torstai 3. tammikuuta 2019

UUTTA MUUTOSTA TULOSSA; RUKOUKSET KUULTU!


29.joulukuuta 2018.
kävin illalla nukkumaan, olin pitkään Herran kanssa Rukouksessa.
Pyysin Häneltä lopuksi:
- " Rakas Jeesus Kristus, opeta minut puhumaan, anna minulle armolahja, puhua niin kuin Sinä puhut. Niin kuin Sinä puhuit Isän sanoin, annan minun puhua, niin kuin Sinä olet meitä opettanut, anna minulle puhumisen armolahja, Sinussa, Krsituksessa!"
Amen.
Aamulla kun heräsin Rukous hetkeeni Hänen kanssaan, näin lopulta 3 kuvaa. Näin kaksi kuvaa jossa näytettiin ihmistä suu auki, toinen kuva vahvisti ensimmäistä, ihmisen näyttämällä sormella suutaan.
Ymmärsin ja muistin illan rukoukseni. Ajattelin tämän tarkoittavan ääneen ja puheeseen liittyvää ja pyysin että Jeesus vahvistaisi tätä kuvaa vielä jotenkin ja kohta näin kolmannen kuvan, joka oli kuin piirretty kaavio kuva aiheesta. Siinä oli jokin putki/käytävä/ ruokatorvi/henkitorvi tai jotain ...
Ja sen sisällä oli lyhyitä sanoja. Tuo kapea "käytävä jossa ne liikkui, oli kuvattu alhaalta, oikeasta nurkasta kaareutuvana käytävänä, vasempaan ylänurkkaan. Ja kun ajattelin miksi sitä voisi kutsua .. ruokatorvi .. todellakin se kaareutui kuin torvi!
Olin nousemassa ylös vuoteeltani, kun ikkunan taakse tuli jokin pieni lintu, se ei varsinaisesti laulanut, vaan se oli jonkinlaista puhetta lajitoverilleen. Ehkä se oli vielä Herran vahvistusta pyyntööni.
Olen jo pitkään kokenut, että minun tuomia viestejä ei enää jakseta kuulla, kuin ääneni/ lauluni Herrasta, olisi vähentynyt, vaikka sitä olen yrittänyt jakaa, mutta kuulijat ovat väsyneet ja se saa minutkin väsyksiin.
Kiitin Herraa tästä kuvasta ja siitä että Hän todella antaisin minulle tuon armolahjan, puhua, niin kuin Hän puhuu! Ei niin, kuin minä puhun, vaan niin kuin Kristus puhuu. Hän puhukoon minussa ja minun kauttani!

1.tammikuuta 2019.
  Herran läsnä olossa, huomasin ajatuksissa hokevani:
" Kansan kiinni otto.. kansan kiinni otto, tämä lauloi hänen Isästään.."
Tarkoittaneeko edes mitään?

Minulle nousee tästä kokoajan Ester, joka pelasti juutalaisen kansansa ...

Minulle on 2 x profetoitu tuota Esteriä, että minua valmistellaan kuin Esteriä .. haluaako Herra näin ilmoittaa, että pian on aikani, mitä se sitten tuokin tullessaan?


Eilen, 2.1.2019. sain sähköposti, eräältä rakkaalta veljeltäni:

" viesti, mistä ajattelen että voisi koskea erityisesti sinua:
"Näin unta ja kuulin Herran sanovan: monet ovat menettäneet laulunsa (äänensä?), mutta vuonna 2019 sitä ei vain tulla antamaan takaisin, mutta se tulee kaikumaan entistä kovemmin."

Unessa henkilö näki paljon CD-levyjä ja sai Herralta kehotuksen julkaisemaan!"

Vastasin hänelle:

" Itseasiassa tuo uni on nyt minulle hyvinkin selkeä. On ollut pitkään tunne että lauluani" /ääntäni " ei enää kuulla. Olen kyllä niitä tuonnut, mutta aivan kuin sen laulun" sanoma ei vain enää mene perille. Tästä rukoilin äskettäin Herralle ja sain noita näkyjäni ja nuo sanat, jotka tulivat kuin omat ajatukseni.
Nyt Herra vahvistaa tuon kaiken tämän unen kautta. 
En tiedä ymmärsitkö mitä tässä yritin selittää .. mutta viesti minulle avautui. 
Kiitos kun jaoit.

Ps ... tämä nousi vielä.
Mietin mitä nuo cd levyt edustaa tuossa unessa ja juuri nyt se avautui.
Kun saamme Herralta viestiä ja sitten jaamme sen, me toistamme Hänen viestin.  Tuo tai nuo cd:t ovat toistoja Hänen sanomastaan. Kiitos Jeesus!
Amen? = Amen."



Veljen vastaus:
"Aamen! Näin jotenkin ajattelin myös ja tulit mieleen, tämä on nyt siis muuttuva!"

Voi kuinka olinkaa iloinen, tuosta tuodusta unesta, Herra oli kuullut rukoukseni ja hätäni, mutta tässä minua nyt lohdutetaan , että muutos on tulossa ja saan ääneni takaisin ja saan laulaa Herrani Sanomaa teille toistaen ja entistäkin kovempaa! Tätä muutosta ilolla odotan ja sydämeni laulaa Herralle kiitosta,
Amen.


Varmana laulaa Herrasta saan : https://www.youtube.com/watch?v=YFsqttkBocE
 
356 Varmana laulaa Herrasta saan  
 
1. Varmana laulaa Herrasta saan, / joka on suuri rakkaudessaan. / Hän minut osti kuolemallaan, / periä taivaan kerran mä saan. / :,:Tämä on laulu sydämeni, / ylistän Herraa ikuisesti.:,:
2. Lahjan sain kalliin, täydellisen, / syytä on olla onnellinen. / Enkelten laulu soi yli maan, / Herraani kiitän rakkaudestaan. / :,:Tämä on laulu sydämeni, / ylistän Herraa ikuisesti.:,:
3. Lepään ja nautin, katsella saan / Vapahtajaani, rakkauttaan. / Matkani jatkuu taivasta päin, / saaliiksi Herran hyvyyden jäin. / :,:Tämä on laulu sydämeni, / ylistän Herraa ikuisesti.:,:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.