maanantai 9. toukokuuta 2022

SANOMA RAKKAALLENI; 9.5.2022.


 
 
Uskovan veljen saama Sanoma Jeesukselta; 9.5.2022.
 
Tulen takaisin ja otan teidät luokseni. Siksi turvaudu minuun, minä tahdon sinut temmata taivaaseen ja aika koittaa pian. Jeesus, se on minun nimeni, tahdothan koko sydämesi antautuvan minulle. Vien sinut perille, kukaan ei voi sinulta ikuista elämää riistää siksi turvaudu minuun. Kuljethan minun kanssani tämän elämän tien. Vien sinut perille, sinun ei tarvitse riippua kiinni maallisissa vaan minussa joka olen sinun elämäsi tallentanut taivaan kirjaan. Minä olen tie totuus ja elämä. Raamatun kautta minä opetan sinua ja kuljetan lampaani juuri sinulle sopivaa tietä pitkin. Jaan sinulle taivaan osuutta jo täällä ajassa. Saat luottaa minuun sillä minulle on annettu kaikki valta. Kuljetan sinua taivaan tietä, siksi et voi eksyä. Minä rakastan sinua ja myös isäni tekee samoin. Taivaallisissa saat olla ja minä täytän sinut runsaudellani. Jaan sinulle taivaan osuuden. Ruokin sinua taivaan leivällä ja vedellä. Vihmon päällesi puhdasta vettä niin saat puhdistua. Saat olla villanvalkoinen minun edessäni. Kuljethan minun kanssani. Vain niin saat iloa ja todellista onnea. Ruokin sinua lampaani.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.