lauantai 22. toukokuuta 2021

SANOMA RAKKAALLENI; 22.5.2021.

 

Uskovan veljen saama Sanoma, 22.5.2021.

 

 Kaikki lähteesi olkoon minussa. Kun sen teet, saat kokea taivaan maan päällä. En sinua tule ohittamaan, vaan pysähdyn sinun luoksesi ja annan Pyhän Henkeni virrata sinuun ja sinun kauttasi. Henkeni tulee virvoittamaan sinua joka olet nyt väsynyt ja ahdistunut. Minä luon sinulle uuden vahvan Hengen, saat kulkea voitto saatossa. Kuljen sinun kanssasi, minä, Jeesus Kristus. Sinua kannattavat valtavat kädet, olet niin pieni minuun nähden. Silti sinua rakastan ja otan sinuun Henkeni kautta yhteyden. Tulethan luokseni, rakas lapseni. Rakastan sinua ja saat voimaantua Henkeni ja sanani kautta. Minä vien sinut läpi kaiken mihin sinä et uskoisi pystyvän. Se on minun tekoni, siksi lujitu Kristukseen ja anna minä poistan kivet tieltäsi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.