maanantai 28. tammikuuta 2019

" ... NÄEMME KUIN KUVASTIMESSA, ARVOITUKSEN TAVOIN ..."

Kuva


Shalom!
Päätin jakaa tämän aamuiset kuvani, vaikka hieman oudot ovatkin. Koen, että nämä kertoo jotain itselleni ...
Kun heräsin, samassa näin kuvia monesta naisesta, jotka peilin kautta tervehtivät minua, päätään nyökkäyttäen, tai muilla eleillä. Jokainen katsoi ja tervehti oman peilinsä kautta.
En tuntenut heistä ketään ja ajattelinkin heidät symbolisiksi ihmisiksi elämässäni.
Kohta kuulin viimeisestä peilistä naisen äänen:
- "Me tulemme kaipaamaan sinua ..".
Sitten näin vielä kitaran, joka upotettiin veteen.
Ajattelin, että minulla on jokin jakso päättymässä. Ehkä liittyy tähän kuntouttavaan työtoimintaan, jota olen tehnyt 2014 vuodesta asti ja nyt se on se minimi mitä enää kykenen tekemään, mutta eläkkeellekkään en vielä pääse. Olen rukoillut tästäkin Herralle, että Hän johdattaisi asian oikein.
Keskivikkkona on minun viimeinen päiväni tuossa työssä, jos sopimusta ei jatketa. Pidämme silloin myös palaverin tästä.
Minulle on kyllä jo väläytetty, että ei enää jatketa. Pitäisi keksiä jotain muuta. 2:dessa vuodessa pitäisi kuntoutuksen tuoda tulosta ja minulla se ei ole toiminut ja olen ollut jo pitkään yli tuon ajan.
Ikääkin alkaa kohta olemaan se 59 v.
En tiedä miten kykenen aktivoitumaan, jos työttömyys alkaa, mutta luotan Jumalaan.
Olenkin monelle sanonut, että nyt koen, että tämän kautta Herra vapauttaa minut kokonaan omaan työhönsä, mitä se sitten onkaan, jää nähtäväksi ..
Ehkä nuo aamun kuvat liittyy tähän, keskiviikkona olen viisaampi tässä asiassa.
 Nyt jään jännäämään mikä muutos elämässäni tapahtuu?
Siunausta kaikkien päivään!

 PEILI : Harri Risku : https://www.youtube.com/watch?v=_B8m3MFUi68

1.Kor.13:
 12. Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.