sunnuntai 31. toukokuuta 2020

PANKAA HÄNELLE SORMUS SORMEEN





Tänään sain nähdä kuvan todella kauniista sormuksesta. Nyt se tuotiin niin lähelle, että se näytti valtavan suurelta, enkä kyennyt näkemään sen yksityiskohtaista kauneutta selkeästi, sen läheisyyden takia ...Sormus muistuttaa sitoutumisesta 👑💍

Kiitos, Jeesus Kristus! Abrahamin, Isakin ja Jaakobin Jumala! Minun elävä ja rakas Jumalani!
Sinä olet!!!!
 Lohdutukseksi meille kaikille. Jumalan armo on suuri, vielä tänäänkin, kunhan palaat maailman teiltä, takaisin Isän tykö.


Poika sanoi hänelle: ”Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinua vastaan. En ole enää sen arvoinen, että minua kutsutaan pojaksesi.”

Mutta isä sanoi palvelijoilleen: ”Hakekaa joutuin parhaat vaatteet ja pukekaa hänet niihin, pankaa hänelle sormus sormeen ja kengät jalkaan. Tuokaa syöttövasikka ja teurastakaa se. Nyt syödään ja vietetään ilojuhlaa! Minun poikani oli kuollut mutta heräsi eloon, hän oli kadoksissa, mutta nyt hän on löytynyt.” Niin alkoi iloinen juhla. (Luuk. 15:21–24)



Olkoon tämä Helluntain aika meille Siunaukseksi! Tulkoon Uusi! Niin kuin silloin, kun Kristus vuodatti Pyhän Hengensä opetuslasten ylle! He eivät voineet aavistaa, minkä valtavan uuden asian edessä he olivat!
Herra, anna meillekkin tässä Helluntai ajassa jotain Sinun VALTAVAA, Uutta!
Huomenna on se ilmoittamasi 1.6. ja tuo ovi aukeaa. Olkoon se tuota VALTAVAA JA UUTTA !!!

Amen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.