keskiviikko 2. helmikuuta 2022

OLEN AVANNUT SINUN ETEESI OVEN





Herra on avaamassa ovia ..

Tuon kaksi näkyä eiliseltä ja tältä aamulta, joissa on samaa sanomaa ja ne liittyvät varmaankin toisiinsa.

Eilen rukous hetkessäni aamulla, sain nähdä kuvaa, jossa nainen näytti tulevan jostakin, kuin toimisto huoneesta ulos. Tuo ovi oli puinen ja siinä oli pieni lasi ikkuna. Hän tuli johonkin käytävään. Siinä tapahtui siis kulku avautuvasta ovesta johonkin tilaan.

 Kun rukoilin tänään ennen kuin ylösnousin, pyysin Herraa että Hän on kanssani tänäänkin ja tuolla lääkärin vastaanotolla johon olin menossa. Sain nähdä samassa kuvan, jota katselin jossakin aulassa. Siinä oli automaatti lasiovet joissa oli mustat kehykset/ pokat ja nuo ovet auvautivat itsestään, toinen toiselle sivulle ja toinen toiseen ja ulkona oli kaunista ja kirkasta. Nuo ovet oli samankaltaiset automaatti ovet kuin terveyskeskuksessa johon menen. Koin että Herra haluaa näyttää näin että Hän on avannut/ avaamassa ovet johonkin uuteen josta tulen käymään sisään. Kuljen/ kuljemme noista ovista johonkin tilaan, mitä se sitten onkaan. Ehkä tässä on sanomaa meille kaikille.

Kiitos Jeesus Kristus. 🙏👑🙏❤️

Avaa sydämesi ovi Jeesuksellehttps://youtu.be/injnrsquHfk

KR 1933/-38
Ilm. 3:8 Minä tiedän sinun tekosi. Katso, minä olen avannut sinun eteesi oven, eikä kukaan voi sitä sulkea; sillä tosin on sinun voimasi vähäinen, mutta sinä olet ottanut vaarin minun sanastani etkä ole minun nimeäni kieltänyt.

KR 1933/-38
Matt. 16:19 Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on oleva sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa." 

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)

Jes. 22:22 Ja minä panen Daavidin huoneen avaimen hänen olallensa; ja hän avaa, eikä kukaan sulje, ja hän sulkee, eikä kukaan avaa. 

Amen. 

 

4 kommenttia:

  1. Jes. 23:
    14 Valittakaa, te Tarsiin-laivat, sillä hävitetty on teidän linnoituksenne."
    15 Ja siihen aikaan Tyyro unhotetaan seitsemäksikymmeneksi vuodeksi,
    jotka
    ovat kuin (ilmestyskirjan 1- ja 2-peto)
    saman kuninkaan
    aikaa.
    Seitsemänkymmenen vuoden kuluttua käy Tyyron, niinkuin porton laulussa sanotaan:
    16 "Ota kantele, kierrä kaupunkia, sinä unhotettu portto; soita kauniisti, laula vireästi, että sinut muistettaisiin!"
    17 Ja seitsemänkymmenen vuoden kuluttua Herra katsoo Tyyron puoleen,
    ja
    se (ilmestyskirjan 2-peto)
    pääsee jälleen portonpalkoilleen ja tekee huorin kaikkien maan valtakuntain kanssa, mitä maan päällä on.
    18 Mutta sen voitto ja palkka on oleva Herralle pyhitetty; ei sitä koota eikä talleteta, vaan sen voitto on tuleva niille, jotka Herran edessä asuvat, runsaaksi ravinnoksi ja jaloksi vaatetukseksi.


    Jes. 24:
    5 Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton.
    6 Sentähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat syystänsä kärsivät; sentähden maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle.
    7 Viini murehtii, viiniköynnös kuihtuu, kaikki ilomieliset huokaavat.
    8 Loppunut on vaskirumpujen riemu, lakannut remuavaisten melu, loppunut kanteleitten riemu.
    9 Ei laulaen viiniä juoda, väkijuoma käy karvaaksi juojillensa. (Joh.2.10)
    10 Kukistettu on autio kaupunki, joka talo teljetty, sisään pääsemätön.
    11 Viinistä on kaduilla valitus, kaikki ilo on mennyt mailleen, riemu maasta paennut.
    12 Jäljellä on kaupungissa hävitys, portti on pirstaleiksi lyöty.


    Jes. 26
    1 Sinä päivänä lauletaan Juudan maassa tämä laulu: "Meillä on vahva kaupunki, pelastuksen hän asettaa muuriksi ja varustukseksi.
    2 Avatkaa portit (avataan kun uusi-Jerusalem laskeutuu)
    v a n h u r s k a a n kansan
    k ä y d ä sisälle, (Voidaan käydä sisälle, kun uusi Jerusalem on ensin laskeutunut)
    joka
    u s k o l l i s e n a pysyy. (pysyy uskollisena myös viimeisen ajanjakson ennen uuden Jerusalemin laskutumista)

    (ne jotka eivät käänny totuuteen valitsevat pedon merkin, Ilm.13:17, -16:2, -19:20)

    VastaaPoista
  2. Jer.49: 1-39

    https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Jer.+49%3A1&rnd=1643829186164

    VastaaPoista
  3. Jer.49:19 kohdassa kerrotaan arvollisesta, joka on ihmisen pojan kaltainen ja ihmisistä edeskäypä, jolle annetaan ilmoitus osana lopunajan lopun tapahtumia viimeisen loppujakson alussa, joka loppujakso kestäisi Jumalan ilmoituksesta Raamatun mukaan 15 vuotta, jonka jälkeen kyseinen profeetta kutsutaan kotiin, kuin tukholman profetia-1984 sanoma muistuttaa.

    Jakeessa 19 Raamattu kysyy lukijoiltaan kuka on se paimen, joka voi kestää Jumalan edessä, käytännössä loppujakson ilmoituksen saadakseen, jolloin alkaa viimeiset tapahtumat ennen uuden Jerusalemin laskeitumista, Raamatun sanoman siten täyttyessä, valmistauduttaessa uuden Jerusalemin jälkeiseen aikaan, joka on lopullinen eli ikuinen järjestys?
    Jae 19 ohjaa siis tunnistamaan tämän profeetan ja ottamaan hänet vastaan?
    Jae 19 kysyy kuka on Jumalan vertainen? Mutta Jumala kysynnee samalla sitä, kuka suoriutuisi Jumalan tahdon mukaan niin, kuin Jeesus ihmisille esimerkiksi suoriutui, jolloin tämä ihmisistä näin suoriutuva saa arvollisen aseman, tilanteessa että tällaista suoriutujaa ei tahtonut löytyä.
    Kun sitten löytyy/tunnistetaan ja otetaan vastaan, niin sanoma etenee hyvän sanoman mukaan.
    Niille ketkä eivät käänny totuuteen, kohtaa jakeen 23 paha samoma.
    Jakeen 22 kotka saapuu pian ja totuuden miekka iskeytyy maahan ja alkaa loistamaan pimydessä, kun pian Raamatun 7-vuoden loppusota alkaa, jossa sotaa aletaan käymään ilmestyskirjan 2-petoa vastaan.

    VastaaPoista
  4. Ajankohtainen näky. Minulta sulkeutui terveyden huolto ovet töihin, enkä saa niitä töitä enää rokottamatonna tehdä. Nyt varmaan se uusi ovi avautuu minullekkin. Kiitos Sinetille näystä.

    t:Tuula1

    VastaaPoista