tiistai 12. lokakuuta 2021

SANOMA RAKKAALLENI; 12.10.2021.

 


 

Uskovan veljen saama Sanoma Herralta; 12.10.2021.

 Katso rakkaani Golgatan ristille. Siellä toin sinulle voiton kaikista saatanan juonista. Vien sinut kohti määränpäätäsi, saat luottaa minuun. Sanoinhan jo sanassa niin että usko on luja luottamus. Katsele minun kirkkauttani, sen jonka sain Golgatalla ja kun ylösnousin. Mikään eikä kukaan voi sinua riistää minun kädestäni. Olet voimallisen käteni suojassa. Saatana on tullut vain tuhoamaan minä olen sinun yltäkylläisyytesi. Paljon olet saanut ja paljon tulet antamaan. Lahjani on sinussa, se on armolahja, Jeesuksessa Kristuksessa. Tarvitset kestävyyttä tehdäksesi minun tahtoni. Täytän sinut henkeni voimalla. Haluathan kulkea minun käteni johdossa. Saat kokea rakkauteni voiman. Tulen luoksesi ja täytän sinut voimallani. Jaksathan vielä kanssani, et ole yksin. Et milloinkaan.

 

*****

Amen.

4 kommenttia:

  1. Lohduttava sanoma. Aamen.
    t:Tuula1

    VastaaPoista
  2. Amen.
    Rakastan näitä veljen Herralta saamia Sanomia.Ovat Raamatullisia ja Hengeä täynnä.
    Olen luvannut jakaa hänen sanomansa ja siitä pidän kiinni. 💖👑💖

    VastaaPoista
  3. ������ t:tuula1

    VastaaPoista
  4. kolme sydäntä laitoin tuohon edelliseen, mutta minulle näkyy vain kysymysmerkkeinä tänne.t:Tuula1

    VastaaPoista