maanantai 16. toukokuuta 2022

SANOMA RAKKAALLENI; 16.5.2022.

 

Uskovan veljen saama Sanoma Jeesukselta, 16.5.2022.
 

Sinun sielusi janoaa Jumalaa. Näen sen ja kastelen sinua taivaan vedellä. Saat kastella sielusi minun kasteestani. Sinun tulee olla minun edessäni avoimin sydämin. tulen sinun luoksesi kasteessa taivaaan veden. Ymmärrä ja tunne minut sinun Jumalanasi. Olen jeesus Kristus joka täytän sinun tarpeesi . Kun minun tyköni olet tullut saat kokea taivaan sydämessäsi. Kukaan ei sinua riistä minun kädestäni. Olethan lähellä minun sydäntäni. Kun minun tyköni tulet en sinua heitä ulos. Saat olla taivaan kansalainen koko elämäsi ajan. Tartun sinun käteesi ja vien sinut taivaan kirkkauteen. Siellä on sinun paikkasi ja olen sanonut että menen valmistamaan sinulle sijaa. Tahdothan minun lähellesi. Kuljetan sinua taivaan tietä. Ethän hylkää minua sillä minulla on avaimet sinun sydämeesi. saat iloita ja riemuita niinkuin peura halajaa vesipuroille niin saat halajamisesi tyydyttää hänen hyvyydellään. Vien sinut vesipuroille siellä saat juoda elävää vettä. Se vesi tulee sinussa ikuisen elämän lähteeksi. Tulethan rakkaani 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.