maanantai 24. toukokuuta 2021

SANOMA RAKKAALLENI, 24.5.2021.


 

 Uskovan veljen saama Sanoma, 24.5.2021.

 

 Olet kallis minun silmäni edessä. Kuinka paljon minä sinua rakastan. Tulen luoksesi kädet avoinna, minut ristiinnaulittiin että sinä saisit ikuisuudessa olla minun kanssani. Minä valmistan sinua taivasta varten, siksi saat iloita ja riemuita. Kuljetan sinua tahtoni tietä. Sillä tiellä ei ole mutkia, sillä minä kuljetan sinut suoraa tietä, jolla ei ole kiviä eikä esteitä. Saat kulkea minun jäljissäni, sillä minä olen teiden aukaisija. Tarvitset minua jokaisena elämäsi hetkenä, saat olla minun lähelläni ja tuntea kuinka minä sinua kosketan. Jaksa vielä hetkinen, sitten saatte tulla minun tyköni, sillä minä tulen pian noutamaan omiani. Taivas on sinulle avoin, sillä et ole kieltänyt nimeäni. Vielä vähän aikaa, ole kärsivällinen sillä sitä tarvitset. Kun myrsky käy elämässäsi, saat tulla minun tyköni joka sen tyynytän. Ihmettelet sitä taivaallista hiljaisuutta joka laskeutuu sinun sydämeesi. Silloin tiedät että et häpeään joudu, sillä Minä se, Olen.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.