torstai 27. joulukuuta 2018

HERRA, SUO MEILLE ILMESTYSMAJASI


 
 
Shalom!


Olen rukoillut jo Jeesuksen puoleen pitkään, että Hän avaisi minulle annettuja profetioita, että Rukousyhteys Hetkemme tulee laajenemaan.
Että Herra antaisi ja osoittaisi meille ilmestysmaja paikan, johon voisimme kutsua avoimesti väkeä.
Eilen illalla rukoilin tuota samaa ja että Herra jo vihdoin avaisi missä mennään, sillä on tuntunut jonkin aikaa että asiat ovat pysäyksissä, tätä siis Hänelle rukoilin, pitkään illalla, kun kävin vuoteelleni, Hänen läsnäoloonsa.
Aamulla kun heräsin ja rukoilin ja jäin vielä hetkeksi siihen Hänen läsnäoloon, kuulin äänen sanovan:
- " ... kohta alkaa tulla tarjouksia .."
Tätä olen koko päivän sulatellut, oliko se oman pääni tuotetta, vaiko Herran vastausta minulle?
Tämä jää nähtäväksi, mutta näin haluan uskoa.
Näinhän tuon näyn hyökyaallosta pari päivää sitten, joka muuttui avautuneeksi kirjan sivuksi, jonkin uuden alku, joka tulee kuin hyökyaalto?
Halusin tämän kuitenkin jakaa myös teille, jotta yhdessä voimme odotella, tuoko tuo jotain tullessaan ... niitä tarjouksia?
Kiitos Jeesus!
Amen.

 29:42 Tämä olkoon teillä jokapäiväinen polttouhri sukupolvesta sukupolveen ilmestysmajan ovella Herran edessä, jossa minä ilmestyn teille puhuakseni sinun kanssasi.
2.Moos. 

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti