keskiviikko 27. lokakuuta 2021

SANOMA RAKKAALLENI; 27.10.2021.


 

Uskovan veljen saama Sanoma Herralta, 27.10.2021.

 Kuulethan minun ääneni. Minä olen avannut korvani sinun huudollesi. Muista, on tilanteita joissa vain Juudan jalopeura voi auttaa. En ole sinua hylännyt, enkä jättänyt, vaan riennän sinun luoksesi auttaakseni sinua. Huudon kuulen minä, sillä olen Kaikkivaltias. Saatana on syösty alas, muista, vihollinen riehuu, mutta se on sidottu vihollinen. Jeesus on hänen nimensä, jonka huulillesi saat asettaa. Korvani kuulee ja minulla on avain aivan kaikkeen. Luota ja jätä elämäsi minun huomaani. Kannan sinua kaikki elämäsi päivät, rohkaistu, sillä Jeesus on kanssasi. Minä rohkaisen sinua, vihollinen yrittää varastaa sinulta uuden elämän, mutta se on tehty tehottomaksi. Minä Juudan jalopeura olen voittamaton myös sinun elämässäsi Kiitä ja ylistä Herraa.

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.