torstai 31. tammikuuta 2019

"VALMISTELEN SINUA TULEVAAN"


Shalom!


Kiitos myös teille, ihastuttavista ja lohduttavista, kuin myös vahvistavista kommenteista. Eritoten erään veljen  komentti oli hyvin vahvistavaa kohdalleni, sillä olen niin monasti nuo sanat saanut ja siksi tiedän ne nytkin oikeaksi:

"Herra johdatta varmasti, rukoilin tämän asian puolesta ja mieleen nousi sanat "Valmistelen sinua tulevaan" ja luulen, että tämä tarkoitti sinua Sinetti. Tuli myös mieleen, että voithan varmasti vierailla tapaamassa ystäviäsi, että ei heitä tarvitsisi kokonaan taakse jättää? Ja mikset jatkaisi huolenpitoa heidän Hengellisistä asioistaan, ehkä myös jossakin muualla, missä vain otetaan vastaan?"

TOTTA! Kiitos tästä :
"Valmistelen sinua tulevaan"
Kuva


Noilla sanoilla on minulle suuri merkitys.
Palaveri meni kaikkinensa oikein hyvin. Minun kuntouttavaa työtäni jatketaan samanlailla, joustaen. Ja ehkä tulen tekemään "seinätöntä viriketoimintaa", samankaltaisesti kuin tähänkin asti. Lukupiiri tms. olen heille "seuraneiti".
Samanaikaisesti minun tulisi kerryttää sairaspäivärahaa .. eli lääkäri käyntejä pukkaisi. Tilannetta tarkkaillaan ajan edetessä.
Sain myös hengkoht. viestin, jota en saa vielä paljastaa,  mutta tämän kautta minulle saatettaisiin tarjota juuri tuollaista viriketoimintaa, joka on minulle sopivaa. Sainhan vuoden alussa nuo sanat: "kohta tulee tarjouksia .."
Näillä edetään, päivä kerrallaan, mutta tiedän, että johonkin minua edelleen valmistellaan.
Siunattua päivää kaikille! Kuljetaan yhdessä tätä uskontietä, täällä maailmassa, sillä tie on monasti niin kivinen.

2. Moos. 18:20
ja neuvo heille tie, jota heidän on kuljettava, ja mitä heidän on tehtävä.

 “Autuas se mies, joka kestää koetuksen. Kun hänet on koeteltu, hän on saava elämän kruunun. Herra on sen luvannut niille, jotka häntä rakastavat.” Jaak.1:12.


... JA NÄIN MATKANI JATKUU, HERRAN JOHDATUKSESSA JA SAAN VAIN IHAILLA KAIKKEA SITÄ, MITÄ HÄN ETEENI TUOKAAN.
KIITOS JEESUS, ETTÄ OLET ALATI KANSSANI JA SINUUN VOIN LUOTTAA .....

 "Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut" (Room. 8:28).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.