maanantai 31. tammikuuta 2022

SANOMA RAKKAALLENI; 31.1.2022.



Uskovan veljen saama Sanoma Herralta; 31.1.2022.

 Voi kuinka paljon sinua rakastan. Kuolin tähtesi ja jatkan elämääni sinussa. Sinä saat uudistua ja virvoittua minun sanani äärellä. Kuljen sinun kanssasi tämän elämän tien. En jätä enkä hylkää sinua. Miksi et jo jätä asioita pois elämästäsi jotka tiedät sotivan minun tahtoani vastaan. En voi jättää sinua kahdelle tielle. Sinun on jätettävä minun haltuuni asiat joihin sinulla ei ole ratkaisua. Minä olen sinun ratkaisusi asioihin joihin minulla on valta. Saat rohkaistua ja olla valveilla minun sanani äärellä. Tulethan luokseni avoimin sydämin olen nähnyt kyyneleesi näen miten sydämesi vuotaa verta mutta minä parannan ja sidon sinun haavasi. Saat iloita ja hyppiä riemusta kun minä tulen ja kosketan sinun elämääsi. Miksi et jo jätä asioita minun haltuuni. Vien sinut perille kun otat minun ykköseksi elämässäsi. Haluan sinun parastasi ja joskus se tapahtuu kivun kautta. Minä olen sinun Vapahtajasi ja kosketan sinua taivaan kirkkaudella. Olethan luonani hengessä ja totuudessa. Rakastan sinua.

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti