lauantai 2. toukokuuta 2020

MAANPIIRI SYKKII !!!

Kuva


Shalom, Herra olkoon kanssanne.

Eilen aamuna, kun rukoilin Herrani edessä ja olin jo nousemassa vuoteelta, näin heikon kuvan, tuollaisen joita olen ennenkin saanut.
Kuvassa oli tuo kaavio maanpiiristä, sellainen salmiakin muotoinen, niin kuin sen olen ilmaissut, yksi kulma ylhäällä pohjoisessa, yksi alhaalla etelässä, yksi vasemmalla ja yksi oikealla puolella.
Tuo kuva oli heikko, mutta näin kuinka se sykki. Kuvio leveni sykkien eteeni ja heti toinen samanlainen kuvio alkoi tulla sen perästä. Kuvoita sykki eteeni toinen toisensa perään. Ymmärsin sen maanpiiriksi.
Mutta kuva oli kovin heikko ja pyysin että Herra sitä vahvistaisi, että sen uskaltaisin jakaa, mutta vahvistusta ei tullut.

Tänään kun taas rukouksen jälkeen tein ylösnousua vuoteeltani, näin tuon saman, maanpiiri sykki edessäni ja nyt kuva oli selkeämpi. Nyt Herra sen vahvisti.
Mietin miksi maan piiri sykkii? Ilosta vaiko surusta?
Onko synti tullut täyteen ja maailma kovin saastaiseksi, että sen piirikin jo järkkyy?
Maailmassa tapahtuu tänään kaikkea ikävää. Koko maanpiiri järkkyy. Ihmiset sairastaa maailman laajuisesti ja joutuvat välttelemään toisiaan.
Talous horjuu koko maailmassa ja köyhyys ja nälkä lisääntyy. Nyt ei ole turvassa rikas eikä köyhä.
 Kaikki tämä tapahtuu koko maailmassa yhtäaikaa.
Vain meillä Jeesukseen kristukseen uskovilla on ikuinen suoja.


Kuva


Psalmit:
96:1 Veisatkaa Herralle uusi virsi, veisatkaa Herralle, kaikki maa.
96:2 Veisatkaa Herralle, ylistäkää hänen nimeänsä. Julistakaa päivästä päivään hänen pelastustekojansa,
96:3 ilmoittakaa pakanain seassa hänen kunniaansa, hänen ihmeitänsä kaikkien kansojen seassa.
96:4 Sillä Herra on suuri ja sangen ylistettävä, hän on peljättävä yli kaikkien jumalain.
96:5 Sillä kaikki kansojen jumalat ovat epäjumalia, mutta Herra on tehnyt taivaat.
96:6 Herraus ja kunnia on hänen kasvojensa edessä, kiitos ja ylistys hänen pyhäkössänsä.
96:7 Antakaa Herralle, te kansojen sukukunnat, antakaa Herralle kunnia ja väkevyys.
96:8 Antakaa Herralle hänen nimensä kunnia, tuokaa lahjoja, tulkaa hänen esikartanoihinsa.
96:9 Kumartakaa Herraa pyhässä kaunistuksessa, vaviskaa hänen kasvojensa edessä, kaikki maa.
96:10 Sanokaa pakanain seassa: "Herra on kuningas." Niin pysyy maanpiiri lujana, se ei horju. Hän tuomitsee kansat oikeuden mukaan.
96:11 Iloitkoot taivaat, ja riemuitkoon maa; pauhatkoon meri ja kaikki, mitä siinä on.
96:12 Ihastukoot kedot ja kaikki, mitä kedolla on, riemuitkoot silloin kaikki metsän puut
96:13 Herran edessä, sillä hän tulee, sillä hän tulee tuomitsemaan maata: hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaudessa ja kansat uskollisuudessansa.


Ilm.7:1 Senjälkeen minä näin neljä enkeliä seisovan maan neljällä kulmalla ja pitävän kiinni maan neljää tuulta, ettei mikään tuuli pääsisi puhaltamaan maan päälle eikä meren päälle eikä yhteenkään puuhun.
7:2 Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta,
7:3 ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan."

      

           Sanoma Rakkaalle; kirjan kansi


 Uusin Sanoma Rakkaalle:

 158.💝29.4.2020. Herra on sinun osasi. Valitse siis tänään kulkea yhdessä hänen kanssaan, se on suurin siunaus minkä voit saada, minä, Jeesus, vien sinut kädestä pitäen perille valtakuntaani. Ei kukaan eikä mikään voi sitä estää. Nauti minun läheisyydestä, se ravitsee sielusi ja henkesi saat olla minun edessäni avoimin sydämin. Tulethan rakkaani minun kanssani kohti taivasten valtakuntaa. Iloitse siis kohta alkavat hääjuhlat. Miksi antaisit kunniaasi muille kuin minulle. Tahdothan tulla minun kanssani hääaterialle, iloitse ja riemuitse yhdessä ylkäsi kanssa. Taivasten taivaat ei minulle riitä, mutta sinun sydämeesi henkeni HALAJAA, palaa jo minun luokseni ja anna minun pelastaa itsesi tästä nurjasta sukupolvesta. Kunnian kuninkaan askeleet kuuluvat jo, herkistä rakkaani korvasi. Minä tulen pian ja minulla on palkkani mukana. Helmiporteista saat käydä sisälle taivaan valtakuntaan, onhan nimesi elämän kirjassa. Jos sydämesi on verellä pesty, nimesi on siellä jos olet Kaikkivaltiaan oma, tervetuloa taivaalliseen kotiisi. Palvele minua eheällä sydämellä, saat riemuita minussa, ole luja ja rohkea, en jätä sinua yksin, tulen tykösi ja voimaannutan sinut hengelläni. Ole valmis ja lujita itsesi Kristukseen.



3 kommenttia:

  1. Olisi Sinettisormus kiva jos välillä mainostaisit tuota tämän sivuston Sanoma sinulle, Rakkaani! -kohtaa tämän Sinettisormus-kohdan postauksisssa.

    VastaaPoista
  2. Totta!
    Olen pari kertaa tuonut tuon tekstin tähän kohtaan, mutta totta että tuon sanoman voisi tuoda tämän kautta ja sitten arkistoida tuonne omaksi osiokseen.
    Kiitos ehdotuksesta, täytyy tuoda paremmin näkyviin.

    VastaaPoista
  3. Tuon nyt tästä lähtien uusimman; Sanoma rakkaalleni tekstin kirjoitukseni loppuun ja vien sen myös sille kuuluvalle sivulle.
    Jos minulla ei sinä päivänä ole itselläni jaettavaa, tuon kuitenkin tuon Sanoman, sillä ne ovat Pyhän Hengen kautta saatuja Sanomia, suoraan Jeesukselta Kristukselta.

    VastaaPoista