perjantai 28. toukokuuta 2021

SANOMA RAKKAALLENI; 28.5.2021.

Uskovan veljen saama Sanoma, 28.5.2021.

 

Olen sydämeesi antanut uskon lahjan. Tiedätkö rakkaani, usko voittaa maailman, sinun uskosi. Ole siis varma että kuljetan sinua uskon tietä. Saat sen lahjana minulta. Toivon olen myös sisimpääsi antanut. Kun maailman murhe tayttää sydämesi, usko silloin minuun. Minä olen sinun varjelijasi, saat tulla luokseni iloisin mielin, sillä toivosi on minussa. Matkalle olet lähtenyt, minun suojissani saat iloita. Vien sinut kädestäsi kiinni pitäen perille asti. Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen, siksi luota minuun. Älä siis murehdi mistään, minä pidän sinusta huolen. Saatana vihaa sinua, mutta tiedä että kaikki sen teot on tehty tyhjäksi Golgatalla. Sen pää on murskattu, saat tallata vihollisen ja kaikki sen teot. Haluamisesi on minun huostassa. Tuo toiveesi minun tiettäväksi että voin ne täyttää. Halua taivaan valtakunnan siunauksia, niin sinulla on yltäkyllin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.