tiistai 15. helmikuuta 2022

SANOMA RAKKAALLENI; 15.2.2022.

 



Uskovan veljen saama Sanoma Herralta; 15.2.2022.

 Sinä saat luottaa minuun.Valheen valta ei kestä edessäsi sillä minä olen kaikkivaltias. Minut olet ottanut suojaksesi saat siitä iloita ja riemuita. Vien sinut minun töihini, siis nosta katseesi ylös kohti kirkkauden kuningasta. Haluan sinut kokonaan omakseni. Valhe joutuu väistymään elämästäsi sillä minä tulen ja poistan pimeyden joka on saartanut elämääsi. Tahdothan kulkea minun teitäni. Älä pelkää sillä minussa kun olet sinun ei tarvitse vavista. Tahdon sinun viedä eteenpäin valkeus on oleva sinun pukusi. Minä johdatan ja ohjaan sinua. Et ole koskaan yksin. Minä haluan sinun tuovan eteeni kaikki vaikeutesi. Minä totisesti sinut vapautan. Olethan iloinen ja toiveikas sillä minussa saat nämä asiat elämääsi. Valkeus ja kirkkaus on oleva sinun pukusi. Rakkaani en jätä sinua, ole varma siinä, sillä olen kukistanut kaikki pimeyden vallat. Iloitse rakkaani.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.