keskiviikko 13. toukokuuta 2020

SANOMA RAKKAALLE; MINĂ„ KULJETAN JA JOHDATAN SINUA




Uskovan veljen saama sanoma; Sanoma Rakkaalle.

161.đź’ť13.5.2020,
Minä kuljetan sinua ja johdan sinua. Minun tieni on valkeuden tie, ota se vastaan ja anna minun johdattaa sinua suoraa tietä. Älä enää mutkittele tielläsi, sillä taivaan tien olen asettanut se eteesi, se on suora tie. Jos kompastut, minä nostan sinut uudelleen, sillä olen laupeudesta rikas. Saat kuljea kuninkaan polkua, se on ihana tie. Minä tuon sinun eteesi oikeat ihmiset, saat todistaa minusta. Kulje minun kanssani, valkeus on oleva polkusi, se valaisee tiesi pimeässä laaksossa, sillä olen valosi ja se hyvä paimen joka kantaa karitsoita harteillaan. Taivas on sinun osoitteesi, sinne saat tulla jos sydämesi on valkaistu karitsan verellä. Juhlat alkavat pian, ole siis valmis kohtaamaan Jumalasi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.