torstai 20. toukokuuta 2021

SANOMA RAKKAALLENI; 19.5.2021.


 

 Uskovan veljen saama Sanoma 19.5.2021.

 

Taivuta rakkaani sydämesi minun todistusten mukaan. Saat iloa sitä mukaan kun herätät sydämessäsi Pyhän Hengen hiljaiselle äänelle. Luota minuun kun kaikki murtuu. Minä olen sinun toivosi tässä pimeässä maailmassa. Minä luon sydämeesi toivon laulun. Saat iloita sitä mukaa kun käyt rohkeasti tietä jonka minä, hyvä paimen, Jeesus, sinulle avaan. Tarvin sinua työhöni, johdan sinua askel kerrallaan. On niin vähän todellisia Kristuksen seuraajia. Harvat ovat ne jotka löytävät kaidan tien. Mutta mikä ihmiselle on mahdotonta on Jumalalle mahdollista. Pyhä Henkeni lepää sinun ylläsi. Saat kuulla minun ääneni kun sydämesi on jakamaton. Puhdistu verivirrassani. Kuule kuinka taivaat soivat sinulle. Saat kokea taivaan maan päällä. Minun rakas Poikani on sinun lunastuksesi. Kulje tiesi minun perässäni. Saat nähdä valon edelläsi, sillä minä olen maailman Valkeus. Rohkeasti eteenpäin rakkaani, pidän sinusta kiinni.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.