sunnuntai 5. toukokuuta 2019

" KATSOKAA TAIVAAN LINTUJA "

Kuva


Rauhaa rakkaat.

Tänään heräsin ja olin rukouksessa ja Herran läsnäolossa, niinkuin kaikkina muinakin aamuina. Näin mielessäni jos minkälaisia kuvia, mutta en kokenut niitä Herralta saaduksi.
Viimeisessä kuvassa näin lintuja maassa syömässä ja tästä nousi heti Raamatusta Sanaa, jossa meitä Jeesus lohduttaa, ettei meidän tarvitse huolehtia tulevasta, vaan että taivaan Isä pitää huolen meistä ja antaa ruuan ajallaan ja vaatteet päällemme. Jeesus sanoi:
- " Katsokaa taivaan lintuja".
Isä antaa juuri sen, mitä sillä hetkellä tarvtsemme. Ei yhtään enempää eikä vähempää. Sen olen myös oppinut, että Hän koettelee myös näissä uskoamme, kun jotain Häneltä anomme. Me odotamme malttamattomina Hänen vastaustaan, mutta usein vastaus tulee viimetipassa, ei siis yhtään aikasemmin, eikä myöhemmin kuin on tarve.
Niin  monasti olen siinä väsymyksen keskellä joutunut rukouksessa sanomaan hymyillen Jeesukselle:
- " Sinä tiedät minun malttamattomuuteni .."
Luotetaan vain Hänen huolenpitoonsa.
Siunausta päiväänne!

Lintujen Sanomaa Raamatussa : http://www.liisijokiranta.fi/avaimiaosio/ohjradiossa_27.htm



26. Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?
27. Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa?
28. Ja mitä te murehditte vaatteista? Katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat; eivät ne työtä tee eivätkä kehrää.
29. Kuitenkin minä sanon teille: ei Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu kuin yksi niistä.
30. Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna uuniin heitetään, eikö paljoa ennemmin teitä, te vähäuskoiset?
31. Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?'
32. Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
33. Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
34. Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."
Matt.6.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.