tiistai 19. kesäkuuta 2018

MINÄ SUOJELEN HÄNET, KOSKA HÄN TUNTEE NIMENI

6.9.2017.
Näky, kuin Gulliverin matkoista
Shalom!
Tehän kaikki tunette sadun; Gulliverin matkat? Siinä nuo pienet lilliputit olivat sitoneet tuon jättiläisen ja lähtivät kuljettamaan tätä ... näyssäni esiintyi samaa, mutta tuon jättiläisen tilalla oli valtava risti jota nuo lilliputit kuljettivat erämaassa.
Näky oli tietenkin vertauskuvallinen. En muistanut heti tuota sadun nimeä ja pähkäilin sitä hiljaa ja lopulta sanoin Jeesukselle, että jos tämä on näky, niin anna minun muistaa tuo sadunkin nimi ja kohta sen sitten muistinkin.
Me teemme näitä erämaa vaelluksia ja kannamme toistemme edesottamuksia ja suruja, mutta uskovina meillä on yhteys ja näin noiden taakkojen kantaminenkin tuntuu yhdessä helpommalta ... liittyen juuri noihin aiemmin kirjoittamiini talentteihin, joita meidän tulee käyttää toistemme hyväksi.



Ei kenenkään risti näin paina. Ja lukemattomat kerrat, hän kääntyi puolehen Herran. Ei sovi ristini tää harteille minun, ois Herrani, helppo tää vaihtaa ... mutta yhdessä meissä on voimaa ...

Aiemmin tapahtunutta …. siksi suluissa:

( 06 Heinä 2017)

Erään kirjan takakannessa oli hyvä mietelmä:
"Jos et ole alamainen Jumalalle, sinulla on ongelmia paholaisen kanssa.
Jos olet alamainen Jumalalle, silloin paholaisella on ongelmia sinun kanssasi."
Parempi niin, vai mitä?



Joka uhraa kiitosta, se kunnioittaa minua. Joka pysyy oikealla tiellä, saa nähdä, kuinka Jumala pelastaa.
Psalmi 50: 23.



( 08 Heinä 2017)
Tuossa eräänä päivänä uskovien ystävieni kanssa juttelimme näyttelemisestä ja minä ilmoitin, etten liiemmin ole näytellyt, muulloin kuin koulussa ala asteella, kun oli niitä tonttu näytelmiä jne. Eräässä näytelmässä olin herätyskello.
Sellainen vanha kunnon vekkari. Luokka oli pimeä ja kun sitten pirisin herätystä, syttyi valo ...
Siinä minun urani näyttelijänä.
Sitten heräsi tuon keskusteun jälkeen ajatus, vaiko annettiinko se ?
Tänään pirisen edelleen ihmisille herätystä ... ja toivottavasti, jollekkin todella siellä myös syttyy se Kristus Valo !!! 

 
( 16 Heinä 2017)
Tänään, sain pitkästä aikaa näkykuvan; jossa oli kauniita pikkuorvokkeja, kuin sarviorvokit ja ne olivat sinivalkoisia ja ehkä hieman niissä oli keltaistakin. Kuva oli täysi noista orvokeista.
En tiedä onko tällä merkitystä mutta itse olen kokenut orvokit sellaisina iloisina kukkina.
Saamme Riemuiten elää Herramme Jeesuksen Kristuksen kanssa, Ylistää Häntä täydessä ilossa!
Amen.

Kuva
http://www.vastavalo.net/albums/userpic ... okkeja.jpg


Orvokki: mietteliäisyys, muistot,
rakkaus / ajatukset ja jossain sanottiin myös uskollisuus.
... ihanaa, sillä tuo kuva oli täynnä orvokkeja...

 
( 20 Heinä 2017)
En tiedä onko tälllä mitään merkitystä ... mutta tänä aamuna kun olin ylös nousemassa, näin hetkellisesti kuin youtube videota, mies tuli vasemmalta sivulta esiintymis lavalle vauhdikkaasti ja esitteli itsensä: "Olen Oraston Lassi .."
Siihen se loppui ja nousin sitten ylös, nyt olen yrittänyt googlettaa tuota nimeä , mutta tuloksetta. Harvoin kuulen tuntemattomien nimiä unissa tai näyissä, olisikohan tämä n. 4:s kerta?
... mutta tällaista tänään, ehkä tuo nimi kertoo jolekkin enempi? Mitä tuo Lassi halusi kertoa vaiko Herra tahtoo että Lassin puolesta olisi rukoiltava?
( 20 Heinä 2017)
Viikonloppuna lähden taas n. 4:ksi viikoksi Kainuuseen. Otan sieltä sitten yhteyttä mahdollisuuksien mukaan ja jos jaettavaa tulee ... mutta, tämä nousi mieleeni, uni jonka näin pari vuotta sitten; Uni -Armonkallio.
Tuossa unen lopussa olin Kainuussa ja puut kaatuilivat suuren pamauksen ansioista. Heittäydyimme maahan ja kun kaikki hiljeni, mietin olinko elossa, olin ... ja kun nousimme ylös näimme kaatuneiden puiden takaa kauniin näyn, pyöreän kallion jonka taustalla oli vihreitä puita pystyssä...
Uni loppui ja ymmärsin tuon kallion ,Armonkallioksi, Jeesuksessa Kristuksessa!
Tuolla päivittäisessä Markku mailasi taas suuria tapahtumia, ehkä jo ensi maanantaina 24.7. Jeesus tulee!!!
Toteutuuko tuossa kohtaa myös tuo uneni loppu?
2015 näin tuon unen ja toin sen silloin Profetiat Suomi24:lle : http://keskustelu.suomi24.fi/t/13512307 ... rmonkallio
Tuohon armon-kallio uneen liittyen nousi myös täällä oleva ketju, jossa kerron vanhasta loppuun kuluneesta saappaasta; Näky; Loppuun kulunut Saapas, se kertoo myös siitä mitä tänään koemme, Herra valmisteli meitä jo tuolloin: viewtopic.php?f=4&t=198

Ja vielä vähän lisää, aiemmin tapahtuneita …

(12 Elo 2017)
Shalom!
Tänä aamuna näin pitkästä aikaa näyn joka oli hieman heikko, mutta sitäkin kauniinpi.
Näin rannan jossa vene odotti kulkijaansa.
Rannan vesi kimalteli kirkkauttaan. Se oli niin valtavaa kirkkautta että se sokaisi silmiä.
Terveiset täältä Kainuusta. Olkaat siunatut Jeesuksen Kristuksen nimesnimessä.
Koen että tuo kirkkaus tuolla rannassa, on kirkkautta Kristuksesta, joka on pian noutava meidät.


(20 Elo 2017)
Shalom kaikille täällä oleville!
Kotona ollaan taas! Terveiset ja tuliaiset tuolta Kainuun matkalta. Jotain teille lähettelinkin, ... mutta vielä vähäsen.
Eräänä iltana kun mieheni ja vävyni menivät kalaan, toivat he "mummolle" tuiaisia. ;)
Repusta nousi käsien varassa ilmaa kivi ja saman aikaisesti huusin ääneen innostuneesti:
- "LAINTAULU !!! Niitähän kuuluisi olla 2 ..."
En nähnyt kiveä, vaan kiven jonka muoto oli kuin laintaulu. Vävyni katsoi minua silmät pyöreinä.
Seuraavalla kerralla kun menivät kalaan, mieheni kertoi, että olivat yrittäneet löytää minulle tuon toisenkin taulun mutta ei löytynyt ...
Toin tuon taulun tänne etelän kotiin.
Sitten eräänä aamuna kuunnellessani Radio Kajausta ja samalla siivoillessani mökkiä, kuulin vain ohi menevästi jotain joka pysäytti minut sillä hetkellä:
- " Mies öli löytänyt kultakimpaleen joka muistutti leijonaa kruunu päässä .. oli siksi antanut nimen, suomi 100, tuolle kimpaleelle ..."
Suomi 100!!! Minä koin siinä Juudaan Leijonan kruunu päässä! Hän on tuleva pian, olkoon tuo yksi merkeistä.
Kotia päästyäni eilen, etsin tuon uutisen ja siksi laitoin sen tuonne lopunajat mediassa osioon. Halusin nähdä avaako se teille mitään ....
Ja vielä tämä ... löytäjä oli mies Inarista, ei aivan Ari, mutta melkein ...
Ei tuon tarvitse tarkoittaa mitään, mutta minua se ravisteli ...
Yritin tuoda tuosta LAINTAULUSTA kuvaa, mutta ei kykyni siihen riittäneet .... mutta tällaiset terveiset.

... niin tämä meinasi unohtua! Toiseksi viimeisenä iltana, eli torstai iltana, kun mietin menenkö enää saunaan, mieheni sanoi näin:
- " .. mieti nyt menetkö, sillä sitten voi olla ettei enää pääse, voi olla viimeinen kerta .."
No, mieheni tietenkin tarkoitti tämän loman viimeistä kertaa, vaikkei sitä niin sanontkaan, vaan vain "viimeinen kerta"!
Samalla sekunnilla kun hän sen sanoi, minä koin sen kuin profetiana minulle, viimeinen kerta, olen täällä ehkä viimeistä kertaa ...
En tuosta ajatuksestani puhunut miehelleni mitään, mutta omaan mieleeni se jäi vahvasti ja rukoukseni olivat myös sen mukaisia.
... vielä tällainen muistui mieleeni, kun olimme tulossa kotia ja poistuimme moottoritieltä, kotia johtavalle tielle.
Huomasin edessämme ajavan auton, jonka rekisterinumero oli : 888 !!!
Hymyilin hiljaa mielessäni, sillä nyt minäkin sain nähdä tuollaisen numeron.



KAHDEKSANSATAA KAHDEKSANKYMMENTÄ
KAHDEKSAN (888).

888 on kreikankielisen 'Iesous' eli Jeesus -nimen
lukuarvo (8 x 111).

Kun Haam joutui kirouksen alle, jäi jäljelle 3 miestä,
jotka uskoivat ja noudattivat Jumalan käskyjä: Nooa,
Seem ja Jaafet (58 + 340 + 490 = 888).

Jumalalle uskollisia olivat: Daniel, Hananja, Miisael ja
Asarja = 95 + 120 + 381 + 292 = 888 (Dan 1:6,7; 3:19-26;
6:16-23).

Ilmestyskirjassa eli Jeshuan Messiaan ilmestyksessä
on 888 kreikankielistä sanaa.



(28 Elo 2017)
Shalom!
Pyhä Henki laskeutukoot teidän yllenne!
Eilen olin taas ihanassa kotikokouksessamme, Rukousyhteys Hetkessä. Se oli Pyhää Henkeä täynnä ja saimme sinne uusia uskon sisariakin.
Jorma Tapanainen, evankelista, ilahdutti taas tulollaan tuonne Hetkeemme. Hänestä on tullut meille vaki vieras joka iloiten odottaa meidän seuraavaa kutsuamme. Hän on meidän suolamme ja eilenkin saimme valtavaa vahvaa opetusta.
Jorma sanoi muutamaan otteeseen että huone oli täynnä enkeleitä ja rukoilikin että joku meistäkin olisi saanut nähdä, kuinka paljon niitä olikaan ... no, ei yksikään meistä nähnyt, mutta Jorma aikaajoin ihmetteli, kuinka huone olikaan enkeleitä täysi ja sen kyllä tunsi!!!
Enkeleiden kautta Herra Suojelee meitä.

PSALMIT 91
1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.

13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."


Herran Enkelit olkoon teidänkin suojana, kaikessa mitä teette ja missä olette, olkaat Siunatut! Jeesuksen Kristuksen Nimessä!!!
Amen.
Shalom!
Eilinen oli minulla ihmeellinen päivä.
Sunnuntain Rukoushetkessä, minulta pyydettiin, että josko tekisin noita kankaisia , "Se on Täytetty" ristejä lisää? ... ja paljon ...
Lupasin yrittää tehdä ja eilen niitä aloinkin saman tien tehtailemaan. No, kone tietysti alkoi kiusaamaan ja ymmärsin että se vihulainen ei halunnut että niitä teen. Mutta jatkoin kaikesta takkuilusta huolimatta.
Iltapäivällä ovi ykskaks aukesi, ja sisään astui naapurin vanha mummo väsyneenä. Hän oli marja retkellään eksynyt metsään ja löysi lopulta meidän pihaan. Sain puhua hänelle Jeesuksesta ja keitin meille kahvit, että hän sai energiaa kotiin paluuseen. Olisin varmaankin vienyt hänet mutta kun minulla ei ole tuota korttia. Lähtiessä sanoin että jos hän haluaa, voi hän ottaa siitä korista valmiin, tätetyn risti ja hän otti ...
Sanoin, että voi ottaa yöksi vaikka viereensä, että siinä oleva ajatus antaa turvaa.
Sitten miehenikin tuli parin tunnin päästä kotia ja pyysin hänen katsovan ja huoltavan konetta, laitosmies kun on ammatiltaan... ja kone tuli taas kuntoon. Hyvä puoli tuosta takkuileesta alusta ompelussa oli se, että kun yritin miettiä miten saan koneen kulkemaan paremmin,keksinkin miten saan tehtyä paljon nopeammin noita ristejä ... joten pitkänenä siitä vihulaiselle!
Tänään sitten mietin, mistä saisin paljon ja halvalla täytevanua, joka jo pääsi loppumaan. Laitoin tyttärelleni viestiä olisiko hänellä ideaa, sillä olin tähän asti joutunut hakemaan Lahdesta Kärkkäiseltä vanua joka maksoi n. 10e/ kilo. Apu löytyi, tyttäreni tiesi paikan, josta saa tuota vanua vain parilla euroa koko jätesäkillisen ... no jes, sitä minulle ... ja taas asia etenee.
 

(30 Elo 2017)
Tänään, sain kuvan jota katselin ylhäältä. Näin kaksi autoa tulevan kuvan vas. yläreunasta. (Hengellisiä kulkuneuvoja)
Näin kuinka pikku auto oli kääntymässä hitaasti oikealle. Sen takaa tuli auto, joka lähti ohittamaan sitä vasemmalta vaikka siellä ei ollut juurikaan tilaa ja tuo ohituskin oli hidasta tuon tilan ahtauden takia.
Tätä kaikkea seurasin ylhäältäpäin.
Jätän tämän teidän koeteltavaksi.. itselläni on kyllä ajatuksia, mutta katsotaan nostaa ko tuo teille mitään?
Siunausta!

No niin, ja tästä voimme edetä taas ajallisesti järjestyksessä, noiden kesäloma tapahtumien jälkeen …. 

Tänään, 19.6.2018. Näin herätessäni kuvan, jossa oli paljon enkeleitä ja ne soittivat pasuunoihin ...
Herran tulemuksen läheisyyttä ne soittaa! Halleluja! Amen.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.