lauantai 8. tammikuuta 2022

MINÄ OLEN MAAILMAN VALO


 

 Jumalan Valo loistakoon meille ..

Tänään kun heräsin, ennen rukoustani, sain nähdä heti kauniin kuvan tai kuva esityksen. Se oli liikkuva kuva.

Näin joen, jota sain katsojana kulkea eteenpäin. Joki kulki keskellä kuvaa, suorana edessäni. Aluksi se oli leveä ja sen rannat oli vihannat. Kaukana, joen päässä näin kauniin, suuren ja kirkkaan aurinkon, joka kuvasti minulle Kristusta, sillä Hän itse on sanonut:" Minä olen maailman valo ". Mitä pitemmälle minulle tuota näytettiin, alkoi joki kaveta ja sen rannat muuttui loppua kohti kiviseksi, mutta Valo loisti yhtä kirkkaana, kuin kutsuen suureen Rakkauteen, joka siellä odotti. Se oli lohduttava näky, vaikka se kertoikin lopun kivisistä vaikeuksista. Lopunaikana ahdistus lisääntyy maailmassa ja kulku käy raskaaksi. Jeesus kulkee kuitenkin meidän edellämme, Hän on tuo ihana Valo edessämme. Meidän tulee katsoa Vain Häntä, pitää Hänet kirkkaana edessä. Hän johdattaa ja ohjaa meitä. Meidän tulee varustautua vaikeuksia vastaan niin kuin Efes.6. meitä kehoittaa:

11. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
12. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
13. Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
14. Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
15. ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
16. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
17. ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.

  Jumalan poika sanoo: ”minä olen maailman valo” (Joh. 8:12). Hän toteaa, että niin kauan, kun hän on maailmassa, hän on maailman valo (Joh. 9:5).

Kiitos Jeesus tästä lohdutuksesta meille,eräänä päivänä saavumme luoksesi täältä ahdistuksesta, joka päivä päivältä tulee lisääntymään. Mutta meidän ei tarvitse katsella olosuhteita, noita erikokoisia kiviä rantapolullamme, vaan saamme iloita Sinun kirkkaudestasi edessämme, joka meidät perille on vievä.  

Joh.8:12. Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus". 

AUTUAAThttps://www.youtube.com/watch?v=v3PHAvZ_LMI

Amen! 


1 kommentti:

  1. Näitä tapahtumia nyt tarkoittanee, joilla on tarkka järjestys sanoman edetessä?

    Johanneksen ilmestys 16
    12 Ja kuudes enkeli vuodatti maljansa suureen Eufrat-virtaan, ja sen vesi kuivui,
    että tie valmistuisi auringon noususta
    tuleville kuninkaille.


    Johanneksen ilmestys 7
    2 Ja minä näin erään muun enkelin
    kohoavan auringonnoususta,
    ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta,
    3 ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan".

    VastaaPoista