keskiviikko 27. toukokuuta 2020

KATSO, MINÄ SANON TEILLE SALAISUUDEN



Näin vuosia sitten unen jossa olin raskaana ja minulle ilmoitettiin että laskettu aika olisi 25.5. Tuota päivämäärää olen tarkkaillut eikä siihen ole osunut mikään .. paitsi nyt.

Eräs uskova sisko, Hanna, (raamatullinen nimi) sai juuri pojan, maanantaina, 25.5. Klo. 15.51.
Nuo kellon ajan numerotkin herättivät ajatuksia ja äsken tajusin että tuo päivä oli 25.5!!!
Merkki lisää?
Niin ... Luvut oli kuin peilikuvat
Armoa niissä on paljon.

 Hanna on monissa maissa yleinen naisen etunimi. Se on muunnelma heprealaisesta nimestä Hannah, joka tarkoittaa armoa. Vanhassa Testamentissa Hanna on profeetta Samuelin äiti, ja Uudessa Testamentissa esiintyy Hanna-niminen naisprofeetta. 
Siinäpä oiva nimi, Samuel, myös pojalle nimeksi ...


VIISITOISTA (15). Hepr. חמשה עשר (chamisa asar,

mask), חמש עשרה (chamesh esre, fem.).



Lukujärjestelmässä viiden ensimmäisen numeron

summa (1 + 2 + 3 + 4 + 5) on 15.


Israelilaisilla viisitoista on yksi Jumalan lukuja, sillä

heprean kirjaimista lukuarvon 15 sisältää yhdistelmä

יה JH eli Jumalan nimen יהוה JHVH kaksi alkukirjainta.

Koska Jumalan nimeä ei saanut lausua, alettiin tämä

lukuarvo korvata kirjaimilla ו"ט (9 + 6) joiden summa

oli 15.


Yritin etsiä tuohon 15:15 Raamatun kohtaa. Lopulta hain sen tietokoneella ja siihen osui ainoastaan tämä:

1. Kor.15:51 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
15:52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.


No huh!!!! Nyt on paljon merkkejä !!!! 🙌👑🙌

Tää oli pakko jakaa ... otatte vastaan tai ette, mutta olen ainakin ilmoittanut.
Tuosta maanantaista viikonpäästä, on maanantai, ... ovi aukeaa, 1.6.
1.6.2020 on vuoden 153 päivä...on taivaalla merkkejä jotta emme tiedä?
Aikanaan 153 kalaa olen kuullut kuvasi niinä aikoina oli noin monta kansaa...


SATAVIISIKYMMENTÄKOLME (153). Luku kuvaa

hedelmän kantamista, 153 = 17 x 9 = (voitto) x (hengen

hedelmä).


Sopii hyvin siihen sanomaan jonka sain .. Ovi avautuu 1.6.
153,  On täydeksi tullut.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.