tiistai 29. lokakuuta 2019

PANEN SINUT IKÄÄNKUIN SINETTISORMUKSEKSI

Kuva


Rauhaa teille ...

Eilen herätessäni rukoukseen ja Herran läsnäoloon, näin kuvan jossa oli ylläolevan kuvan kaltainen sormus. Se oli soikea sormus, jossa oli tuollainen vaalea kivi. Näin sen hunosti ja siksi en sitä jakanut teksteissäni. Pyysin Herralta siihen vahvistusta.
Nyt sitten, joskus aamuyöstä näin unta. Olin autossa, jossa oli myös eräs perhetuttavamme ja mieheni.
Minulla oli vasemman käden kaikki neljä sormea täynnä sormuksia, eli joka sormessa sormus. Nimettömään sovitin 40 vuotis haapäivänä saamaani muistosormusta, jossa oli pieniä kirkkaita kiviä. Etusormessani oli äidiltäni saama sormus jossa oli punainen kivi ja noiden sormien välissä olevassa sormessa oli siskoltani saama sormus, sinisellä kivellä. Pikkurillissä oli tuo soikea, vaalealla kivellä oleva sormus, jonka eilen näin näkykuvana.
Heiluttelin iloisena sormiani ja ääneen ihmettelin että saanko sormia liikkumaan kun on sormuksia käsi täynnä?
Esittelin autossa oleville tuota näkyni sormusta, että olin juuri nähnyt siitä kuvan ja nyt se on tuossa sormessani ...
Muuta sitten en unesta muistakkaan. Koin että näin Herra toi tuon sormuksen uudestaan eteeni, kun en sitä heti vastaanottanut.
Mitä lie tarkoittaa, mutta onhan Hän vahvasti puhunut minulle juuri noiden sormuksien kautta ja antoi minulle tuon nimimerkin "Sinettisormus".
Sillä on oma ihmeellinen tarinansa, jonka olen monasti kertonut ja minut tuntevat sen tarinan tietää.
Se on vahvistettu näkyjen unien ja tämän Sananpaikan kautta ihmeellisellä tavalla:

Haggai. 2:23. Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Siunausta päiväänne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti