torstai 14. lokakuuta 2021

HERRA ON MINUN PAIMENENI

 


Rauhaa teille ...

 Illalla nukkumaan käydessä ja tänä aamuna rukoilessa sain vastaukseksi kuvan jota olen jo monasti pyytänyt. Olen ihmetellyt miksen ole saanut nähdä pitkään aikaan näkyjä tai unia Hänestä, missä Hän on mukana. Tänä aamuna tätä kaikkea kysellen, näin kuvan jota olin pyyänyt ja ikävöinyt. Siinä Jeesus lähestyi minua paimensauva kädessä ja kohta näin kuvan jossa oli hyvin kaunis ruusukimppu. Ne olivat vaaleanpunaisia ruusuja joiden  reunus oli valkoinen. Ja tuo kimppu oli sidottu kauniilla lahjanauhalla. Kiitos Jeesus 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Vaikka olosuhteet näyttävät miltä, on Herra se joka minua ja meitä ohjaa. Sauvalla paimentaa.

Elämme muutoksen aikaa, mutta älä peljästy tulevaa, sillä Jeesus itse edellämme käy. Viime Tiistai, 12.10. aamuna näin näyn, joka näytti että olen nyt tuon tien reunalla, josta vähän aika sitten näin näyn. Tuo tie kulki jyrkästi alas notkoon, joka on oleva surun hetki, mutta se jää lyhyeksi, sillä samantien se lähtee jyrkästi korkealle nousuun. Olen ymmärtänyt, että nyt on aika, jossa  minun kotikokoukset on käyty loppuun, se aiheuttaa tuon surun, luopumista "omista" tärkeistä asioista, mutta tie lähtee heti jyrkkään nousuun. Jumala ilmoittaa jonkun uuden tulemisesta. Olen vain kuuliainen ja avoin nyt sille, mitä Herra on tuomassa. Nyt on äänen ja liikkeen aika, nyt on aika nousta sieltä keinutuolista, vaikka siinäkin pientä liikettä saa, mutta Herralla on nyt jotain enemmän. NOUSE JA KÄY! Näin Hän meitä kehoittaa. Hän on siinä kaikessa kanssamme.

 Kaitse Jeesus, paimen hyvähttps://www.youtube.com/watch?v=Tl1ty4nJfvA

 

 PSALMIT 23

1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti. 

Amen.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.