sunnuntai 31. lokakuuta 2021

"SINÄ VALMISTAT MINULLE PÖYDÄN .."

 


Herran rauhaa ...


Minulla on ollut ihmeellinen vuosi. Jumala on opettanut minua Hänen tahdon mukaiseksi. Ja nyt on alkanut tapahtua. Rukous vastauksia on alkanut tulla paljon. Kun rukoilemme, viemme asian Jumalan eteen ja pyydämme että Hänen tahtonsa ja armo laskeutuu asian/ ihmisen ylle. Se on ainut totuus. Sitten työnnän tuon asian/ sairaus tms. pois, sillä kaikki.. siis aivan kaikki mikä on maailmasta on vihollisen vale, vain Totuus jää jäljelle. Ja Totuus on Jumalan. Valhe joutuu  taistelemaan Totuutta vastaan ja se ei voi koskaan voittaa sitä koska Totuus on Jumala! Halleluja! Valhe ja pimeys joutuu väistymään Totuuden edessä.
Osasinkohan tuon selkeästi selittää? Noin olen nyt alkanut rukoilemaan ja vastauksia on alkanut tulla. Ei itsessäni vaan Jumalan tahdossa armossa ja Hänen Totuudessa. Ei ole muuta Totuutta. 🔥👑🔥

 Efes.6.:14 Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska.

Tuohon kun nojaamme rukouksessa, ei valhe voi mitään. Se joutuu painimaan Totuutta vastaan ja häviää aina. 
🙏🙏🙏🙏🙏
Totuus ja Vanhurskaus ei ole meissä vaan Jumalassa ja Hänen ominaan saamme vyöttää itsemme siihen 🙌🙌🙌🙌🙌
 Koko vuoden olen ollut Jumalan tahto koulussa ja näin se avautui. Onko nyt ylösnousu tuolla tiellä minkä näin?
 Me lähdemme yleensä itse taistelemaan valhetta vastaan ja monasti sen häviämme ja väsytämme itsemme. Nyt voimme jättää sen Jeesukselle ja Hän taistelee Totuutensa kautta valhetta vastaan ja valhe häviää se joutuu väistymään.  Voi kuinka ihana on nähdä se sielun silmin kuinka valhe yrittää vääntää kättä Totuuden kanssa ja tiedämme kuinka siinä käy. Turhaksi käy sen työ .. Toivottavasti saitte ymmärryksen.. 
 

 
 
🙏🙏

Tämä aamuna rukoilin perheeni puolesta että he saisivat myös pelastuksen, mieheni ja lapsemme perheineen. Pyysin että Herra näyttäisi jotenkin, että on kuullut rukoukseni. Kohta sain nähdä pyöreän pöydän jonka päällä oli valkoinen juhlaliina. Koin että se oli katettu meidän perheelle. Kiitos Jeesus! Kiitos Isä!

PSALMIT 23

1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

 Ap. t. 16:30-31: Ja hän vei heidät ulos ja sanoi: "Herra, mitä minun pitää tekemän, että minä pelastuisin?" Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi."

Amen.

🙇‍♀️💖👑💍

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti