sunnuntai 9. tammikuuta 2022

UUSI TAIVAS, UUSI MAA

 


 Tänään näin uudelleen tuon joen uoman. Nyt se oli kuin kanaali joka tuo kaupunkiin. Sen reunat oli hyvinhoidettujen pensaiden peitossa. Ne oli muotoon leikattu, kuin kiviset aidat ... tuota olen yrittänyt avata vaan en ole löytänyt sopivaa Raamatun paikkaa? Aurinko siitä puuttui mutta siellä ei ollut pimeys. Se oli rauhallinen kuva. Ajattelin että lopussa ei ole yötä eikä päivää ja voittokaupunkiin johtaa kristalli joki, tämä oli kuin väläys tulevasta, joka voittopalkintona on meille Jumalan omille luvattu ... Tuo aurinkon puuttuminen nosti minulle tämän paikan Sanasta:

 

Johanneksen ilmestys 22

1. Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta.
2. Keskellä sen katua ja virran molemmilla puolilla oli elämän puu, joka kantoi kahdettoista hedelmät, antaen joka kuukausi hedelmänsä, ja puun lehdet ovat kansojen tervehtymiseksi.
3. Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä
4. ja näkevät hänen kasvonsa, ja hänen nimensä on heidän otsissansa.
5. Eikä yötä ole enää oleva, eivätkä he tarvitse lampun valoa eikä auringon valoa, sillä Herra Jumala on valaiseva heitä, ja he hallitsevat aina ja iankaikkisesti.
6. Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää.
7. Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!" 

Näin Hän avaa meille sitä Voittokulkua jonka saamme käydä Hänen kanssaan!

Uusi Taivas, Uusi Maa:  https://www.youtube.com/watch?v=rujFuZuB7yc

 Uuden taivaan sekä uuden maan nähdä vielä kerran saan.
Kaupunki sen suuri loistossaan, jaspismuurit kadut kullanhohtavat.
Päivä suuri ihmeinen, kun saan nähdä kaupungin.
Tuon uuden Jerusalemin, jonne täältä kaipasin.

Aurinkona siellä Jeesus on, Hän mi johti armohon.
Antoi mulle uuden elämän, poisti kaikki synnit sydänverellään.
Niinpä puhtaana mä saan, nähdä uuden taivaan maan
Se suurta armoa on vaan, ansiotta kodin saan.

Kaikki entinen on sieltä pois, mikä täällä tuskaa toi
Vajavaisuus täysin loppunut,Täydellisyys ikuinen on alkanut.
Siel' ei enää kiusoja, sairautta pelkoa.
Ei pimeyttä laisinkaan, uus on taivas uusi maa.

Taivaaseen myös sinä kaipailet, sitä usein aattelet.
Mutta tiedäthän ei syntiä, taivaaseen voi viedä kenkään mukanaan.
Jeesus kuoli tähtesi, antaa anteeks' syntisi.
Saat valkovaatteet lahjaksi, taivaan kirjaan nimesi.

Amen!

2 kommenttia:


  1. Jes.46:
    10 Minä ilmoitan alusta asti, mitä tuleva on, ammoisia aikoja ennen, mitä ei vielä ole tapahtunut; minä sanon: minun neuvoni pysyy, kaiken, mitä tahdon, minä teen.
    Minä olen kutsunut kotkan päivänkoitosta,
    kaukaisesta maasta
    n e u v o p ä ä t ö k s e n i m i e h e n. (ihmisen pojan kaltainen Dan.7:13, ihmisitä edeskäypä Joh.2:8, arvollinen Ilm.5:9)
    Minkä olen puhunut, sen minä myös toteutan; mitä olen aivoitellut, sen minä myös teen.


    Joh. 1
    6 Oli mies, Jumalan lähettämä; hänen nimensä oli Johannes.
    7 Hän tuli todistamaan, todistaaksensa valkeudesta, että kaikki uskoisivat hänen kauttansa.
    8 Ei hän ollut se valkeus, mutta hän tuli valkeudesta todistamaan.

    Joh. 1:
    27 Hän on se, joka tulee minun jälkeeni ja jonka kengänpaulaa minä en ole arvollinen päästämään."

    Mark. 1:
    7 Ja hän saarnasi sanoen: "Minun jälkeeni tulee minua väkevämpi, jonka kengänpaulaa minä en ole kelvollinen maahan kumartuneena päästämään.

    Luuk. 3:
    16 niin Johannes vastasi kaikille sanoen: "Minä kastan teidät vedellä, mutta on tuleva minua väkevämpi, jonka kengänpaulaakaan minä en ole kelvollinen päästämään; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.

    Matt. 3:
    11 Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka kenkiäkään minä en ole kelvollinen kantamaan; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.

    Joh. 1:
    33 Ja minä en tuntenut häntä; mutta hän, joka lähetti minut vedellä kastamaan, sanoi minulle: 'Se, jonka päälle sinä näet Hengen laskeutuvan ja jäävän, hän on se, joka kastaa Pyhällä Hengellä'.

    Luuk. 13:
    35 Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi'.
    Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen'."

    Joh. 5:
    30 En minä itsestäni voi mitään tehdä. Niinkuin minä kuulen, niin minä tuomitsen; ja minun tuomioni on oikea, sillä minä en kysy omaa tahtoani, vaan hänen tahtoaan, joka on minut lähettänyt.

    Joh. 7:
    28 Niin Jeesus puhui pyhäkössä suurella äänellä, opetti ja sanoi: "Te tunnette minut ja tiedätte, mistä minä olen; ja itsestäni minä en ole tullut, vaan hän, joka minut on lähettänyt, on oikea lähettäjä, ja häntä te ette tunne.



    Joh. 13:
    20 Totisesti, totisesti minä sanon teille:

    joka ottaa vastaan sen,
    jonka minä lähetän, (ihmisen pojan kaltainen Dan.7:13, ihmisitä edeskäypä Joh.2:8, arvollinen Ilm.5:9)
    se ottaa vastaan minut;

    mutta joka ottaa vastaan minut,
    se ottaa vastaan hänet,
    joka on minut lähettänyt.

    VastaaPoista
  2. Hes.47:
    7 Mutta kun minä tulin takaisin, niin katso: virran rannalla kasvoi hyvin paljon puita molemmilla puolin.

    __________________________________
    Dan. 12:
    13 Mutta sinä, mene, siksi kunnes loppu tulee; ja lepää, ja nouse osaasi päivien lopussa."



    Jesaja 48
    6 Sinä olet ne kuullut, katso nyt kaikkea: ettekö sitä tunnusta?

    T ä s t ä l ä h t i e n minä kuulutan sinulle uusia, s a l a t u i t a, joita et ole tietänyt.

    7 Ne ovat luodut nyt, eikä aikoja sitten, ennen tätä päivää et ole niistä kuullut, ettet saattaisi sanoa: "Katso, jo minä ne tiesin!"
    8 Et ole sinä niistä kuullut etkä tietänyt, ei ole sinun korvasi niille aikaisemmin auennut; sillä minä tiesin, että sinä olet aivan uskoton ja luopioksi kutsuttu hamasta äidin kohdusta.
    9 Oman nimeni tähden minä olen pitkämielinen, ylistykseni tähden minä hillitsen vihani, etten sinua tuhoaisi.
    10 Katso, minä olen sinua sulattanut, hopeata saamatta, minä olen sinua koetellut kärsimyksen pätsissä.
    11 Itseni, itseni tähden minä sen teen; sillä kuinka onkaan minun nimeäni häväisty! Kunniaani en minä toiselle anna.
    12 Kuule minua, Jaakob, ja sinä, Israel, jonka minä olen kutsunut: Minä olen aina sama, minä olen ensimmäinen, minä olen myös viimeinen.
    13 Minun käteni on perustanut maan, minun oikea käteni on levittänyt taivaan; minä kutsun ne, ja siinä ne ovat.
    14 Kokoontukaa kaikki ja kuulkaa-kuka niistä muista on ilmoittanut tämän: että hän, jota Herra rakastaa, tekee hänen tahtonsa Baabelia vastaan, on hänen käsivartenaan kaldealaisia vastaan.
    15 Minä, minä olen puhunut, minä olen hänet kutsunut, olen hänet tuonut, ja hän on menestynyt teillänsä.

    16 Lähestykää minua, kuulkaa tämä: Alkujaankaan minä en ole p u h u n u t s a l a s s a; kun nämä tapahtuivat, olin minä jo siellä.
    Ja nyt Herra, Herra on lähettänyt minut ynnä oman Henkensä.

    17 Näin sanoo Herra, sinun lunastajasi, Israelin Pyhä: Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka opetan sinulle, mikä hyödyllistä on,

    johdatan sinua sitä tietä,
    jota sinun tulee käydä.

    18 Jospa ottaisit minun käskyistäni vaarin, niin olisi sinun rauhasi niinkuin virta ja sinun vanhurskautesi niinkuin meren aallot;



    Dan. 12:
    9 Niin hän sanoi: "Mene, Daniel, sillä ne sanat pysyvät lukittuina ja sinetöityinä lopun aikaan asti.



    Ilm. 5:
    9 ja he veisasivat uutta virttä, sanoen:
    "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit,
    sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista


    Jes. 9:
    6 Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on:
    Ihmeellinen neuvonantaja,
    Väkevä Jumala,
    Iankaikkinen isä,
    Rauhanruhtinas.



    Jes. 62:1
    Siionin tähden minä en voi vaieta, ja Jerusalemin tähden en l e p o a saa,
    ennenkuin

    sen

    vanhurskaus nousee
    kuin
    aamunkoi
    ja

    sen

    autuus
    kuin
    palava tulisoihtu.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.