu, Joosua, Josadakin poika, ylimmäinen pappi! Ja kaikki maan asukkaat, olkaa lujat! sanoo Herra. Ryhtykää työhön! Minä olen teidän kanssanne, sanoo Herra Sebaot. Tämän lupauksen minä annoin teille jo silloin, kun lähditte Egyptistä: minun henkeni on teidän kanssanne. Älkää pelätkö!"
Hagg. 2:3-5 [kr92] [kr38]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti