torstai 27. toukokuuta 2021

SANOMA RAKKAALLENI; 27.5.2021.


 

 

 Uskovan veljen saama Sanoma, 27.5.2021.

 Minun veressäni on voima. Julista sitä kaikkina elämäsi hetkinä, niin saat voiton perkeleestä ja hänen voimistaan. Veri riittää sinullekin ystäväni. Kutsun sinua ystäväkseni, sillä olet minun sydäntäni lähellä. Veren voima paljastaa synnin ja kun tuot ne minulle, puhdistan sinua luntakin valkeammaksi. Ristin työ sinun vuoksesi. Paljon olen sinulle antanut, ole siis uskollinen, niin saat olla vehreä kuin palmupuu ja saat juuresi syvälle. Paholainen on ollut valehtelija alusta alkaen. Se kuiskuttelee sinulle, mutta minussa, Jeesuksessa on voima joka ajaa paholaisen joukot pois sinun elämästäsi. Tahdothan minun merkkini sinun sydämesi ovelle, se on ristin merkki, se on vereni. Yhdessä muiden rakkaitteni kanssa saat voittaa tämän maailman hengen. Varo tätä maailmaa kuin ruttoa. Älä anna sen saastuttaa sydäntäsi sillä vain minun lähelläni voit olla minulle kuuliainen. Pysy siis minussa, niin minä pysyn sinussa. Tahdon pukea sinut uuteen voimaan. Olen sen sanassani luvannut, siksi vetoa minun sanaani, niin saat kokea lupaukseni toteutavan. Tulin juuri sinua varten, voit siis olla turvallisin mielin, sillä saavut taivaan helmiporteille, jossa minä itse olen sinua vastassa.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti