perjantai 5. huhtikuuta 2019

" MINÄ OLEN OVI. KUKA IKINÄ TULEE SISÄLLE MINUN KAUTTANI; PELASTUU "



 
 
Rauhaa!

Sain muutamia viikkoja sitten palkitsevan ja lohduttavan viestin, sähköpostissa. Blogissani katsonta määrät on viime aikoina lisääntynyt ja monasti olen miettinyt, että oliko tämä hyvä asia, kun toin nämä tekstini blogin muotoon? Mutta tämä vastaus osoitti minulle, että en tee turhaa työtä ja on niitä hiljaisia, jotka saavat näistä lohtua ja apua. Yksikin pelastunut on tämän kaiken palkinnut. Halusin tuoda tämän esiin, että muutkin näkevät, ettei tällainen työ ole turhaa.
Tässä tuo viesti:

💖 "Kiitos blogistasi kirjoituksistasi- luin niitä, sain rohkaisua iloa toivoa luottamusta Jeesukseen taas. Veneestä ulos..uloskutsut..ym.  - Jumalan Sana Voiman Sana ylösnostaa Elämään Jeesusta tahdon seurata opetuslapsensa olla perille saakka vaikka tuntuu ja koen en osaa ja olen täysin epäonnistunut kokonaan . Voin Hänelle puhua kaiken ainoastaan. Jumalalle kiitos ! Sinä jaat elämääsi blogissasi. Minä olen mykkä sielu mutta en sitä halua olla. Jotenkin koen uskon ellei Jumala avaa tietä eteenpäin sisimmässäni niin ei sitten mikään. Minä odotan apua Herralta sillä Hän on minun apuni ja Jumalani  ! Tämän varassa elän tai kuolen. Kiitos. Jumala askeleesi siunatkoon johdattakoon ja Hän on totisesti sen tekevä. Amen. "💖



Vastasin hänelle myöhemmin, vastaus kesti, noiden sairastelujeni vuoksi:








































































































































Rauhaa sinulle rakas sisareni.
Iloitsen siitä että olet saanut lohtua kirjoituksista joita Herrassa, Jeesuksessa Kristuksessa olen saanut jakaa. Minä kiitän, että uskosi on saanut vahvistusta. Koen myös vahvasti, että sinun ylläsi on vahva RAKKAUS Kristuksessa. Hän rakastaa sinua. Ole vain avoin sydämeltäsi Hänelle niin tulee aika kun saat yllättyä iloisesti. Hän on aina lähellämme. Me ulkoistamme Hänet niin helposti, mutta jos olemme uskossa, niin Hän on meissä ja Hänen kirkkautensa. Ole Hänen kanssaan läsnäolossa ja rukouksessa ja Hän vahvistaa sinua Sanansa kautta. Ole siunattu siskoni. Kiitos Jeesus tästä siskostani, joka kauttasi tuo iloa elämääni.

T. "Sinetti"



"Jumala loi sinut. Hän rakastaa sinua niin paljon, että haluaa sinun viettävän ikuisuuden kanssaan. Jeesus sanoo: ”Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.” (Evankeliumi Johanneksen mukaan 3:16)
Profeetta Jeremia kertoo Jumalan ajatuksista sinua kohtaan: ”Minulla on omat suunnitelmani teitä varten, sanoo Herra. Minun ajatukseni ovat rauhan eivätkä tuhon ajatuksia: minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.” (Jeremian kirja 29:11)
Jeesus tuli maailmaan sen vuoksi, että oppisimme tuntemaan Jumalan henkilökohtaisesti. Jeesus myös antaa elämäämme tarkoituksen.

Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta – se on Jumalan lahja – ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi.
Ef.2: 8-9
Pelastus on siis seurausta Jumalan armosta. Se lahjoitetaan uskolla vastaanotettavaksi. Kuka tahansa, joka turvaa uskossa Herraan Jeesukseen Kristukseen saa osakseen pelastuksen. Raamattu todistaa, että kuka ikinä huutaa avukseen Herran nimeä, se pelastuu. Huutaa, ei mutise.
"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.