torstai 6. toukokuuta 2021

SANOMA RAKKAALLENI, 5.5.2021.


 

 Uskovan veljen saama Sanoma Herralta, 5.5.2021.

Kuule rakkaani, minä puhun sinulle. Tahdothan avata sydämesi minulle kokonaan. Minä itse vaikutan sydämessäsi tahtomista ja tekemistä. Älä sulje sydäntäsi minun ääneltäni. Sillä minä voin paljon enemmän kuin itse pystyt kuvittelemaankaan. Taivas on auki sinulle, juuri sinulle. Vien sinut laaksosta kohti vehreitä niittyjä, siellä saat levätä. Näen että olet haavoilla, siksi vien sinut lepäämään paljojen vetten äärelle. Hoidan juuri sinua, anna minun parantaa ne haavat jotka ovat sodassa syntyneet. Balsamilla minä voitelen haavasi umpeen. Sinut, jolla on nimenä hyljätty, se, jota kukaan ei rakasta. Minä itse olen sinun rakkautesi. Näetkö naulojen jäljet käsissäni. Minä kärsin että sinulla elämä olisi ja se vielä yltäkylläisesti. Minun lakini on sinun sydämessäsi, noudata sitä niin saat elää aina ja iankaikkisesti. Sinä et tule eksymään saatana kavaliin juoniin, koska olet minut ottanut sydämellesi ja tahdot sen kokonaan minulle luovuttaa. Minä Jeesus olen sinun tulevaisuutesi ja toivosi. Rauhoitu, olet minun kämmenelläni. Saat varmasti hyppiä vielä ilosta ja riemusta. Kuljethan minun käteni varjossa. Sieltä ei puutu valonsädettäkään. Valoni parantaa sinut näet jälleen eteesi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.