lauantai 8. toukokuuta 2021

SANOMA RAKKAALLENI; 7.5.2021.



 Uskovan veljen saama Sanoma, 7.5.2021.


Muista rakkaani, mikään ei voi sinua riistää minun käsistäni. Ei ole olemassa sellaista saatanallista juonta joka sinuun tehoaisi. Jokainen ase sinua kohtaan on turha, se tulee häviämään. Minä vien sinut voittovuorelle, siellä saat nähdä minut. Muista rakkaani tulen aina olemaan rinnallasi. Kulje minun jäljissäni, saat varmasti kokea minun läsnäoloani. Kuljethan minun kanssani. Aikaa ei ole enää paljon, sillä maailma on tulossa loppuaan kohti. Saatana riehuu, mutta minun omani tuntevat minun ääneni eikä heidän tarvitse pelätä saatanan mylvintää. Jaksat minun kanssani rakkaani, sillä minä olen ylösnousemus ja elämä. Kukaan ei turhaa huuda minua avukseen, sillä minulle on annetettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Minä tulen pian, pidä mitä sinulla on , äläkä luovuta sitä pois, elämän kruunua. Olen antanut sinulle Pyhän Henekeni voimaksi ja turvaksi, saat varmasti kokea minun läsnäoloani kun kuuntelet vain minua ja minun sanaani. Perkeleen vallat on kukistettu, siksi iloitse minussa, se on sinun voimasi. Risti on Jumalan voima ja viisaus, iloitse niin saat lisää voimaa. Tulethan minun uhrilähteelle. Golgatan ristin luona löydät turvapaikan, jota saatana ei voi kukistaa. Se on vihollisen häviämisen paikka. Risti on minun lähteeni sinulle. Tule sen luo niin saat voiton.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti