keskiviikko 20. toukokuuta 2020

EDESSÄSI ON NYT AVOIN OVI ...

Kuva
 
Olin tänä aamuna tapani mukaan Herran kanssa rukouksessa. Lopussa huokailin ikävääni ja rakkauttani Häneen.
Samassa näin kuvan huoneesta jossa oli kiviset seinät. Se oli kuin kammio huone.
Sisällä oli hämärää.
Sain katsella sitä huoneen sisältä ja näin kuinka ovi oli auki.
Ovesta tuli sisään kaunis valon kajo. Ja näin kuinka ulkona oli vihreää ...

Koin sen liittyvän tähän aiemmin kokemaani:
          https://sinettisormus.blogspot.com/2020/05/katso-mina-olen-avannut-sinun-eteesi.html
Siinä aamuisessa rukous hetkessä, kuulin kun mies ääni alkoi rauhallisesti puhumaan.
Ensin häkellyin niin etten saanut aluksi selvää, mutta viimeiset sanat kuulin ja ne jäi mieleen.
Nyt ne teille jaan, tiedä tarkoittaako mitään?
Ääni sanoi:
- " ...... .... .. ovi aukeaa 1.6. "
Jos tuolla on merkitystä, niin tuo ovi täytyy olla joku hengellinen ovi. Mitä sitten tarkoittaakaan?
Vaihtoehtoja on monia .. mutta voimme olla tuolle avoimia ja tarkata tilannetta ja olla sydämeltä valmiita.


”Filadelfian seurakunnan enkelille kirjoita: Näin sanoo Pyhä ja Tosi, Daavidin avaimen haltija, hän, jonka avaamaa ovea ei kukaan sulje, hän, jonka sulkemaa ovea ei kukaan avaa: ’Minä tiedän sinun tekosi. Edessäsi on nyt avoin ovi, minä olen sen avannut, eikä kukaan voi sitä sulkea. Sinun voimasi ovat vähäiset, mutta sinä olet ottanut sanani varteen etkä ole kieltänyt nimeäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.